Mitä tein tänään?

Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Vaimo leikkasi aamulla joku reilut 20cm tukasta. Uskaltaa taas mennä paskalle tukka auki, eikä tartte kaivaa kakkosesta irtohiuksia suihkun jälkeen.
Liitteet
IMG-20240425-WA0000.jpg
Can I pet that dog?
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2540
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Rytmi keikahtanut päälaelleen. En tiedä miksi yöllä on niin paljon kivempi taiteilla. Tunnelmassa on jotain salaperäistä ja sykähdyttävää. Nyt tosin pitäisi siivoilla. Muutama päivä tässä mennyt ilman että olen tehnyt mitään kotitöitä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Kissatäti kirjoitti: 26 Huhti 2024, 00:31 Rytmi keikahtanut päälaelleen. En tiedä miksi yöllä on niin paljon kivempi taiteilla. Tunnelmassa on jotain salaperäistä ja sykähdyttävää. Nyt tosin pitäisi siivoilla. Muutama päivä tässä mennyt ilman että olen tehnyt mitään kotitöitä.
Yö on ihmisen parasta aikaa. Ekstrovee voi leikkiä introveetä monta tuntia, kunnes on pakko palata rytmiin.
Can I pet that dog?
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Mulla alkoi vapaat ja vaimo tekee vielä 3 vuoroa. Tietenkään ei pahastunut, kun 8 santtua pani panettamaan, vaan heräsi kiimasta soikeana pikku tökkäsyyn ja otti mitä sai. Kun kerrankin sai.

Ja hyvin sujui!😍 Tietysti.
Can I pet that dog?
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2540
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Ajattelin palata luonolliseen hiusväriini tai ainakin lähelle sitä eli sellaiseen keski - vaaleanruskeaan. Sitten mietin että jos ottaisi kiharat. Miksi minun tekee mieli kiharoita? Olisiko tulos kauhea? Tiedättekö te sellaisia sovelluksia netissä joilla saa kokeilla eri hiustyylejä omaan naamaan?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4873
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Jos sulla on taipuisuutta, kihara voi löytyä curly-toimenpiteillä ilman mitään kampaajan käsittelyjä. Googlaa ja kokeile. Suomalaisten taipuisa hius on yleensä wavy, eli kakkostyyppiä.

Mulla on sadekeliä lukuunottamatta aika suora tukka, mutta vaikken edes seuraa mitään kiharan tukan hoitosuositusta, saan pienellä laitolla aika kiharaksi. Siis ihan käsin puristelemalla. Sori nopea naaman poisto 🫣
20240426_084327.jpg
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2121
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

Yötreenit
Liitteet
IMG_20240426_231416.jpg
Lord knows I'm a Voodoo Child
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2540
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Söin juuri puolikkaan tuplan. Ai että olen heikko. Niin hyvin mennyt jo yli viikko. Painoakin on tippunut 3 kiloa. Menen nukkumaan etten herkuttele enempää. Hyvää yötä tärkeät ihmiset, kauniita unia sitten kun menette nukkumaan.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3612
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Viideltä pystyyn, pikaisesti pari leipää naamaan, salille ja nyt töihin. Täytyy siellä syödä kakkosaamiainen.
Deciphered from crop circles.
Kohina
Reactions:
Viestit: 2739
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Jalo Arkkivalo kirjoitti: 26 Huhti 2024, 23:14 Yötreenit
Siinä on oiva harrastus. Joskus ajattelin ostaa jousen kun kaneja alkoi olemaan niin perkeleesti, mutta sitten rutto vei kannasta niin paljon että olisin löytänyt nopeammin poliisipartion kuin kaneja, niin luovuin ajatuksesta. Toki olisin käyttänyt tylppiä kärkiä ja nirhannut ne niskat vääntämällä, mutta tuskin poliisi olisi jäänyt halkomaan hiuksia kun joku hullu hiippailee öisin jousen kanssa lähiössä.
Make Keke Great Again
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4443
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Tässä on nyt + kaksi päivää tyhjennetty perheen suolistoa oikein huolella, kellä molemmista päistä ja minulla vain alapäästä vaikka kyllä on oksettanutkin, mahtaa olla noro.
Aika vetämätön olo, päätä särkee, paikat kipeitä ja vatsa arka mutta silti kevättä kohti perkele.
Minun mielestä noin.
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2121
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

Goswell kirjoitti: 27 Huhti 2024, 10:36 Tässä on nyt + kaksi päivää tyhjennetty perheen suolistoa oikein huolella, kellä molemmista päistä ja minulla vain alapäästä vaikka kyllä on oksettanutkin, mahtaa olla noro.
Aika vetämätön olo, päätä särkee, paikat kipeitä ja vatsa arka mutta silti kevättä kohti perkele.
Kuvia tai ei uskota. Ei vaan. :mrgreen:
Kuulostaa taudilta joka voi levitä jo kuvienkin kautta. :D

Toivottavasti helpottaa pian.
Lord knows I'm a Voodoo Child
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4873
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Goswell kirjoitti: 27 Huhti 2024, 10:36 Tässä on nyt + kaksi päivää tyhjennetty perheen suolistoa oikein huolella, kellä molemmista päistä ja minulla vain alapäästä vaikka kyllä on oksettanutkin, mahtaa olla noro.
Aika vetämätön olo, päätä särkee, paikat kipeitä ja vatsa arka mutta silti kevättä kohti perkele.
Jaxuhali. Se onkin jännää, jos molemmista päistä tulee yhtaikaa eikä ole sankoa käsillä. Arkinen, nopea päätös tehtävänä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2121
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

MooM kirjoitti: 27 Huhti 2024, 10:44
Goswell kirjoitti: 27 Huhti 2024, 10:36 Tässä on nyt + kaksi päivää tyhjennetty perheen suolistoa oikein huolella, kellä molemmista päistä ja minulla vain alapäästä vaikka kyllä on oksettanutkin, mahtaa olla noro.
Aika vetämätön olo, päätä särkee, paikat kipeitä ja vatsa arka mutta silti kevättä kohti perkele.
Jaxuhali. Se onkin jännää, jos molemmista päistä tulee yhtaikaa eikä ole sankoa käsillä. Arkinen, nopea päätös tehtävänä.
Uskoisin että pystyisin kehittämään ergonomisesti ja jopa ekologisesti kestävän teknisen ratkaisun tähän ongelmaan. Mikäli tällaiselle on kaupallista tilausta.
Lord knows I'm a Voodoo Child
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4873
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Jalo Arkkivalo kirjoitti: 27 Huhti 2024, 10:48
MooM kirjoitti: 27 Huhti 2024, 10:44
Goswell kirjoitti: 27 Huhti 2024, 10:36 Tässä on nyt + kaksi päivää tyhjennetty perheen suolistoa oikein huolella, kellä molemmista päistä ja minulla vain alapäästä vaikka kyllä on oksettanutkin, mahtaa olla noro.
Aika vetämätön olo, päätä särkee, paikat kipeitä ja vatsa arka mutta silti kevättä kohti perkele.
Jaxuhali. Se onkin jännää, jos molemmista päistä tulee yhtaikaa eikä ole sankoa käsillä. Arkinen, nopea päätös tehtävänä.
Uskoisin että pystyisin kehittämään ergonomisesti ja jopa ekologisesti kestävän teknisen ratkaisun tähän ongelmaan. Mikäli tällaiselle on kaupallista tilausta.
Muoviämpäri on jo keksitty.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Vastaa Viestiin