Sanna Marinin toi-lai-lut.

Keskustelua politiikasta ja poliitikoista kautta linjan.

Mitä mieltä olet Sannasta?

Jauhojengi pois eduskunnasta, ei tollasien pitäisi päättää maan asioista.
20
41%
Ihan ok.
14
29%
Yksi parhaista pääministereistämme.
15
31%
 
Ääniä yhteensä: 49

Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja Punkero »

John Carter kirjoitti: 30 Maalis 2023, 15:13 Toivottavasti valtioneuvoston muistiot
Oon aina arvostanut sinua ja olet järkipäässä oleva ajatteleva ihminen, mutta jo vanhan foorumin aikana ihmettelin välillä että mitäköhän höpötät jostain autoista.

En ole nähnyt niistä kuvia, jos on tallessa, laittaisitko foorumiin?, mullakin on sellaisesta kokemusta kun aikoinaan joku luuli että kemistinä valmistan huumeita.

Kemistiksi tarvitsi opiskella kuitenkin ensin, että ymmärsin biokemiaa paremmin, minkä jälkeen lääketiedettä riittävällä tavalla, että osaan arvioida mistä sairaudet johtuvat, osaan kehitellä hoitokeinoja ja kertoa kemisteille, kuinka niihin auttavat lääkkeet valmistetaan.

Kuitenkin, huumepoliisit vainosivat mua, leimasivat aiheettomasti vasikaksi ja olen joutunu pelkäämään koko elämäni ajan.
Mihin tahansa kaupunkiin kun olen menny, kaljaa puiston penkillä tai terassilla siemaillessa joku kriminaalinarkkari on tullu kertomaan että olen kyttien vasikka ja vasikoin kaikki.

Kultainen vasikka kirjassa kerrotaan miten kytät leimas aiheetomasti ihmisiä niiden ilmiantajiksi, kemistejä kuten minä, mutta en ole siitä katkera, nuoruuden kavereista ja niiden kavereista synty eräs tunnettu rikollisjengi aikoinaan pääkaupukiseudulla, ehkä oli parempi et mä en toimintaan joutunu osallistumaan, ei multa olis kysytty haluanko valmistaa huumeita, mut olis siihen pakotettu.

En ole koskaan vasikoinut ketään, mulle ei kuulu muiden ihmisten asiat.
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Sukulaisilla on talo espanjan Fuengirolassa, jota muut käyttävät ehkä kuukauden talvikaudella, loppuaika olis mun käytössä, mutta en mene enää fuengirolaan toistaiseksi, syynä kadulla asuvat suomalaiset narkkarit, jotka vasikkakuvitelman perusteella oikeuttaa itsensä leikkimään hengellään.
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Vittu oikeesti, kytät saa leimata aiheettomasti tieteilijöitä miksikä haluaa ennaltaehkäisevästi, siihen pitäis olla oikeus mielestäni silti jos jotain huumeita on oikeesti valmistettu.
Asuin opiskelijakämpässä aikoinaan, enkä tienny mitä ympärillä tapahtuu, joistakin kavereiden kavereista, joita en nähny tai tuntenu syntyikin ? suomen ensimmäisten joukossa oleva rikollisjengi mikä ei toiminu pelkästään suomessa.
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Niin että minkälaisia autoja siellä on näkynyt, voisimme yhdessä arvioida onko ne arvioimiasi kulkuneuvoja vai naapureiden luona kylässä olleiden ihmisten autoja.
Justis
Reactions:
Viestit: 1617
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 14:21

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja Justis »

Lyde19 kirjoitti: 30 Maalis 2023, 15:33 Demokratia ja moni muukin toimii noin että tärkeistä asioista ensin keskustellaan ja sitten päätetään.
justiinsa noin. Aivan samalla lailla kuin Suomen hävittäjistä.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18825
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Punkero kirjoitti: 30 Maalis 2023, 16:56
John Carter kirjoitti: 30 Maalis 2023, 15:13 Toivottavasti valtioneuvoston muistiot
Oon aina arvostanut sinua ja olet järkipäässä oleva ajatteleva ihminen, mutta jo vanhan foorumin aikana ihmettelin välillä että mitäköhän höpötät jostain autoista.

En ole nähnyt niistä kuvia, jos on tallessa, laittaisitko foorumiin?, mullakin on sellaisesta kokemusta kun aikoinaan joku luuli että kemistinä valmistan huumeita.

Kemistiksi tarvitsi opiskella kuitenkin ensin, että ymmärsin biokemiaa paremmin, minkä jälkeen lääketiedettä riittävällä tavalla, että osaan arvioida mistä sairaudet johtuvat, osaan kehitellä hoitokeinoja ja kertoa kemisteille, kuinka niihin auttavat lääkkeet valmistetaan.

Kuitenkin, huumepoliisit vainosivat mua, leimasivat aiheettomasti vasikaksi ja olen joutunu pelkäämään koko elämäni ajan.
Mihin tahansa kaupunkiin kun olen menny, kaljaa puiston penkillä tai terassilla siemaillessa joku kriminaalinarkkari on tullu kertomaan että olen kyttien vasikka ja vasikoin kaikki.

Kultainen vasikka kirjassa kerrotaan miten kytät leimas aiheetomasti ihmisiä niiden ilmiantajiksi, kemistejä kuten minä, mutta en ole siitä katkera, nuoruuden kavereista ja niiden kavereista synty eräs tunnettu rikollisjengi aikoinaan pääkaupukiseudulla, ehkä oli parempi et mä en toimintaan joutunu osallistumaan, ei multa olis kysytty haluanko valmistaa huumeita, mut olis siihen pakotettu.

En ole koskaan vasikoinut ketään, mulle ei kuulu muiden ihmisten asiat.
Voin laittaa kyllä kuvat autoista, sekä kamerasta ajallaan. En vielä, sillä Sanoma poisti ne TIEDE-sivultakin aika nopeasti. Toisesta autosta Karhu-ryhmä tuskin haluaa myöskään kuvia paljon julkisuudessa esitellä. Saat toki uskoa mitä haluat, sillä minulla ei ole ollut ikinä minkäänlaisia mielenterveysongelmia, eikä ole nytkään. Olen myös suhteellisen älykäs, sekä aikaansaava. Arvostan myös sinua keskustelijana, mutta ehkä kannattaa lääketieteessä pysyä omalla erikoistumisalueella.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18825
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja John Carter »

On tuo #Sannan valehtelu kyllä käsittämätöntä, jopa pahempaa kuin Trumpilla. Sama homma Hornet kysymyksessä ja monessa muussakin. Toivottavasti joutuu illalla viimeisessä tentissä kertomaan totuuden asioista.
MARIN sanoi aiemmin, ettei viittaa termillä ”sinimustaan liikkeeseen tai historiaan”. Ilta-Sanomien lähetyksessä hänellä kysyttiin asiasta vielä uudelleen, että eikö hänellä käynyt mielessään 1930-luvun suomalainen retoriikka.

”Ei minulla ole mitään henkilökohtaista intohimoa tuohon termiin”, Marin sanoi.

Orpon mielestä termin käyttäminen on tarkoituksenmukaista ja äärimmilleen vietyä kärjistämistä, jonka tarkoituksena on korostaa vastakkainasettelua.

Marin puolestaan kysyi Orpolta, miksi tämä nosti asian esiin vasta neljä päivää ennen vaaleja, eikä heidän aiemmissa kohtaamisissaan julkisesti tai henkilökohtaisesti.
”En usko, että tässä on oleellista, sanoinko sen eilen vai edellispäivänä”, Orpo sanoi.
Nimi viittaa Suomessa 1930-luvulla toimineen Lapuan liikkeen käyttämiin väreihin. Sinimustat oli myös Lapuan liikettä myötäilleen oikeistoradikaalin nuorisojärjestön nimi.

Politiikan tutkija Rauli Mickelsson arvioi HS:n Vaaliraportissa tiistaina, että Sdp:n puhe mahdollisesta sinimustasta hallituksesta on ”kovaa retoriikkaa”.
SDP:N puheenjohtaja Sanna Marin toisti torstaina Ilta-Sanomien lähetyksessä, ettei ole ”missään nimessä” sanonut kokoomusta tai perussuomalaisia fasistiseksi puolueeksi.
”En missään nimessä ole sanonut kokoomusta enkä perussuomalaisia fasistiseksi puolueeksi. Jos tämän tulkinnan teit, se ei ollut tarkoitukseni”, Marin sanoi Orpolle.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009488081.html
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Ei tarvitse olla erikoistunut, jokainen tietää että kaikki ei ehkä oo ok.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18825
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Punkero kirjoitti: 30 Maalis 2023, 19:40 Ei tarvitse olla erikoistunut, jokainen tietää että kaikki ei ehkä oo ok.
Se on kyllä totta, sillä usein sen voi huomata ihan maallikkokin ilman lääketieteellistä koulutusta. Ihmetyttää vain itseäni tuo kyttääminen, kun en ole mihinkään rikoksiin syyllistynyt ja vain käyttänyt sananvapauttani, sekä ilmaisunvapauttani kirjoittaessa palstalle ja aina laitan mukaan linkin uutiseen, joista olen johtopäätökseni tehnyt. Eli tämä on OSINTia, avointen tietolähteiden tiedustelua, jota jokainen voi ihan laillisesti tehdä. Noi Eemil Kastehelmen ja muiden pitämät sotastudiot perustuvat samaan asiaan. Enkä käytä edes tekoälyä, sillä ne eivät ole millään tavalla vielä luotettavia, vaan ne on tuotu keskeneräisinä markkinoille, vaikka ei olisi kannattanut. Kerro ihmeessä silti jatkossakin, jos epäilet, että "kaikki ei ole hyvin", niin mielelläni osoitan, että on hyvin, jos se pitää paikkaansa. Luulisin, että vaikka joku yrittäisi tekaista jotain aiheettomia syytteitä, niin ne kaatuvat viimeistään lakituvassa omaan mahdottomuuteensa, vailla todisteita, jos oikeuslaitos vain on rehellinen ja noudattaa Suomen lainsäädäntöä.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Jos oikein olen ymmärtänyt, asut maaseudulla, missä saattaa tulla mökkihöperöksi.
Kertoisitko mitä hyötyä siitä olisi jos poliisiauto seisoo talosi vieressä ja ne kuuntelee sua.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18825
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Punkero kirjoitti: 30 Maalis 2023, 21:14 Jos oikein olen ymmärtänyt, asut maaseudulla, missä saattaa tulla mökkihöperöksi.
Kertoisitko mitä hyötyä siitä olisi jos poliisiauto seisoo talosi vieressä ja ne kuuntelee sua.
En ole asunut enää pariin vuoteen, vaan ydinkeskustassa, muutamia satoja metrejä vain ytimeen. Talo on kerrostalo, jossa ei muita asu ja yksityisaluetta, joka on porteilla ja aidoilla ympäröity. Joo ja autot olivat toki kadulla, ei yksityisalueella. Välillä toki olen yhä maaseudun rauhassa, mutta harvemmin, koska on kaupungissa tekemistä lähes päivittäin.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18825
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Kuulostaa Marinin jutut taas muuttuvan lennosta täysin eri suuntaan, kuin aiemmissa tenteissä, joista puuttuu logiikka täysin?
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18825
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Miten helvetin pihalla tuo YLE:n naisjuontaja on? Keskeytti heti verokeskustelun kun oli itse yhtä pihalla siitä, kuin #Sanna.
EK:n tuoreen laskelman mukaan Suomi on ohittanut Tanskan kokonaisveroasteessa. Muutos olisi huomattava, sillä esimerkiksi 2021 Tanskan kokonaisveroaste oli OECD-maiden korkein suhteessa BKT:een. Veroaste Suomessa olisi 43,2 prosenttia ja Tanskassa 42,7. Ennakkotiedot veroasteesta tulivat komissiosta.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18825
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja John Carter »

On se kyllä outoa mitä Henriksson, Li, #Sanna, ja Ohisalo jauhavat. Ovat olleet neljä vuotta hallitusvastuussa ja yhtäkään noista toimista eivät ole saaneet aikaiseksi, niin miksi saisivat seuraavalla hallituskaudella?
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Sanna Marinin toi-lai-lut.

Viesti Kirjoittaja Raspu »



Sunnuntai tulossa.
Vastaa Viestiin