Itsetehtyä kuvataidetta

Taideitten ja Musiikin Saattelemana
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kulkaan ei välitä musta
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Seppo kirjoitti: 30 Tammi 2023, 03:09 Aivan. Onnea valitsemallasi tiellä. Loppumetrit jo häämöttävätkin.
Tiodennäköisestija miksi ei. Aortan pullituma joten meen kohta. Muutama vuosi vaqin
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Silti muistan sua, Jepa
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Onko vaikeeta??? Mä kuolem kohta ja aikuisten oikeesti
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Voin olla mikä mulkku tahansa mutta rakastan sua Jepa
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Luulöetsä että Jepa tää on helppoa??? Murskaa mut mä pyydä'm.- Älä anna armoa. Mulla on yksi ainoa rangaistus ja se on kuolema. Mä en ihan oikeesti jaksa. Päästä mut päiviltä niin teet palveluksen koko ihmiskunnalle, Hitto ettö vihaan elää...
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Olen pahoillani, Jepa. Mä olen täsi mulkku, Nyt meni överiksi
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Seppo kirjoitti: 30 Tammi 2023, 03:09 Aivan. Onnea valitsemallasi tiellä. Loppumetrit jo häämöttävätkin.
Varmaan sulle vitunmoinen tyydytys... Mitäpä jos vittuuksissani pidennän elämääni?
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Jos on yksinäinen, voi se joskus johtua omasta käytöksestä.
Silloin kun on mielenterveysongelmia, ihmiset voi alkaa välttelemään, ainakin jos käytös on arvaamatonta.
Väkivaltainen uhoaminen on tehokkain tapa päästä ihmisistä eroon. Harva haluaa ottaa sellaista riskiä että joku kilahtaa mitättömästä syystä ja alkaa hillumaan.
Kaikenlaiset väkivaltapuheet pitäisi lopettaa, nekin millä kehutaan omia kykyjä vahingoittaa muita ihmisiä.
Itselläni on kaverina pari mielenterveysongelmaista, toisella skitsofrenia, jonka kanssa ei ole ollut mitään ongelmia koskaan, vaikka ollut psykoosissa, toisella kaksisuuntainen mielialahäiriö, jota pitää kohdella liioitellun kunnioittavasti, muuten suuttuu helposti väärinkäsitysten takia.
En sellaista helvetin pelleilyä jaksa, enkä ole ollu hirveesti tekemisissä 2 suuntaisen kanssa, ei kiinnosta mielistellä ketään.

Jos tarvitsee kavereita, pitäisi olla hyvä tyyppi, jonka seurassa voi luottaa siihen ettei homma mene sekoiluksi.
Typerintä mitä voi tehdä, on väkivaltainen uhoaminen.
Jos vituttaa ja masentaa, on viina siihen huonoin lääke, mielummin kannattaisi miettiä miten tilanteen saa muutettua sellaiseksi ettei vituta.
Ryyppääminen aiheuttaa masennusta vaikka siihen ei olisi mitään syytä, masennus kuitenkin yleensä poistuu kun selviää krapulasta. Jotkut alkavat korjaamaan ryyppäämisestä johtuvaa masennusta ryyppäämällä, heistä voi tulla alkoholisteja.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Punkero kirjoitti: 30 Tammi 2023, 13:02 Jos on yksinäinen, voi se joskus johtua omasta käytöksestä.
Silloin kun on mielenterveysongelmia, ihmiset voi alkaa välttelemään, ainakin jos käytös on arvaamatonta.
Väkivaltainen uhoaminen on tehokkain tapa päästä ihmisistä eroon. Harva haluaa ottaa sellaista riskiä että joku kilahtaa mitättömästä syystä ja alkaa hillumaan.
Kaikenlaiset väkivaltapuheet pitäisi lopettaa, nekin millä kehutaan omia kykyjä vahingoittaa muita ihmisiä.
Itselläni on kaverina pari mielenterveysongelmaista, toisella skitsofrenia, jonka kanssa ei ole ollut mitään ongelmia koskaan, vaikka ollut psykoosissa, toisella kaksisuuntainen mielialahäiriö, jota pitää kohdella liioitellun kunnioittavasti, muuten suuttuu helposti väärinkäsitysten takia.
En sellaista helvetin pelleilyä jaksa, enkä ole ollu hirveesti tekemisissä 2 suuntaisen kanssa, ei kiinnosta mielistellä ketään.

Jos tarvitsee kavereita, pitäisi olla hyvä tyyppi, jonka seurassa voi luottaa siihen ettei homma mene sekoiluksi.
Typerintä mitä voi tehdä, on väkivaltainen uhoaminen.
Jos vituttaa ja masentaa, on viina siihen huonoin lääke, mielummin kannattaisi miettiä miten tilanteen saa muutettua sellaiseksi ettei vituta.
Ryyppääminen aiheuttaa masennusta vaikka siihen ei olisi mitään syytä, masennus kuitenkin yleensä poistuu kun selviää krapulasta. Jotkut alkavat korjaamaan ryyppäämisestä johtuvaa masennusta ryyppäämällä, heistä voi tulla alkoholisteja.
Täysin totta joka sana. Miksi mulla palaa sulake niin helposti? Ja kun en nykyään pysty edes puolustamaan itseäni? Paranoia on paha juttu ja se on vahvin oireeni nykyään, Ja vittua mitä tekstiä olin Pikku A:lle laittanut? Ihan järjetöntä. Ei mulla ei ole mitään tolkkua kun flippaan. Mutta sen takia juuri niinkuin sanoit ei ole ystäviä. Ei kukaan siedä tai katso tällaista. Se on täysi tosi. Olen vaikea ystävä. Mua ja mun sairautta täytyy ymmärtää miksi sekoilen kun näin teen. Hyvin harva sitä ymmärtää ja tuhoan ihmissuhteita nopeammin kuin te sanotte A.

Kiitos, Punkero. Olet asian ytimessä. Saattaapa olla että jopa ymmärrät mua, tai sitten et. Ja alleviivaan: Olen todella hankala ystävä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Deimos kirjoitti: 30 Tammi 2023, 13:14 Miksi mulla palaa sulake niin helposti?
Yleensä se johtuu ehkä siitä että on valmiiksi jostain syystä johtuva kestovitutus taustalla, silloin ei paljon tarvita ärsyyntymiseen.
Jotkut voivat ärsyttää tahallaan netissä viihdyttääkseen itseään, kun tietää kuin helposti vittuunnut.
Opettele ohittamaan sellaiset, jos se ei onnistu edes netissä, voi se olla vaikeaa normaalissakin elämässä
Mieti mistä kestovitutus johtuu ja yritä muuttaa asioita niin ettei syytä vitutukseen ole.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Punkero kirjoitti: 30 Tammi 2023, 15:42
Deimos kirjoitti: 30 Tammi 2023, 13:14 Miksi mulla palaa sulake niin helposti?
Yleensä se johtuu ehkä siitä että on valmiiksi jostain syystä johtuva kestovitutus taustalla, silloin ei paljon tarvita ärsyyntymiseen.
Jotkut voivat ärsyttää tahallaan netissä viihdyttääkseen itseään, kun tietää kuin helposti vittuunnut.
Opettele ohittamaan sellaiset, jos se ei onnistu edes netissä, voi se olla vaikeaa normaalissakin elämässä
Mieti mistä kestovitutus johtuu ja yritä muuttaa asioita niin ettei syytä vitutukseen ole.
Jepa osaa painella mun nappuloita. Ja usein menen mukaan. Kyllä mulla on kestovitutus. Ja nimenomaan vitusta on kyse. On se saatanan kummallista ettei pillua saa. Raspu sanoi kun oli edellisellä palstalle että jokaiselle mielenterveyskuntoutujalle pitäisi maksaa huora. Joo, mutta se on totta. Seksi tuottaa mielihyvähormooneja. Ja itse viittaan aloitamaani ketjuun tuosta pimpan saannista ja sen epätasa-arvosta. Muutama alfa pyörittää nyt satojen naisten panorinkiä. Mikä kuviossa on pielessä?
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Jos alkaa ensimmäiseks kertomaan mielenterveys- ja muista ongelmistaan, voi se rajoittaa naisen kiinnostusta.
Kaikkea ei tarvitse kertoa heti, ensin voi tutustua neitiin paremmin
Muutenkaan ei ole hyvä kertoa kaikkea mahdollista itsestään, vaan olla olevinaan kiinnostunut neidin elämästä ja asioista, kysellä kaikenlaista, mutta ei tietysti liian henkilökohtaisia asioita.
Huumoria pitäisi olla, 1 hyvä läppä riittää usein naisen pokaamiseen jos muutenkin on naisen mielestä ok.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Itsetehtyä kuvataidetta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Punkero kirjoitti: 30 Tammi 2023, 16:00 Jos alkaa ensimmäiseks kertomaan mielenterveys- ja muista ongelmistaan, voi se rajoittaa naisen kiinnostusta.
Kaikkea ei tarvitse kertoa heti, ensin voi tutustua neitiin paremmin
Muutenkaan ei ole hyvä kertoa kaikkea mahdollista itsestään, vaan olla olevinaan kiinnostunut neidin elämästä ja asioista, kysellä kaikenlaista, mutta ei tietysti liian henkilökohtaisia asioita.
Huumoria pitäisi olla, 1 hyvä läppä riittää usein naisen pokaamiseen jos muutenkin on naisen mielestä ok.
Kerropa nyt ensiksi miten naiseen tutustutaan? Kun tuo on minulle täyttä hebreaa. Missä? Mten? Miten lähestyä vastakkaista sukupuolta ettei saa syytettä ahdistelusta tai peräti raiskaussyytten?
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin