Kokoomus hylkää persut!

Tämä alue on kaatopaikka postauksille, joita valiolautakunta ei hyväksynyt muilla alueilla.
Jos tekee mieli tonkii, niin tee se täällä.
Avatar
Enigma
Reactions:
Viestit: 2979
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 23:11

Re: Kokoomus hylkää persut!

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Punkero kirjoitti: 30 Tammi 2023, 19:33
Enigma kirjoitti: 30 Tammi 2023, 18:26 keskität energiasi noiden oikeiden häiriköiden hiljentämiseen.
Sinähän kerroit alkavasi häiriköimään foorumissa kun joku avaamasi roskaketju oli siirretty tunkiolle ja hävinny näkyvistä.
Yllättävän hyvin olet osannu käyttäytyä tähän asti, yritä jos se onnistuisi jatkossakin.
En minä ole missään vaiheessa häiriköinyt, vaan juurikin tehnyt ehdotuksia sen estämiseksi. Huomautan, että tunkio eristettiin tuosta päänäkymästä minun ehdotuksestani. Nyt saan kaiken syyn niskoille, kun yritin estää tuosta uskonnollista paskaa, mitä palsta tulvii.

Saatte pitää tunkkinne, lähden vittuun täältä. Ihan turha tuhlata aikaa palstaan, jonka ylläpitokin vain vittuilee. Varmaan siksi, että tuo Kikkare on poliittisesti eri kannalla kuin minä.
Avatar
Enigma
Reactions:
Viestit: 2979
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 23:11

Re: Kokoomus hylkää persut!

Viesti Kirjoittaja Enigma »

KultaKikkare kirjoitti: 30 Tammi 2023, 19:35
Enigma kirjoitti: 30 Tammi 2023, 18:26
KultaKikkare kirjoitti: 30 Tammi 2023, 16:28
Enigma kirjoitti: 30 Tammi 2023, 14:01

No en todellakaan missannut. Tämä koko palsta on täysi tunkio, etkä siitä pääse mihinkään.
Pointti oli että sä teet siitä sellaista. Joko laitetaan Tor blokki, palsta voisi muuttua sillä vähän siistimmäksi?
Jos minun heittämisen täältä pois on ratkaisu, niin anna palaa! Olen toki tietoinen, että niin tulee käymään, koska ette te kestä mitään kritiikkiä. Avaukseni aiheesta oli täysin asiallinen ja koski palstan muuttumista uskonnolliseksi ja poliittiseksi huuhaaksi. Nyt sitten minusta on tullut se ikävä ihminen. :D

Tor-blokinkin saat laittaa, jos se helpottaa elämääsi. Ehdottaisin kuitenkin, että keskität energiasi noiden oikeiden häiriköiden hiljentämiseen. En ole ainoa, joka pitää tätä nykyistä tasoa tunkiona.
Sun ongelma ei ole se että muut eivät kestäisi sun kritiikkiä, vaan se että sä olet kykenemätön ottamaan sitä vastaan.
Höpö höpö, sinä olet kelvoton ylläpitäjäksi. Et osaa erottaa tuota roolia omista mielipiteistäsi.
Vastaa Viestiin