Palstan ilmapiirin parantaminen.

Palstan kehitysideat & Bugien Ilmoittaminen Ylläpidolle
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7050
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kännissä kaikki näyttää paremmalta. Jopa Keijonan kirjoitukset. Lopputulos: Taidan alkaa olemaan aina kännissä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Deimos kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:39 Kännissä kaikki näyttää paremmalta. Jopa Keijonan kirjoitukset. Lopputulos: Taidan alkaa olemaan aina kännissä.
Kyllä alkoholilla voi ilmapiiriä ja maljoja kohottaa.
Same same but different
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7050
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Keijona kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:45
Deimos kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:39 Kännissä kaikki näyttää paremmalta. Jopa Keijonan kirjoitukset. Lopputulos: Taidan alkaa olemaan aina kännissä.
Kyllä alkoholilla voi ilmapiiriä ja maljoja kohottaa.
I feel you bro👍.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Prometheus
Reactions:
Viestit: 225
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:51

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Prometheus »

Keijona kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:36
Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 14:51
Keijona kirjoitti: 17 Helmi 2023, 14:39 Pointti on että yhteisön ilmapiiriä kohottaa yhteisöllisyys, ei yksilöihin ja heidän yksityisiin ominaisuuksiin fokusoituminen.
Mitäpä jos itse kokeilisit tuota periaatetta edes joskus.
Koko ajan, katsokaas todellisuus
koskettaa kaikkea ja yhdistää, subjektiivisuus ja harhat taas on yksityistä.
En odottanutkaan, että pystyisit huomaamaan omassa toiminnassasi mitään moitittavaa.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:51
Keijona kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:36
Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 14:51
Keijona kirjoitti: 17 Helmi 2023, 14:39 Pointti on että yhteisön ilmapiiriä kohottaa yhteisöllisyys, ei yksilöihin ja heidän yksityisiin ominaisuuksiin fokusoituminen.
Mitäpä jos itse kokeilisit tuota periaatetta edes joskus.
Koko ajan, katsokaas todellisuus
koskettaa kaikkea ja yhdistää, subjektiivisuus ja harhat taas on yksityistä.
En odottanutkaan, että pystyisit huomaamaan omassa toiminnassasi mitään moitittavaa.
"Minä en ymmärrä sinua, sinä olet tyhmä."
#sinäminä, oli muuten teinitytöille suunnattu lehti ja ajattelumalli.
Same same but different
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5306
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Pruhutaanpa vertauksin ja tunnuskuvin.

Leikitäänpä, että minä en pidä lainkaan hurreista persuista ja vasenkätisistä. Kirjoittelisin kaiken päivää, kuinka rajoittuneita nämä kolme ihmisryhmää ovat. He olisivat itserakkaita, subjektiivisia paskiaisia. Kertoilisin kaiken päivää, kuinka vasenkätisyys ei kiellä häntä olemasta pedofiili. Kirjoittaisin lainausmerkkeihin itse keksimiäni sanontoja, jotka osoittavat näiden ihmisten kelvottomuutta. Vaikkapa näin: On se tuo pohjatuuli kylmä tuuli se, miltä kantilta hyvänsä, sanoi persu viimassa.
Jostain teille käsittämättömästä syystä pitäisin käytöstäni toisia huomioivana ja rakastettavana, käyttäen asenteestani termiä yhteisöllisyys. Kun minulle huomautettaisiin, että älä nyt ihan noin perkeleen ylimielinen ole, et kai sinä nyt sentään täysin inhimmillisten heikkouksien yläpuolella ole, alkaisin paasauksen siitä kuinka minun kimppuuni käydään, vaikka olen keskustellut tieteellisesti, enkä tarkoita, että tämän palstan kirjoittajat ovat kelvottomia, vaan sitä, että vasenkätiset, hurrit ja persut tärviölle menneitä ihmisiä.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7050
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Deimos »

[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:55
Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:51
Keijona kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:36
Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 14:51

Mitäpä jos itse kokeilisit tuota periaatetta edes joskus.
Koko ajan, katsokaas todellisuus
koskettaa kaikkea ja yhdistää, subjektiivisuus ja harhat taas on yksityistä.
En odottanutkaan, että pystyisit huomaamaan omassa toiminnassasi mitään moitittavaa.
Et kyllä huomaa itsekään. Ote sinun nettikiusaamisestasi aiheessa Paras motiivi tieteelle:

"Olet vain epärehellinen sekopää"
Se on sitä rajoittuneisuutta. Kun ei ymmärrä toisen maailmaa niin tottakai. Onneksi mulla on kavereina kaikenlaisia kahjoja kun en seuraani valitse. Se valitsee mut. Ehkä olen välillä tyly. Mutta miksei? Mielipiteen voi sanoa suoraan. Mutta se ei tarkoita ettenkö pitäisi nimimerkistä. Kuten vaikka OlliS tai Tiikeri...
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2482
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

:? Jos vihaa vihaajia eikö silloin itsekin ole vihaaja. Jos taas rakastaa kaikkia on rakastaja. :lol:
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Kissatäti kirjoitti: 17 Helmi 2023, 17:15 :? Jos vihaa vihaajia eikö silloin itsekin ole vihaaja. Jos taas rakastaa kaikkia on rakastaja. :lol:
Same same but different
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7050
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kissatäti kirjoitti: 17 Helmi 2023, 17:15 :? Jos vihaa vihaajia eikö silloin itsekin ole vihaaja. Jos taas rakastaa kaikkia on rakastaja. :lol:
Hippimeininki. I love you all, guys❤️. Rakasta, älä vihaa. Viha syö sut sisältä ennenkuin huomatkaan. Viha ja katkeruus on pahimpia. Mutta Rakkaus voittaa kaiken.❤️❤️❤️
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Prometheus
Reactions:
Viestit: 225
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:51

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Prometheus »

[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:55
Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:51
Keijona kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:36
Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 14:51

Mitäpä jos itse kokeilisit tuota periaatetta edes joskus.
Koko ajan, katsokaas todellisuus
koskettaa kaikkea ja yhdistää, subjektiivisuus ja harhat taas on yksityistä.
En odottanutkaan, että pystyisit huomaamaan omassa toiminnassasi mitään moitittavaa.
Et kyllä huomaa itsekään. Ote sinun nettikiusaamisestasi aiheessa Paras motiivi tieteelle:

"Olet vain epärehellinen sekopää"
Tottakai huomaan ja myönnän, että joskus pinna loppuu.
En vain voi sietää epärehellisyyttä.

Pystytkö itse myöntämään, että olet ollut näissä "keskuteluissa" koskaan epärehellinen?
Avatar
Prometheus
Reactions:
Viestit: 225
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:51

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Prometheus »

Keijona kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:55
Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:51
Keijona kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:36
Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 14:51

Mitäpä jos itse kokeilisit tuota periaatetta edes joskus.
Koko ajan, katsokaas todellisuus
koskettaa kaikkea ja yhdistää, subjektiivisuus ja harhat taas on yksityistä.
En odottanutkaan, että pystyisit huomaamaan omassa toiminnassasi mitään moitittavaa.
"Minä en ymmärrä sinua, sinä olet tyhmä."
#sinäminä, oli muuten teinitytöille suunnattu lehti ja ajattelumalli.
Juuri tuota tarkoitin.
Kiitos kun vahvistit sen ihan itse.
Avatar
Prometheus
Reactions:
Viestit: 225
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:51

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Prometheus »

[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 17 Helmi 2023, 18:23 Sanallinen kuritus taasen on vaan sille väärin tehneelle ihmiselle hyväksi, ainakin potentiaalisesti, josko se ihminen voi myöntää virheensä/väärinmenettelynsä. Ei kuritusta tehdä vihasta, vaan siksi ettei se henkilö enää tekisi väärin. Voihan kurituksen tehdä siksi, että välittää siitä kurituksen alaisesta henkilöstä ja haluaa auttaa häntä tai siksi, että se väärinteko ei enää jatkuisi ja aiheuttaisi haittaa ympäristölle.
No onko se ollut sinulle hyväksi, vai aiotko jatkaa väärintekojasi?
Avatar
Prometheus
Reactions:
Viestit: 225
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:51

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Prometheus »

[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 19 Helmi 2023, 19:20
Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 19:24
[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:55
Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 16:51

En odottanutkaan, että pystyisit huomaamaan omassa toiminnassasi mitään moitittavaa.
Et kyllä huomaa itsekään. Ote sinun nettikiusaamisestasi aiheessa Paras motiivi tieteelle:

"Olet vain epärehellinen sekopää"
Tottakai huomaan ja myönnän, että joskus pinna loppuu.
En vain voi sietää epärehellisyyttä.

Pystytkö itse myöntämään, että olet ollut näissä "keskuteluissa" koskaan epärehellinen?
Sulta kysyin kyllä, missä olen mielestäsi ollut epärehellinen, mut vastasit tyyliin että koska en alistunut sun kuulusteluun vaan halusin keskustella, olin sun mielestä epärehellinen ja rehellistä olisi ollut "keskustella" sun sääntöjen mukaan eli että se vuorovaikutus on kuulustelija-kuulusteltava.
Mihinkä ihmeen kuulusteluun????

Pyysin sinulta vain linkkejä, jotka vahvistaisivat väitteesi. Yhtään sellaista et kuitenkaan antanut.
Onko se sinusta kuulustelua?

Minkähänlaista mahtaa sinun peräänkuuluttamasi tieteellinen "keskustelu" oikein olla, jos sinulta ei saa pyytää mitään dataa väitteittesi tueksi, mutta itse olet itkemässä niitä koko ajan muilta?
[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 19 Helmi 2023, 19:20 Joten en edelleenkään koe että oisin epärehellinen, koska en ole luvannut olla sun orja tai kuulusteltavan asemassa
En odottanutkaan, että pystyisit kokemaan olleesi epärehellinen, koska et näköjään ymmärrä, mitä rehellisyys on.
Avatar
Prometheus
Reactions:
Viestit: 225
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:51

Re: Palstan ilmapiirin parantaminen.

Viesti Kirjoittaja Prometheus »

[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 19 Helmi 2023, 21:41
Prometheus kirjoitti: 19 Helmi 2023, 21:35
[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 19 Helmi 2023, 19:20
Prometheus kirjoitti: 17 Helmi 2023, 19:24

Tottakai huomaan ja myönnän, että joskus pinna loppuu.
En vain voi sietää epärehellisyyttä.

Pystytkö itse myöntämään, että olet ollut näissä "keskuteluissa" koskaan epärehellinen?
Sulta kysyin kyllä, missä olen mielestäsi ollut epärehellinen, mut vastasit tyyliin että koska en alistunut sun kuulusteluun vaan halusin keskustella, olin sun mielestä epärehellinen ja rehellistä olisi ollut "keskustella" sun sääntöjen mukaan eli että se vuorovaikutus on kuulustelija-kuulusteltava.
Mihinkä ihmeen kuulusteluun????

Pyysin sinulta vain linkkejä, jotka vahvistaisivat väitteesi. Yhtään sellaista et kuitenkaan antanut. Häivyit vain keskustelusta häntä koipien välissä.
Onko se sinusta kuulustelua?
Minkähänlaista mahtaa sinun peräänkuuluttamasi tieteellinen "keskustelu" oikein olla, jos sinulta ei saa pyytää mitään dataa väitteittesi tueksi, mutta itse olet itkemässä niitä koko ajan muilta?
[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 19 Helmi 2023, 19:20 Joten en edelleenkään koe että oisin epärehellinen, koska en ole luvannut olla sun orja tai kuulusteltavan asemassa
En odottanutkaan, että pystyisit kokemaan olleesi epärehellinen, koska et näköjään ymmärrä, mitä rehellisyys on.
Halusit minulta linkkejä et mitä raamatun perusteella ois tehty hyvää, verrattuna tieteen uskontoon.

Mutta koska kysymyksesi sisälsi oletuksen siitä, että tieteen uskonto oisi ylensäkään tuonut mitään hyvää niin pyysin perustelemaan tämän oletuksen eli mitä vikaa planeetassa ylipäätään oli alunperin, ilman tieteen uskontoa?

Ja sitten aloit väittämään, että kun en suostunut keskustelemaan sinun haluamallasi tavalla eli alistumaan kuulusteluun jossa sinä olet auktoriteetti jolta ei saisi kysyä mitään: teit tämän väitteen, että minä olen epärehellinen.

Joten voit nyt yrittää vielä selitellä, miksi olisi epärehellistä pyytää sinulta perusteluja sinun tekemälle väitteelle?

Itselle tämä näyttäytyy siten, että egosi loukkaantui kun en suostunut sinun kuulusteluun joten päätit syyttää minua epärehelliseksi, koska et kyennyt vastaamaan kysymykseeni.

Voit yhä asian selvittää, jos siihen kykenet nyt tällä kertaa.
Sinun kanssasi "keskusteleminen" on ihan samanlaista pulushakkia kuin uskovien kanssa aina.

Joten antaa olla.
Sinä voitit. :mrgreen:
Vastaa Viestiin