Millaista on hyvä huumori?

Why
Reactions:
Viestit: 609
Liittynyt: 11 Tammi 2023, 22:05

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja Why »

Mikä viinanjuontijutuissa AINA naurattaa? Jo yksistään sanassa 'viina on olemassa lataus joka vaatii purkautumisen.
Avatar
Sulervo
Reactions:
Viestit: 1166
Liittynyt: 18 Tammi 2023, 19:30

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja Sulervo »

Seuraavassa Veikko Huovisen vitsissä on mielestäni jotakin kuihtumatonta:

"Mies ajaa autoa ja lukee varoitusmerkistä: Varo pettäviä tienvieriä. Enkä varo, sanoo mies. Aja hitaasti! Enkä aja, sanoo mies." (Kokoelmasta Kuikka, WSOY 1963)
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4793
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja MooM »

ID10T kirjoitti: 18 Helmi 2023, 12:48
MooM kirjoitti: 18 Helmi 2023, 12:44 Ennen oli myös hauskaa nauraa ja hämmästellä harvinaisen pitkää tai lyhyttä ihmistä. Tai paikkakunnan ihmisten ihonväristä poikkeavan väristä vierasta. Tai sitä, kun kehitysvammainen ei osannut tehdä jotain tehtävää ja kompuroi hassusti lavalla. Oi niitä aikoja.
Mikä muuten mahtaa olla poliittisesti korrekti nimitys vesipäälle? Niitäkin tuli lapsuudessa ihmeteltyä, ja vaimon kanssa samalla luokalla oli ollut vesipää, vaikka kyse oli siis muuten ihan normaalista luokasta.
Jos tauti, tai mikä tila se nyt onkaan, pitää mainita, niin hydrokefalus. Mutta yleensä ihmisten sairauksien käyttö heidän nimityksenään ei ole tarpeen muuta kuin ehkä sairaalaslangissa.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Why
Reactions:
Viestit: 609
Liittynyt: 11 Tammi 2023, 22:05

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja Why »

Kaksi huonokuuloista tapasi. Toinen kysyi että "minne matka." Toinen sanoi että "aamukävelylle." Kysyjä sanoi: "Jaa, luulin että oot menossa aamukävelylle."
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4793
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Yläasteella meidänkin luokkaan liittyi osalla tunteja erityisoppilaita, joista yhdellä oli ko. Tila.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10957
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Punkero kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:05
ID10T kirjoitti: 18 Helmi 2023, 12:48 Mikä muuten mahtaa olla poliittisesti korrekti nimitys vesipäälle?
Homerin kanssa eri mieltä oleva.
Koetan käyttää "vesipää" nimitystä jatkossa vähemmän ja ottaa vaikka vatipään tilalle. :roll:
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4793
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Sulervo kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:11 Seuraavassa Veikko Huovisen vitsissä on mielestäni jotakin kuihtumatonta:

"Mies ajaa autoa ja lukee varoitusmerkistä: Varo pettäviä tienvieriä. Enkä varo, sanoo mies. Aja hitaasti! Enkä aja, sanoo mies." (Kokoelmasta Kuikka, WSOY 1963)
Nää pn mun isän tyylisiä juttuja. Sitä naurattaa, minua ei hymähdystä enempää. Isän ikiklassikko on: kulkumies tulj talloon talvisena päivänä. Istui uunin etteen ja kysäisi, että mitenkä ne puut noi hyvin pallaa. Isäntä siihen, että kunne on niin kuivia.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4793
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Tuulispää kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:19
Punkero kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:05
ID10T kirjoitti: 18 Helmi 2023, 12:48 Mikä muuten mahtaa olla poliittisesti korrekti nimitys vesipäälle?
Homerin kanssa eri mieltä oleva.
Koetan käyttää "vesipää" nimitystä jatkossa vähemmän ja ottaa vaikka vatipään tilalle. :roll:
Se on parempi. Tietääkseni vatipäisyys ei ole oikea sairaus.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5326
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja Wisti »

MooM kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:20
Sulervo kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:11 Seuraavassa Veikko Huovisen vitsissä on mielestäni jotakin kuihtumatonta:

"Mies ajaa autoa ja lukee varoitusmerkistä: Varo pettäviä tienvieriä. Enkä varo, sanoo mies. Aja hitaasti! Enkä aja, sanoo mies." (Kokoelmasta Kuikka, WSOY 1963)
Nää pn mun isän tyylisiä juttuja. Sitä naurattaa, minua ei hymähdystä enempää. Isän ikiklassikko on: kulkumies tulj talloon talvisena päivänä. Istui uunin etteen ja kysäisi, että mitenkä ne puut noi hyvin pallaa. Isäntä siihen, että kunne on niin kuivia.
Nyt pitää munata itsensä ja kysyä selitystä. Kulkumies kysyi, minkä takia puut palavat noin hyvin ja isäntä vastasi, että kuivat puut palavat hyvin. Missä vitsi?
Why
Reactions:
Viestit: 609
Liittynyt: 11 Tammi 2023, 22:05

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja Why »

Tuulispää kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:19 Koetan käyttää "vesipää" nimitystä jatkossa vähemmän ja ottaa vaikka vatipään tilalle. :roll:
Sinunkin pilkkanaurusi loppuu, kun sinä tai läheisesi kohtaa jonkun sairauden tai onnettomuuden, josta seuraa lopunikäinen vamma. Näin voi sattua tässä elämässä kenelle tahansa milloin tahansa. Se on yksi sekunti ja on itse pilkattavana.
Ehkä ei ole mitään alhaisempaa, kuin pilkata ihmisiä sairauksista joita eivät ole itse aiheuttaneet.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10957
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Why kirjoitti: 18 Helmi 2023, 14:22
Tuulispää kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:19 Koetan käyttää "vesipää" nimitystä jatkossa vähemmän ja ottaa vaikka vatipään tilalle. :roll:
Sinunkin pilkkanaurusi loppuu, kun sinä tai läheisesi kohtaa jonkun sairauden tai onnettomuuden, josta seuraa lopunikäinen vamma. Näin voi sattua tässä elämässä kenelle tahansa milloin tahansa. Se on yksi sekunti ja on itse pilkattavana.
Ehkä ei ole mitään alhaisempaa, kuin pilkata ihmisiä sairauksista joita eivät ole itse aiheuttaneet.

Vainiin..aivan kun minä en sairastamisesta mitään tietäisi...nytkin olen leikkausjonosssa.
syytinki
Reactions:
Viestit: 160
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:45

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja syytinki »

Tuulispää kirjoitti: 18 Helmi 2023, 15:44
Why kirjoitti: 18 Helmi 2023, 14:22
Tuulispää kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:19 Koetan käyttää "vesipää" nimitystä jatkossa vähemmän ja ottaa vaikka vatipään tilalle. :roll:
Sinunkin pilkkanaurusi loppuu, kun sinä tai läheisesi kohtaa jonkun sairauden tai onnettomuuden, josta seuraa lopunikäinen vamma. Näin voi sattua tässä elämässä kenelle tahansa milloin tahansa. Se on yksi sekunti ja on itse pilkattavana.
Ehkä ei ole mitään alhaisempaa, kuin pilkata ihmisiä sairauksista joita eivät ole itse aiheuttaneet.

Vainiin..aivan kun minä en sairastamisesta mitään tietäisi...nytkin olen leikkausjonosssa.
Niin, ennen ei tarvinnut jonottaa leikkaukseen. Senkun käveli sisään parturiin. Joskus kyllä joutui jonkun aikaa Jallua selaamaan, nykyisin on varattava aika paria päivää ennen ja selattavat ovat Aku Ankkoja.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4793
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Wisti kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:43
MooM kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:20
Sulervo kirjoitti: 18 Helmi 2023, 13:11 Seuraavassa Veikko Huovisen vitsissä on mielestäni jotakin kuihtumatonta:

"Mies ajaa autoa ja lukee varoitusmerkistä: Varo pettäviä tienvieriä. Enkä varo, sanoo mies. Aja hitaasti! Enkä aja, sanoo mies." (Kokoelmasta Kuikka, WSOY 1963)
Nää pn mun isän tyylisiä juttuja. Sitä naurattaa, minua ei hymähdystä enempää. Isän ikiklassikko on: kulkumies tulj talloon talvisena päivänä. Istui uunin etteen ja kysäisi, että mitenkä ne puut noi hyvin pallaa. Isäntä siihen, että kunne on niin kuivia.
Nyt pitää munata itsensä ja kysyä selitystä. Kulkumies kysyi, minkä takia puut palavat noin hyvin ja isäntä vastasi, että kuivat puut palavat hyvin. Missä vitsi?
Sitäpä olen miettinyt lapsesta asti. Kai se tyhmä kysymys ja itsestäänselvyyden toteaminen on jotenkin vitsikästä?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5326
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Ennen osattiin lapset kasvattaa.

Isä kertoili pikkupojalleen, että mitä, jos minä ostaisin meille hevosen. Poika innostui, että joo sitten se astutettaisiin ja tulisi varsa ja minä ratsastaisin sillä varsalla!
Tästäkös isä ei tykännyt.
’Vai sinä, ratsastaisit varsalta selän poikki’ ja antoi pojalle selkäsaunan.

-Tohtori, kun minusta tuntuu, että olen hevonen
-Jahans, jahans. Onko teistä kauankin tuntunut siltä?
- No ihan varsasta asti.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Millaista on hyvä huumori?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Onko vahingonilo hyvää huumoria?
Same same but different
Vastaa Viestiin