Kansalaisaloite: Eläinrääkkäys/kidutus kiellettävä lailla

Keskustelua politiikasta ja poliitikoista kautta linjan.
Tonttu
Reactions:
Viestit: 3175
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:33

Re: Kansalaisaloite: Eläinrääkkäys/kidutus kiellettävä lailla

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 05 Helmi 2023, 15:44 Tähä tarviis 5 vastuuhenkilöä. Lähetä mul mailia jos haluaisit olla yksi niistä: lentonen.henri@gmail.com

Aloitteen sisältö

Suomessa eläinrääkkäys on kielletty yksityisihmisiltä.

Mutta jos olet rikas esim. meikki tai pillerifirma, niin valtio myy rikoksia näille tahoille ja niillä on "oikeus" kiduttaa ja rääkätä eläimiä ns. eläinkokeissa.

Myös tuotantoeläimiä rääkätään esim. sioilta silvotaan uroksilta sukuelimet.

Eläinten rääkkäys ja kidutus tulee kieltää lailla. Nykyinen laki kieltää sen ainoastaan jos et ole rikas.

Perustelut

Tämä ei varsinaisesti ole ainoa asia jonka kautta voidaan todeta että Suomi on vakavasti korruptoitunut maa.

Jotta Suomi voisi olla oikeusvaltio, tulee lainsäädännön olla oikeudenmukainen.

Oikeusvaltiossa ei voi olla oikeutta ostaa rikoksia.

Eläinten rääkkäys ja kidutus ei ole oikein, vaikka olisi rahaa ja firma.

Tulee tehdä lakimuutos jossa kielletään eläintenrääkkäys ja kidutus kaikilta.
Miksi sitten itse rääkkäät eläimiä? Sinähän kirjoitit näin: "Mähän itse olen julkisesti myöntänyt olevani pervo eli naisten lisäksi pidän miellyttävänä asiana paritella myös eläinten kanssa."
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Kansalaisaloite: Eläinrääkkäys/kidutus kiellettävä lailla

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Kyllä se voi olla eläimelle aika traumatisoiva kokemus jos joku pervo raiskaa.

"Sikalanhoitajat olivat tiedotteen mukaan löytäneet sikalasta alastoman miehen, joka oli antautunut noin 250 kiloa painavan karjun astuttavaksi.
Sikalanhoitajat olivat käskeneet miestä lopettamaan touhunsa.
Mies oli poliisin mukaan alkanut tehdä lähtöä sikalasta, mutta nostellessaan housujaan jalkaansa hän oli kuitenkin ensin kompuroinut sian lantaan. Vasta tämän jälkeen hän oli päässyt ajamaan autolla karkuun.
Tuntia myöhemmin poliisi sai miehen kiinni noin neljänkymmenen kilometrin päässä, jossa hänen epäillään ajaneen autolla humalassa ojaan."
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201701212200057471
Vastaa Viestiin