Päivän Sana

Tieteellistä keskustelua uskonnoista ja uskontojen vaikutuksista ihmiseen.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5790
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Päivän Sana

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

AimoJortikka kirjoitti: 12 Helmi 2023, 19:30 En varmaan ole esimerkillinen suvaitsevaisuuden suhteen. Mutta suvaitsen aika paljon kaikenlaista. Suvaitsen monensukupuolisia, olen monesti saunonutkin julkihomojen kanssa, kummitätini on lesbo ja sitä rataa. Suvaitsen maahanmuuttajia. Montaa muutakin. Jopa savolaisia. Tosin pitkin hampain.

Mutta se mitä en suvaitse niin suvaitsemattomuutta ja suvaitsemattomia ihmisiä. Rasisteja. Ennakkoluuloisia pikkusiéluisia omaan napaan tuijottajia. Tyhmyyttä silloin kun sitä käytetään muiden alistamiseen. Luetteloa voisi varmaan jatkaakin mutta idea varmaan tuli selväksi, että mitä en suvaitse. Aika paljon en suvaitse sellaisia arvoja, joita nykypersut edustavat. Mutta suvaitsen jopa kommunisteja koska heillä on sentään joku järki toimissaan eivätkä he ole avoimesti rasistisia. Kokonaan toinen asia on se, että en ole samaa mieltä kanssaan mutta heillä on oikeus mielipiteeseensä.
MOT

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Päivän Sana

Viesti Kirjoittaja Deimos »

[:] The Tiikeri [:] kirjoitti: 13 Helmi 2023, 00:06 Päivän Sana

Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän, niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

Jes. 55:10-11
Sitä vain että palstan sääntöjen mukaan julistaminen (Jota tuo on täsmälleen mitä teet) ei kuulu palstalle. Uskonto ei ole tiedettä. Se on uskontoa ja sille on omat fooruminsa joten terve menoa sinne.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Toope
Reactions:
Viestit: 3368
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 17:50

Re: Päivän Sana

Viesti Kirjoittaja Toope »

Päivän sanan julistaminen ei kuulu tälle palstalle.
Vastaa Viestiin