Henkilökemiasta

Why
Reactions:
Viestit: 609
Liittynyt: 11 Tammi 2023, 22:05

Henkilökemiasta

Viesti Kirjoittaja Why »

Jokainen on huomannut, että joidenkin ihmisten kanssa on kanssakäyminen helppoa. Yleensä tämän jotenkin tuntee jo melkein välittömästi, kun tapaa vieraan ihmisen ja koskee molempia sukupuolia. Samaaa sukupuolta olevilla hyvästä henkilökemiasta voi seurata kaveruutta kun taas eri sukupuolten välillä jotakin muutakin kivaa.

Taas jo kemiat ei nk kohtaa niin yhdessäolo on väkinäistä, eikä se siitä parane ajan kuluessakaan.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Henkilökemiasta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Why kirjoitti: 17 Helmi 2023, 20:54 Jokainen on huomannut, että joidenkin ihmisten kanssa on kanssakäyminen helppoa. Yleensä tämän jotenkin tuntee jo melkein välittömästi, kun tapaa vieraan ihmisen ja koskee molempia sukupuolia. Samaaa sukupuolta olevilla hyvästä henkilökemiasta voi seurata kaveruutta kun taas eri sukupuolten välillä jotakin muutakin kivaa.

Taas jo kemiat ei nk kohtaa niin yhdessäolo on väkinäistä, eikä se siitä parane ajan kuluessakaan.
Mun parhaat ystävät ovat naisia. En tiedä miksi. Tottakai kipinöi koska eri sukupuoli. Mutta se täytyy unohtaa. Naiset varmaan ovat antaneet mulle parhaat opetukset. Nytkin yksi tyttö vetää makkarissa sikeitä. Mä melkeen mokasin homman mutta onneksi hän on anteeksiantavainen. Nyt meillä on vain puhdas ystävyys. Voin hänen kauttaan oppia naisista enemmän kuin olen koko ikänäni opiinut. Siksi rakastan häntä (Ystävänä). Mikään ei voita vastakkaista sukupuolta ystävänä, se on parasta mitä voi käydä. Jos vain olet valmis siihen.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Why
Reactions:
Viestit: 609
Liittynyt: 11 Tammi 2023, 22:05

Re: Henkilökemiasta

Viesti Kirjoittaja Why »

Deimos kirjoitti: 17 Helmi 2023, 21:01 . Mikään ei voita vastakkaista sukupuolta ystävänä, se on parasta mitä voi käydä. Jos vain olet valmis siihen.
Luulen että onnistuminen tuossa on pitkänpäälle melko vaikeaa. Eikö se seksi kuitenkin josaain vaiheessa tunge matkaan? Sen jälkeen suhde saakin uuden ulottuvuuden.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Henkilökemiasta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Why kirjoitti: 17 Helmi 2023, 21:08
Deimos kirjoitti: 17 Helmi 2023, 21:01 . Mikään ei voita vastakkaista sukupuolta ystävänä, se on parasta mitä voi käydä. Jos vain olet valmis siihen.
Luulen että onnistuminen tuossa on pitkänpäälle melko vaikeaa. Eikö se seksi kuitenkin josaain vaiheessa tule matkaan? Sen jälkeen suhde saakin uuden ulottuvuuden.
Kun tulet vanhaksi niin seksi ei merkkaa yhtään mitään. Se on "Side Dish", ei mitään muuta. Ystävyys on tärkeintä, ei seksi.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Why
Reactions:
Viestit: 609
Liittynyt: 11 Tammi 2023, 22:05

Re: Henkilökemiasta

Viesti Kirjoittaja Why »

Deimos kirjoitti: 17 Helmi 2023, 21:10 Kun tulet vanhaksi niin seksi ei merkkaa yhtään mitään. Se on "Side Dish", ei mitään muuta. Ystävyys on tärkeintä, ei seksi.
Kuinka wanhaksi miehen täytyy tulla, että se lopettaa viemästä?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Henkilökemiasta

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Why kirjoitti: 17 Helmi 2023, 21:12
Deimos kirjoitti: 17 Helmi 2023, 21:10 Kun tulet vanhaksi niin seksi ei merkkaa yhtään mitään. Se on "Side Dish", ei mitään muuta. Ystävyys on tärkeintä, ei seksi.
Kuinka wanhaksi miehen täytyy tulla, että se lopettaa viemästä?
50 on hyvä ikä. Nelikymppisenä ajattelin vielä naisia pelkkinä pimppeinä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin