Tänne saa kertoa yliluonnolisista kokemuksista.
Olen nähnyt keijun tai enkelin. En tiedä kumpi se oli. Maitopurkin kokoinen. Luontoreitillä heinikossa ja kauniina aurinkoisena päivänä. Otin kuvankin siitä. Tosin se ei ole niin selkeä kuvassa mutta näkyy kuitenkin. Tästä on aikaa yli 10 vuotta. No sitten olen vain tiennyt asioita.
Poika oli ala-asteella koulussa ja minä leikkasin pihamaalla nurmea. Yhtäkkiä vain tuli mieleen että Jahas poika teki maalin jalkapallossa ja tulin kamalan iloiseksi ja energiseksi. Poika tuli koulusta ja kertoi tiedätkö mitä äiti meillä oli jalkapalloa ja minä sain maalin.
Toinen kerta kun selitin jotain juttua joka oli ollut aamun lehdessä pojalleni, liittyi johonkin bändiin. Poika innoissaan etsi uutista eikä sitä ollutkaan. No ei siinä mitään mutta se oli seuraavan päivän lehdessä. Tässä on siis todistajana nyt jo aikuinen poikani. Ja se bändiin liittyvä juttu oli tapahtunut vasta sen päivän aikana myöhemmin kuin mitä muka luin aamulla lehdestä.
Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?
Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Oletteko kokeneet jotain ns yliluonnollista tai selittämätöntä?
No ufon olen nähnyt leijumassa lapsena silloisen kodin yläpuolella ja pallosalaman. Molemmat asioita joita ei ole olemassa. 

Telepatiaa....
Aerodynamics is highly educated guessing, worked out to 5 decimal places.
Fred Lindsey
Fred Lindsey
Käsite 'yliluonnollinen' on absurdi ja tyhmä. Kaikki mitä on olemassa on luonnollista - mikä voisi olla luonnollisempaa kuin se mitä on olemassa? Toisaalta sitten taas: koko elämä on suuri selittämätön mysteeri - voidaan ajatella niinkin, että kaikki on yliluonnollista. Turha käsite.
Noin näin minä ajattelen
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
No en tietenkään, kuis?
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.