Kuuleppas nyt herra Satusetä. Minä muiden joukossa osoitin sinulle yksityiskohtaisesti perustellen, yleistäen ja fysiikan lainalaisuuksia käyttäen, että olet väärässä. Herra Satusetä vastasi tiivistetysti raivonpurkauksen
Tämä vastaus ei sisällä mitään. Sen arvo on nolla, tyhjä joukko. Sisällössä ei ole kerta kaikkiaan mitään mikä liittyy itse käsiteltävään asiaan.Kontra kirjoitti: ↑24 Touko 2023, 08:14 - Älä viitsi naurattaa. Yritä nyt tulla järkiisi.
- Nuo liialliset teorioihin tukeutumisesi painopistehöpinöineen saa homman ihan pöhköön malliin.
- Ei painopisteellä ole mitään tarvetta sotkea hommaan. Siinä voi olla jokin tekijä, jota et osaa ottaa huomioon.
- Unohda nuo teorian koukerot ja käytä tervettä maalaisjärkeä. Teet itsesi ihan naurettavaksi, kun yrität ympätä hienoa teoriaa peruskoulun neljännen tai viidennen luokan yksinkertaiseen Newtonin mekaniikan tehtävään.
Tämän kaltaisia vastauksia sulla on tapana suoltaa raivonpuuskissasi kaikille, jotka yrittävät ohjata sinut oikeille raiteille. Ja ihmettelet miksi kukaan ei halua asiallista keskustelua kanssasi?

Mä ymmärrän kyllä, että ikääntyvällä ihmisellä muisti, aivotoiminta ja personaallisuuden piirteet vaihtelevat vuorokauden eri tunteina. Mutta sun kannattaisi pysyä pois keskustelusta silloin, kun sulla on raivokohtausvaihe menossa. Eli se vaihe, jolloin et ymmärrä viestiä, joka sinulle koetetaan sanoa, ja suojamekanismisi koettavat korjata tilanteen raivokohtauksella.
Varmasti f-to-f keskustelussa muut ymmärtäisivät ikäsi aiheuttamat ongelmat, mutta internetissä juttusi näyttävät siltä, että haastat riitaa kaikkien kanssa jotka tiellesi osuvat. Usein tuo raivokas käyttäytyminen näyttäytyy muille todellakin ylivertaisuusharhana.