Vanheneminen

Brainwashed
Reactions:

Re: Vanheneminen

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Wisti kirjoitti: 08 Joulu 2022, 00:03 Pitkää ikäähän tavoitellaan. Keskustelupalstalla kuitenkin myös ikä kelpaa vittuilun aiheeksi. Joillekin ikä annetaan anteeksi. Esimerkiksi sotaveteraaneille korkeaa ikää ei lueta arvonalennukseksi.
Eiköhän mikä tahansa kelpaa vittuilun aiheeksi, jos mielii vittuilla.
Minusta iän pituudella ei ole niinkään merkitystä, vaan pikemmin sen laadulla, mikä on luonnollisesti subjektiivista luonteeltaan, yksi tykkää...
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
John Carter
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Raspu kirjoitti: 08 Joulu 2022, 10:01 Yksi mihin täytyy olla tyytyväinen niin silmäpussit tai niiden puute. Itellä ei jostain syystä ole silmäpusseja kehittynyt toistaiseksi, vaikka jonkin verran elämässä myös pämppäillyt.
Silmäpussit minusta tekee ihmisen väsähtäneen oloiseksi.
Tuosta mustan (1 sinimusta ja 2 tummin ruskea) värin käyttämisestä voin vinkata, että kannattaa käyttää värejä, joista puuttuu p-Phenylenediamine (PPD). Se ei ole kovinkaan terveellinen aine ja voi aiheuttaa jopa kuoleman (Anafylaktinen shokki). Samaa väriainetta käytetään myös vaatteiden, ym. värjäykseen ja se on myrkkyä.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Poistettu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

John Carter kirjoitti: 08 Joulu 2022, 11:49
Raspu kirjoitti: 08 Joulu 2022, 10:01 Yksi mihin täytyy olla tyytyväinen niin silmäpussit tai niiden puute. Itellä ei jostain syystä ole silmäpusseja kehittynyt toistaiseksi, vaikka jonkin verran elämässä myös pämppäillyt.
Silmäpussit minusta tekee ihmisen väsähtäneen oloiseksi.
Tuosta mustan (1 sinimusta ja 2 tummin ruskea) värin käyttämisestä voin vinkata, että kannattaa käyttää värejä, joista puuttuu p-Phenylenediamine (PPD). Se ei ole kovinkaan terveellinen aine ja voi aiheuttaa jopa kuoleman (Anafylaktinen shokki). Samaa väriainetta käytetään myös vaatteiden, ym. värjäykseen ja se on myrkkyä.
Mulla on jotain herbal/naturaali väriä josta pitäis puuttua vaaralliset kemikaalit. Varjopuoli on ettei se kestä kauaa ja tietysti maksaa 6x enempi.
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Brainwashed kirjoitti: 08 Joulu 2022, 11:34
Wisti kirjoitti: 08 Joulu 2022, 00:03 Pitkää ikäähän tavoitellaan. Keskustelupalstalla kuitenkin myös ikä kelpaa vittuilun aiheeksi. Joillekin ikä annetaan anteeksi. Esimerkiksi sotaveteraaneille korkeaa ikää ei lueta arvonalennukseksi.
Eiköhän mikä tahansa kelpaa vittuilun aiheeksi, jos mielii vittuilla.
Minusta iän pituudella ei ole niinkään merkitystä, vaan pikemmin sen laadulla, mikä on luonnollisesti subjektiivista luonteeltaan, yksi tykkää...
Mitä enemmän kokee sen parempi. Sekä hyvässä että pahassa. Kontrasti. Jos ei koe pahaa niin miltä hyvä tuntuu? Olisihan tämä paremminkin voinut mennä. Mutta koska edelleen kysyn itseltäni kysymyksiä niin ehkä elämäni ei ole täysin loppu ja huomioiden ottaen lähes lapsenmielisen uteliaisuuden kaikkeen on vielä toivoa. Nuori kaveri sanoi tuossa pari päivää sitten että minulla on harmaata pään sivuilla. Ja jos olisi parta niin olisi siinäkin harmaata.

-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Wisti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Merkkejä vanhenemisesta:
-Aletaan tutkia sukua
-Kutsutaan TV-meteorologeja etunimeltä
-Pilkotaan puita yli oman tarpeen. Puut pinotaan linjalautaa apuna käyttäen
-Selostetaan kaikille, jotka jaksavat suinkin kuunnella, kuinka kiireisiä nyt ollaan, kun ollaan eläkkeellä eikä ole mihinkään kiire.
Poistettu
Reactions:

Wisti kirjoitti: 08 Joulu 2022, 17:50 Merkkejä vanhenemisesta:
-Aletaan tutkia sukua
-Selostetaan kaikille, jotka jaksavat suinkin kuunnella, kuinka kiireisiä nyt ollaan, kun ollaan eläkkeellä eikä ole mihinkään kiire.
Eipä ole noita merkkejä.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Pysyy nuorekkaana kun treenaa ja panee paljon, seuraa maailmaansa ja on yleisesti aktiivinen. Ja kun työskentelee itseään nuorempien kanssa. Meillä töissä toiseksi vanhin kokki on mua 12 nuorempi, loput vielä nuorempia ja ihan yhteiset jutut ja pervoilut niiden kanssa on. Ehkä tässä kohtaa on itsetunnossa joku lommo, kun koen fyysisen kunnon ja seksuaalisen aktiivisuuden ja "nuoruuden" vähän turhan tärkeäksi ja itseäni määrittäväksi asiaksi. Siihen en kuitenkaan ole sortunut, että ottaisin asiakseni julistaa sitä päivät pitkät, joten varmaan terveellä puolella ollaan.
Mene mene tekel upharsin.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

-Aletaan tutkia sukua
Mä olen kutsunut meteorologeja etunimellä niin kauan kuin olen osannut puhua. Vähän vanempana pilkkonut puita yli oman tarpeen ja mitään linjalautaa mun pinoissa saatana tarvita, ne on vatupassissa muutenkin.
Mene mene tekel upharsin.
Keijona
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Kyllä keskenkasvuisuus ja nuoruus on yliarvostettua, lieneekö motiivina kuolemanpelko Vai mikä laittaa aikuiset ihmiset takertumaan nuoruuteen ja ymmärtämättömyyteen.
Kun nuoruuteni viileinä vuosina parikymppisenä värjäytin hiukseni harmaiksi, niin siihen aikaan se oli kovin erikoista. Mutta sitähän se nuoruus on, erilaisuuden tahi paremmuuden tavoittelua, naispuolisilla usein sen takia että saisi huomiota miespuolisilla ja miespuolisilla taas sen takia että saisi naista.
Same same but different
Deimos
Reactions:

-Aletaan tutkia sukua
Muista myös tämä:
-Kaikki mahdolliset sairaudet ja sairauksien sukuhistoria käydään perinpohjin lävitse.
Poistettu
Reactions:

asdf kirjoitti: 08 Joulu 2022, 18:12 Pysyy nuorekkaana kun treenaa ja panee paljon, seuraa maailmaansa ja on yleisesti aktiivinen. Ja kun työskentelee itseään nuorempien kanssa. Meillä töissä toiseksi vanhin kokki on mua 12 nuorempi, loput vielä nuorempia ja ihan yhteiset jutut ja pervoilut niiden kanssa on. Ehkä tässä kohtaa on itsetunnossa joku lommo, kun koen fyysisen kunnon ja seksuaalisen aktiivisuuden ja "nuoruuden" vähän turhan tärkeäksi ja itseäni määrittäväksi asiaksi. Siihen en kuitenkaan ole sortunut, että ottaisin asiakseni julistaa sitä päivät pitkät, joten varmaan terveellä puolella ollaan.
En tiedä oliko tuo "julistaminen" minulle tarkoitettu piikki, mutta varmasti treeni ja seksuaalinen aktiivisuus auttaa, kuin myös nuori ja nuorekas seura.

Ite olen myös tyytyväinen että reenikaveri on 16 vuotta nuorempi.
Kyllä se hyvää tekee kun nuoressa seurassa vielä pystyy pätemään, mutta ei se väärää egoa kasvata, se on vaan mielyttävä tunne.
Ja visuaalinen ilme peilissä.
Kyllä se mielentilaan vaikuttaa jos sieltä katsoo 20v vanhemman oloinen harmaahapsi.
Ei siinäkään mitään.
Minulla harmaa myös pukee charmikkaasti, liekkö oikea sana. Joten siinä vanhustenkin sarjassa istuu aika korkealla oksalla.
Narsistista puhetta, mutta samalla täyttä faktaa.
Deimos
Reactions:

Oli kiva nähdä minkä näköinen äijä Lentotaidoton oli. Yksi entisen palstan varmaan vanhimpia nimimerkkejä. Ikähän näkyi kyllä mutta kova ukko kun vielä rauta nousee ikämiessarjassa MM-tasolla. Mä en tiedä mutta meidän yhteys taisi jostakin syystä vaurioitua tuossa viimeisinä kuukausina. Oliko se sitten ne mun sienijutut ja muu perseily. Harmi kun olen tällainen aika epävakaa persoona. Sitäminen vaatii aika paljon sopeutumista ja ymmärrystä ja kaikilla sitä ei ole.

Periaatteessa luulen että vanhempien kanssa raja ylittyi myös. Kyllä se rakkauskin loppuu kun raja ylittyy. Ne lukemattomat itsemurhayritykset ja niillä uhkailu. Lopulta välittäminen lakkaa ja niihin turtuu. Nyt ei ole itsetuhoisuutta ollut varmaan yli vuoteen. Ei edes syksyllä 2021. Silloin olin varma etten näe kesää 2022.

Tämä päivä on käytetty nuoren naisen kanssa keskusteluun sairaudestamme ja äänistä. Siis vaikeaa yrittää selittää ja saada ymmärtämään se että kaikki eivät pääse niistä eroon koskaan ja sairaus kestää hautaan saakka, siitä ei parane. Olen varovainen, ehkä liikaakin. En halua viedä kaikkea toivoa. Siis kun on vasta sairastunut (2,5-3 vuotta) on vielä niin alkutaipaleella ja ehkä ymmällään sekä peloissaan että toivoo paranevansa. Eli olen ohjaamassa häntä alun yli nyt. Vielä ei ymmärrä että tämä sairaus on pahin painajainen mutta myös kaunein uni. Koemme sellaista mitä vain 1 % ihmiskunnasta kokee ja luulen että suurin osa heistäkin niin vihanneksina etteivät pysty enää nauttimaan. Sairaus on ankara ja verottaa psyykettä ja fysiikkaa.
Brainwashed
Reactions:

Minulla on teille ikäviä uutisia. Ihminen on juuri niin vanha kuin mitä sossutunnus siitä kertoo. Se on siksi siten periaatteessa yksi ja sama miltä se ikä tuntuu, mutta toisaalta toki käytännössä ihan jees jos se tuntuukin kivalta!

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Brainwashed
Reactions:

Raspu kirjoitti: 09 Joulu 2022, 04:16
asdf kirjoitti: 08 Joulu 2022, 18:12 Pysyy nuorekkaana kun treenaa ja panee paljon, seuraa maailmaansa ja on yleisesti aktiivinen. Ja kun työskentelee itseään nuorempien kanssa. Meillä töissä toiseksi vanhin kokki on mua 12 nuorempi, loput vielä nuorempia ja ihan yhteiset jutut ja pervoilut niiden kanssa on. Ehkä tässä kohtaa on itsetunnossa joku lommo, kun koen fyysisen kunnon ja seksuaalisen aktiivisuuden ja "nuoruuden" vähän turhan tärkeäksi ja itseäni määrittäväksi asiaksi. Siihen en kuitenkaan ole sortunut, että ottaisin asiakseni julistaa sitä päivät pitkät, joten varmaan terveellä puolella ollaan.
En tiedä oliko tuo "julistaminen" minulle tarkoitettu piikki, mutta varmasti treeni ja seksuaalinen aktiivisuus auttaa, kuin myös nuori ja nuorekas seura.

Ite olen myös tyytyväinen että reenikaveri on 16 vuotta nuorempi.
Kyllä se hyvää tekee kun nuoressa seurassa vielä pystyy pätemään, mutta ei se väärää egoa kasvata, se on vaan mielyttävä tunne.
Ja visuaalinen ilme peilissä.
Kyllä se mielentilaan vaikuttaa jos sieltä katsoo 20v vanhemman oloinen harmaahapsi.
Ei siinäkään mitään.
Minulla harmaa myös pukee charmikkaasti, liekkö oikea sana. Joten siinä vanhustenkin sarjassa istuu aika korkealla oksalla.
Narsistista puhetta, mutta samalla täyttä faktaa.
Aika pinnallinen analyysi, mutta suotakoon.

- anonymous hater
Poistettu
Reactions:

Lantotaidoton on muuten hyvä esimerkki kuinka voima ja järki pysyy samassa kropassa. Muutenkin monipuolinen tapaus taiteellisuuden ja muunkin suhteen. Hyvin saavuttanut asioita elämässään.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin