Eiköhän mikä tahansa kelpaa vittuilun aiheeksi, jos mielii vittuilla.
Minusta iän pituudella ei ole niinkään merkitystä, vaan pikemmin sen laadulla, mikä on luonnollisesti subjektiivista luonteeltaan, yksi tykkää...
Eiköhän mikä tahansa kelpaa vittuilun aiheeksi, jos mielii vittuilla.
Tuosta mustan (1 sinimusta ja 2 tummin ruskea) värin käyttämisestä voin vinkata, että kannattaa käyttää värejä, joista puuttuu p-Phenylenediamine (PPD). Se ei ole kovinkaan terveellinen aine ja voi aiheuttaa jopa kuoleman (Anafylaktinen shokki). Samaa väriainetta käytetään myös vaatteiden, ym. värjäykseen ja se on myrkkyä.
Mulla on jotain herbal/naturaali väriä josta pitäis puuttua vaaralliset kemikaalit. Varjopuoli on ettei se kestä kauaa ja tietysti maksaa 6x enempi.John Carter kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 11:49Tuosta mustan (1 sinimusta ja 2 tummin ruskea) värin käyttämisestä voin vinkata, että kannattaa käyttää värejä, joista puuttuu p-Phenylenediamine (PPD). Se ei ole kovinkaan terveellinen aine ja voi aiheuttaa jopa kuoleman (Anafylaktinen shokki). Samaa väriainetta käytetään myös vaatteiden, ym. värjäykseen ja se on myrkkyä.
Mitä enemmän kokee sen parempi. Sekä hyvässä että pahassa. Kontrasti. Jos ei koe pahaa niin miltä hyvä tuntuu? Olisihan tämä paremminkin voinut mennä. Mutta koska edelleen kysyn itseltäni kysymyksiä niin ehkä elämäni ei ole täysin loppu ja huomioiden ottaen lähes lapsenmielisen uteliaisuuden kaikkeen on vielä toivoa. Nuori kaveri sanoi tuossa pari päivää sitten että minulla on harmaata pään sivuilla. Ja jos olisi parta niin olisi siinäkin harmaata.Brainwashed kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 11:34Eiköhän mikä tahansa kelpaa vittuilun aiheeksi, jos mielii vittuilla.
Minusta iän pituudella ei ole niinkään merkitystä, vaan pikemmin sen laadulla, mikä on luonnollisesti subjektiivista luonteeltaan, yksi tykkää...
Eipä ole noita merkkejä.Wisti kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 17:50 Merkkejä vanhenemisesta:
-Aletaan tutkia sukua
-Kutsutaan TV-meteorologeja etunimeltä
-Pilkotaan puita yli oman tarpeen. Puut pinotaan linjalautaa apuna käyttäen
-Selostetaan kaikille, jotka jaksavat suinkin kuunnella, kuinka kiireisiä nyt ollaan, kun ollaan eläkkeellä eikä ole mihinkään kiire.
Mä olen kutsunut meteorologeja etunimellä niin kauan kuin olen osannut puhua. Vähän vanempana pilkkonut puita yli oman tarpeen ja mitään linjalautaa mun pinoissa saatana tarvita, ne on vatupassissa muutenkin.Wisti kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 17:50 Merkkejä vanhenemisesta:
-Aletaan tutkia sukua
-Selostetaan kaikille, jotka jaksavat suinkin kuunnella, kuinka kiireisiä nyt ollaan, kun ollaan eläkkeellä eikä ole mihinkään kiire.
Muista myös tämä:Wisti kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 17:50 Merkkejä vanhenemisesta:
-Aletaan tutkia sukua
En tiedä oliko tuo "julistaminen" minulle tarkoitettu piikki, mutta varmasti treeni ja seksuaalinen aktiivisuus auttaa, kuin myös nuori ja nuorekas seura.asdf kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 18:12 Pysyy nuorekkaana kun treenaa ja panee paljon, seuraa maailmaansa ja on yleisesti aktiivinen. Ja kun työskentelee itseään nuorempien kanssa. Meillä töissä toiseksi vanhin kokki on mua 12 nuorempi, loput vielä nuorempia ja ihan yhteiset jutut ja pervoilut niiden kanssa on. Ehkä tässä kohtaa on itsetunnossa joku lommo, kun koen fyysisen kunnon ja seksuaalisen aktiivisuuden ja "nuoruuden" vähän turhan tärkeäksi ja itseäni määrittäväksi asiaksi. Siihen en kuitenkaan ole sortunut, että ottaisin asiakseni julistaa sitä päivät pitkät, joten varmaan terveellä puolella ollaan.
Aika pinnallinen analyysi, mutta suotakoon.Raspu kirjoitti: ↑09 Joulu 2022, 04:16En tiedä oliko tuo "julistaminen" minulle tarkoitettu piikki, mutta varmasti treeni ja seksuaalinen aktiivisuus auttaa, kuin myös nuori ja nuorekas seura.asdf kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 18:12 Pysyy nuorekkaana kun treenaa ja panee paljon, seuraa maailmaansa ja on yleisesti aktiivinen. Ja kun työskentelee itseään nuorempien kanssa. Meillä töissä toiseksi vanhin kokki on mua 12 nuorempi, loput vielä nuorempia ja ihan yhteiset jutut ja pervoilut niiden kanssa on. Ehkä tässä kohtaa on itsetunnossa joku lommo, kun koen fyysisen kunnon ja seksuaalisen aktiivisuuden ja "nuoruuden" vähän turhan tärkeäksi ja itseäni määrittäväksi asiaksi. Siihen en kuitenkaan ole sortunut, että ottaisin asiakseni julistaa sitä päivät pitkät, joten varmaan terveellä puolella ollaan.
Ite olen myös tyytyväinen että reenikaveri on 16 vuotta nuorempi.
Kyllä se hyvää tekee kun nuoressa seurassa vielä pystyy pätemään, mutta ei se väärää egoa kasvata, se on vaan mielyttävä tunne.
Ja visuaalinen ilme peilissä.
Kyllä se mielentilaan vaikuttaa jos sieltä katsoo 20v vanhemman oloinen harmaahapsi.
Ei siinäkään mitään.
Minulla harmaa myös pukee charmikkaasti, liekkö oikea sana. Joten siinä vanhustenkin sarjassa istuu aika korkealla oksalla.
Narsistista puhetta, mutta samalla täyttä faktaa.