Kevytmiitti Helsingissä keskiviikkona? Toimittajan suosikki

Keskustelua uutisista ja kaikenlaisista ajankohtaisista aiheista.
Jäärä
Reactions:

Re: Kevytmiitti Helsingissä keskiviikkona?

Viesti Kirjoittaja Jäärä »

Deimos kirjoitti: Tänään, 12:11 Moom, Deimos, Jäärä??? Muita? Jäärä siis epävarma?

Mulla ei mitään menetettävää. Siksi. Koska kaikki on jo menetetty.
Kyllä mä tulen. Tai siis kovasti ainakin yritän.
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Ehkä joku ottaa aktiivisen roolin? Voin valua ytimeen huomaamatta ja sitten taas valua sinne missä tavataan. Kuten koulunkin tapaamisessa niin ei yksi tuoppi tai lonkero ole pois suljettu. Eikä myöskään pakollinen. Itselleni käy kumpikin, selvinpäin ja yksi seurustelujuoma. Oodi? Ateneum? Amos Rex? Henry's? Mun mielestä jonkun muun pitäs päättää. Rahatilanne sallii yhden tuopin (Ytimessä lähellä 10 euroa), Ateneum ja vastaavat voivat olla budjetin ulkopuolella. Oodi siis ilmainen.

Ei minnekkään missä on hirveä jumputus päällä. Eli ei millään pahalla mutta ei teknopit tai karaokebaari.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

MooM kirjoitti: Tänään, 10:13 Olen työreissulla etelässä ja jotain pitäisi keksiä illaksi. Onko palstalaisia, joita kiinnostaisi käydä yhdellä tai pizzalla tms?
Kyllä minä varmaan pääsen. Alkoholi ei mielellään onnistu, kun pitää ajaa kotiin, mutta syöminen on parasta huvia ja joku nähtävyyskin käy.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Mä ehdottaisin, että tavataan Oodissa vaikka klo 17 tai 18. Lähdetään siitä sitten jonnekin, mistä saa ruokaa ja muuta.

Olen joskus käynyt tuossa aiemmin linkkaamassani aussipubissa ihan lähellä, ja burgeri oli hyvä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

MooM kirjoitti: Tänään, 22:22 Mä ehdottaisin, että tavataan Oodissa vaikka klo 17 tai 18. Lähdetään siitä sitten jonnekin, mistä saa ruokaa ja muuta.

Olen joskus käynyt tuossa aiemmin linkkaamassani aussipubissa ihan lähellä, ja burgeri oli hyvä.
Se käy minulle. Ehdin sinne tarvittaessa 17.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin