Kyllä mä tulen. Tai siis kovasti ainakin yritän.
Kevytmiitti Helsingissä keskiviikkona? ★ Toimittajan suosikki
Re: Kevytmiitti Helsingissä keskiviikkona?
Ehkä joku ottaa aktiivisen roolin? Voin valua ytimeen huomaamatta ja sitten taas valua sinne missä tavataan. Kuten koulunkin tapaamisessa niin ei yksi tuoppi tai lonkero ole pois suljettu. Eikä myöskään pakollinen. Itselleni käy kumpikin, selvinpäin ja yksi seurustelujuoma. Oodi? Ateneum? Amos Rex? Henry's? Mun mielestä jonkun muun pitäs päättää. Rahatilanne sallii yhden tuopin (Ytimessä lähellä 10 euroa), Ateneum ja vastaavat voivat olla budjetin ulkopuolella. Oodi siis ilmainen.
Ei minnekkään missä on hirveä jumputus päällä. Eli ei millään pahalla mutta ei teknopit tai karaokebaari.
Ei minnekkään missä on hirveä jumputus päällä. Eli ei millään pahalla mutta ei teknopit tai karaokebaari.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Kyllä minä varmaan pääsen. Alkoholi ei mielellään onnistu, kun pitää ajaa kotiin, mutta syöminen on parasta huvia ja joku nähtävyyskin käy.
Mä ehdottaisin, että tavataan Oodissa vaikka klo 17 tai 18. Lähdetään siitä sitten jonnekin, mistä saa ruokaa ja muuta.
Olen joskus käynyt tuossa aiemmin linkkaamassani aussipubissa ihan lähellä, ja burgeri oli hyvä.
Olen joskus käynyt tuossa aiemmin linkkaamassani aussipubissa ihan lähellä, ja burgeri oli hyvä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon