Ruma päivä
Ruma päivä
Kuljin äsken seinällä olevan peilin ohi. Olisi kannattanut ryömiä ali. Tänään on ns ruma päivä, tuli oikein kipakka muistutus omasta iästä.. En ole hiuksia harjannut ja yli suuressa t-paidassa haahuilen täällä. Tänään ei kyllä pitäisi tulla ketään käymään. Onko teillä koskaan yöpaita/pyjama päivää?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Ruma päivä
Elä veikkonen tuommoisia murehdi. Hyvin nukutun yön jäläkeen koittaa uusi paivä ja itsetunto on sitten kohillaan ja sehän tunnetusti kaunistaa...Kissatäti kirjoitti: ↑21 Huhti 2024, 16:56 Kuljin äsken seinällä olevan peilin ohi. Olisi kannattanut ryömiä ali. Tänään on ns ruma päivä, tuli oikein kipakka muistutus omasta iästä.. En ole hiuksia harjannut ja yli suuressa t-paidassa haahuilen täällä. Tänään ei kyllä pitäisi tulla ketään käymään. Onko teillä koskaan yöpaita/pyjama päivää?
https://elaparemmin.fi/blogi/12-luontee ... aisuuksia/
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Joskus tulee haahuiltua yöpaidassa+aamutakissa aika pitkään.Kissatäti kirjoitti: ↑21 Huhti 2024, 16:56 Kuljin äsken seinällä olevan peilin ohi. Olisi kannattanut ryömiä ali. Tänään on ns ruma päivä, tuli oikein kipakka muistutus omasta iästä.. En ole hiuksia harjannut ja yli suuressa t-paidassa haahuilen täällä. Tänään ei kyllä pitäisi tulla ketään käymään. Onko teillä koskaan yöpaita/pyjama päivää?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Ennen vanhoina hyvinä aikoina ei herätty ollenkaan, toista se on nyt kun kakarat vinkuu 06:15 tapettia.
On.Kissatäti kirjoitti: ↑21 Huhti 2024, 16:56 Kuljin äsken seinällä olevan peilin ohi. Olisi kannattanut ryömiä ali. Tänään on ns ruma päivä, tuli oikein kipakka muistutus omasta iästä.. En ole hiuksia harjannut ja yli suuressa t-paidassa haahuilen täällä. Tänään ei kyllä pitäisi tulla ketään käymään. Onko teillä koskaan yöpaita/pyjama päivää?
Minun mielestä noin.
Ovat nuo peilit nykyään vaan niin kehnolaatuisia, ennen olivat parempia.
Ei oo, kun nukun aina naturaalina.Kissatäti kirjoitti: ↑21 Huhti 2024, 16:56 Kuljin äsken seinällä olevan peilin ohi. Olisi kannattanut ryömiä ali. Tänään on ns ruma päivä, tuli oikein kipakka muistutus omasta iästä.. En ole hiuksia harjannut ja yli suuressa t-paidassa haahuilen täällä. Tänään ei kyllä pitäisi tulla ketään käymään. Onko teillä koskaan yöpaita/pyjama päivää?
Eikä siinä asussa sitten yleensä oikein tarkene ilman peittoa.
Olisiko tämä tylsä väri?
Tekisi mieli värjätä

Mun luonnollinen väri on lähinnä tällainen:

Olen nyt ruskettunut ja näytän hiuksista jotenkin hailakalta.
Tekisi mieli värjätä

Mun luonnollinen väri on lähinnä tällainen:

Olen nyt ruskettunut ja näytän hiuksista jotenkin hailakalta.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
No kokeile joskus nykyfillaria (ei sähköistä). Ne ne vasta kaameiksi ovat tulleet viimeisen 20 vuoden kuluessa. Laakerien tilalla on ahdistussovite (luokkaa 9 mm reikä 10 mm akselille) ja jarrut laahaavat koko ajan. Eivät kai osaa tehdä enää wanhoja kunnon osasarjoja kun on pakko sovitella satojen wattien kiinanmoottoreita fillareihin.
Joo. Ja kamerat on aivan susipaskoja myös. En tiedä koska ne sellaisiksi muuttui. Eikä ole väliä että millä vehkeellä kuva on otettu. Itse olen aina tosi ruma joka helkkarin kuvassa. Ei oo kivaa.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Eivät kamerat ja peilit niin paljoa ole huonontuneet. Ennen ne näyttivät luisevan nörtin, nyt charmikkaan herran (tai hullun tutkijan, riippuen paljonko parturissa käynnistä ja parran ajosta on aikaa).
Minulla on ollut punaiset hiukset viime vuonna. Tooosi punaiset
-
Brainwashed
- Reactions:
Kalsarit on meille setämiehille yö ja päiväasuste samassa. Viimeksi jouduin käyttämään pyjamaa armeijassa, runkkupuvuksi kutsuttiin. Nukuin siviilikalsareissa kun tuli tupatarkistus, ja herra armias mikä huuto siitäkin tuli! Pyjaman käyttö yltää homppelointiasteikolla kirkkaasti ysiin!
Joo, ja tällaisina ilmastonmuutoksen kriittisinä aikoina, jolloin sisätiloissa on 20˚ ja lämpimämpää, niin pelkissä kalsareissa tulee vietettyä aamut ja illat.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater