Ruma päivä

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Kissatäti
Reactions:

Ruma päivä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kuljin äsken seinällä olevan peilin ohi. Olisi kannattanut ryömiä ali. Tänään on ns ruma päivä, tuli oikein kipakka muistutus omasta iästä.. En ole hiuksia harjannut ja yli suuressa t-paidassa haahuilen täällä. Tänään ei kyllä pitäisi tulla ketään käymään. Onko teillä koskaan yöpaita/pyjama päivää?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
marjatta1
Reactions:

Re: Ruma päivä

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Kissatäti kirjoitti: 21 Huhti 2024, 16:56 Kuljin äsken seinällä olevan peilin ohi. Olisi kannattanut ryömiä ali. Tänään on ns ruma päivä, tuli oikein kipakka muistutus omasta iästä.. En ole hiuksia harjannut ja yli suuressa t-paidassa haahuilen täällä. Tänään ei kyllä pitäisi tulla ketään käymään. Onko teillä koskaan yöpaita/pyjama päivää?
Elä veikkonen tuommoisia murehdi. Hyvin nukutun yön jäläkeen koittaa uusi paivä ja itsetunto on sitten kohillaan ja sehän tunnetusti kaunistaa...

https://elaparemmin.fi/blogi/12-luontee ... aisuuksia/
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kissatäti kirjoitti: 21 Huhti 2024, 16:56 Kuljin äsken seinällä olevan peilin ohi. Olisi kannattanut ryömiä ali. Tänään on ns ruma päivä, tuli oikein kipakka muistutus omasta iästä.. En ole hiuksia harjannut ja yli suuressa t-paidassa haahuilen täällä. Tänään ei kyllä pitäisi tulla ketään käymään. Onko teillä koskaan yöpaita/pyjama päivää?
Joskus tulee haahuiltua yöpaidassa+aamutakissa aika pitkään.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
apetteri
Reactions:

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Ennen vanhoina hyvinä aikoina ei herätty ollenkaan, toista se on nyt kun kakarat vinkuu 06:15 tapettia.
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

On.
Minun mielestä noin.
Tauko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tauko »

Ovat nuo peilit nykyään vaan niin kehnolaatuisia, ennen olivat parempia.
JeeSe
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Ei oo, kun nukun aina naturaalina.

Eikä siinä asussa sitten yleensä oikein tarkene ilman peittoa.
Kissatäti
Reactions:

Olisiko tämä tylsä väri?
Tekisi mieli värjätä :D
Kuva

Mun luonnollinen väri on lähinnä tällainen:

Kuva

Olen nyt ruskettunut ja näytän hiuksista jotenkin hailakalta.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Tauko kirjoitti: 21 Huhti 2024, 21:01 Ovat nuo peilit nykyään vaan niin kehnolaatuisia, ennen olivat parempia.
No kokeile joskus nykyfillaria (ei sähköistä). Ne ne vasta kaameiksi ovat tulleet viimeisen 20 vuoden kuluessa. Laakerien tilalla on ahdistussovite (luokkaa 9 mm reikä 10 mm akselille) ja jarrut laahaavat koko ajan. Eivät kai osaa tehdä enää wanhoja kunnon osasarjoja kun on pakko sovitella satojen wattien kiinanmoottoreita fillareihin.
Neutroni
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 21 Huhti 2024, 16:56 Onko teillä koskaan yöpaita/pyjama päivää?
Lasketaanko kalsaripäivä? Niitä on usein vapaapäivinä.
Pattinero
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Tauko kirjoitti: 21 Huhti 2024, 21:01 Ovat nuo peilit nykyään vaan niin kehnolaatuisia, ennen olivat parempia.
Joo. Ja kamerat on aivan susipaskoja myös. En tiedä koska ne sellaisiksi muuttui. Eikä ole väliä että millä vehkeellä kuva on otettu. Itse olen aina tosi ruma joka helkkarin kuvassa. Ei oo kivaa.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Neutroni
Reactions:

Pattinero kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:17 Joo. Ja kamerat on aivan susipaskoja myös. En tiedä koska ne sellaisiksi muuttui. Eikä ole väliä että millä vehkeellä kuva on otettu. Itse olen aina tosi ruma joka helkkarin kuvassa. Ei oo kivaa.
Eivät kamerat ja peilit niin paljoa ole huonontuneet. Ennen ne näyttivät luisevan nörtin, nyt charmikkaan herran (tai hullun tutkijan, riippuen paljonko parturissa käynnistä ja parran ajosta on aikaa).
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Kissatäti kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:08 Olisiko tämä tylsä väri?
Kuva

Kuva

Sä oot päivänselvä punapää.
Guild can only exist in a person who can act
Kissatäti
Reactions:

Kohina kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:21
Kissatäti kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:08 Olisiko tämä tylsä väri?
Kuva

Kuva

Sä oot päivänselvä punapää.
Minulla on ollut punaiset hiukset viime vuonna. Tooosi punaiset :lol: Tässä kuva:
HIUKSET.jpg
HIUKSET.jpg (21.31 KiB) Katsottu 244 kertaa
Mutta juurikasvua joutui värjäämään jatkuvasti ja hiukset kärsivät. Piti leikata huonot latvat pois. Nyt minulla on olkapäille saakka vain hiukset.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Neutroni kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:14
Kissatäti kirjoitti: 21 Huhti 2024, 16:56 Onko teillä koskaan yöpaita/pyjama päivää?
Lasketaanko kalsaripäivä? Niitä on usein vapaapäivinä.
Kalsarit on meille setämiehille yö ja päiväasuste samassa. Viimeksi jouduin käyttämään pyjamaa armeijassa, runkkupuvuksi kutsuttiin. Nukuin siviilikalsareissa kun tuli tupatarkistus, ja herra armias mikä huuto siitäkin tuli! Pyjaman käyttö yltää homppelointiasteikolla kirkkaasti ysiin!
Joo, ja tällaisina ilmastonmuutoksen kriittisinä aikoina, jolloin sisätiloissa on 20˚ ja lämpimämpää, niin pelkissä kalsareissa tulee vietettyä aamut ja illat.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin