Vapaamuotoista keskustelua, joo, saa käydä, mut moni uusi tulija saattaa tulla ja kattoo tosta uusien viestien luettelosta, että ei oo palsta kovin tieteellinen.
Enempi sitä tieteellistä henkeä?
Suoli 24Keckuli kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 23:02 Olemme Tiede-lehden palstan perillisiä, mutta ainahan me voimme yrittää asettaa riman korkeammalle ja pyrkiä parempaan. Pojasta pitäisi polvi parantua. Ei se, että olemme samoissa linjoissa sen palstan kanssa tarkoita, että olemme oikealla tiellä - eikä se tosiaan ole mikään laadun tae. No, omena ei putoa kauas puusta. Harkitsen jo ehkä siirtymistä Suomi24/Tiede alueelle. Jopa siellä lässytetään vähempi niitä näitä!!
Niinpä! Aattele! Jopa siellä tuntuu olevan tieteellisempi touchi kuin täällä.
Totta. Petrata mun ittenikin pitäis. Olen luova tyyppi. Se näkyy tieteellisessä keskustelussani. Pyrin luomaan uusia ideoita. Mielestäni kehittelin tänään tähän threadiin sellaisia: viewtopic.php?f=11&t=209 Ei syntynyt pahemmin keskustelua.
Keckuli kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 22:15 Kärjistetty mielipiteeni: aika vähän täällä Tiedepalstalla käydään tieteellistä keskustelua. Kaikenlaista muuta mun mielestä liikaa.
Vapaamuotoista keskustelua, joo, saa käydä, mut moni uusi tulija saattaa tulla ja kattoo tosta uusien viestien luettelosta, että ei oo palsta kovin tieteellinen.
Enempi sitä tieteellistä henkeä?![]()