Palstan linja?

Keckuli
Reactions:
Viesti:

Palstan linja?

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

Kärjistetty mielipiteeni: aika vähän täällä Tiedepalstalla käydään tieteellistä keskustelua. Kaikenlaista muuta mun mielestä liikaa.

Vapaamuotoista keskustelua, joo, saa käydä, mut moni uusi tulija saattaa tulla ja kattoo tosta uusien viestien luettelosta, että ei oo palsta kovin tieteellinen.

Enempi sitä tieteellistä henkeä? :roll:
Noin näin minä ajattelen
Enigma
Reactions:

Re: Palstan linja?

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Pikaisesti katsoen tuo "Tunkio" on palstan ylivoimaisesti suosituin osio. :roll:
VCO
Reactions:

Viesti Kirjoittaja VCO »

Tiede-lehden foorumia kävin tuossa katsomassa pitkästä aikaa vaikka tunnuksia sinne ei enää ole. Eipä keskustelu siellä poikkea mitenkään keskustelusta täällä joten jos tämän on tarkoitus olla jatkumoa sille, niin oikealla tiellä ollaan. :lol:
Keckuli
Reactions:
Viesti:

Olemme Tiede-lehden palstan perillisiä, mutta ainahan me voimme yrittää asettaa riman korkeammalle ja pyrkiä parempaan. Pojasta pitäisi polvi parantua. Ei se, että olemme samoissa linjoissa sen palstan kanssa tarkoita, että olemme oikealla tiellä - eikä se tosiaan ole mikään laadun tae. No, omena ei putoa kauas puusta. Harkitsen jo ehkä siirtymistä Suomi24/Tiede alueelle. Jopa siellä lässytetään vähempi niitä näitä!!
Noin näin minä ajattelen
John Carter
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Keckuli kirjoitti: 08 Joulu 2022, 23:02 Olemme Tiede-lehden palstan perillisiä, mutta ainahan me voimme yrittää asettaa riman korkeammalle ja pyrkiä parempaan. Pojasta pitäisi polvi parantua. Ei se, että olemme samoissa linjoissa sen palstan kanssa tarkoita, että olemme oikealla tiellä - eikä se tosiaan ole mikään laadun tae. No, omena ei putoa kauas puusta. Harkitsen jo ehkä siirtymistä Suomi24/Tiede alueelle. Jopa siellä lässytetään vähempi niitä näitä!!
Suoli 24 :lol:
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Keckuli
Reactions:
Viesti:

John Carter kirjoitti: 08 Joulu 2022, 23:05 Suoli 24 :lol:
Niinpä! Aattele! Jopa siellä tuntuu olevan tieteellisempi touchi kuin täällä.
Noin näin minä ajattelen
VCO
Reactions:

Viesti Kirjoittaja VCO »

No sitten vain näyttämään meille muille mallia miten keskustellaan tieteellisesti, niin yritetään pysyä perässä. ;)
Keckuli
Reactions:
Viesti:

VCO kirjoitti: 08 Joulu 2022, 23:15 No sitten vain näyttämään meille muille mallia miten keskustellaan tieteellisesti, niin yritetään pysyä perässä. ;)
Totta. Petrata mun ittenikin pitäis. Olen luova tyyppi. Se näkyy tieteellisessä keskustelussani. Pyrin luomaan uusia ideoita. Mielestäni kehittelin tänään tähän threadiin sellaisia: viewtopic.php?f=11&t=209 Ei syntynyt pahemmin keskustelua.

Joo, oot oikeassa. Täytyy ite koittaa antaa esimerkkiä. Tyhmää vähän valittaa.
Viimeksi muokannut Keckuli, 08 Joulu 2022, 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noin näin minä ajattelen
VCO
Reactions:

Viesti Kirjoittaja VCO »

Yritän itsekin kehitellä jotain mielenkiintoista vaikka veikkaan että ne ei taida sitäkään vähää sytyttää muita. :mrgreen:
Keijona
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Eihän sitä nyt valmiiseen pöytään voi mennä, ja elämä riemuksi sillä muutu jos uusi palsta on ilmestynyt. Tässä nyt kaikki varmaan vähän seurailee mitenkä asiat kehittyy, opettelee uusia ominaisuuksia, kyllä palstan täytyy muotoutua uomaansa.

Kyllähän sitä saadaan keskusteluun säminää jos vähän provotaan koskettavia aiheita, mutta siinä vaiheessa yleensä se asiallisuus hiipuu.
Same same but different
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Keckuli kirjoitti: 08 Joulu 2022, 22:15 Kärjistetty mielipiteeni: aika vähän täällä Tiedepalstalla käydään tieteellistä keskustelua. Kaikenlaista muuta mun mielestä liikaa.

Vapaamuotoista keskustelua, joo, saa käydä, mut moni uusi tulija saattaa tulla ja kattoo tosta uusien viestien luettelosta, että ei oo palsta kovin tieteellinen.

Enempi sitä tieteellistä henkeä? :roll:

Kuva
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Poistettu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Enigma kirjoitti: 08 Joulu 2022, 22:40 Pikaisesti katsoen tuo "Tunkio" on palstan ylivoimaisesti suosituin osio. :roll:
Se vaan johtuu etten mä arvosta avauksiani liian korkealle.
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Aikamoista kuraa se oli kommentointi myös tiede.fissä.
Keckuli
Reactions:
Viesti:

Tuulispää kirjoitti: 09 Joulu 2022, 07:45 Aikamoista kuraa se oli kommentointi myös tiede.fissä.
viewtopic.php?p=2788#p2788
Noin näin minä ajattelen
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin