Toisten kirjoittajien kehumisketju
Toisten kirjoittajien kehumisketju
Tässä voi kehua toisia kirjoittajia.
Mä alotan.
Kissatäti, sun taidetyöt virtuaalihuoneissa pääsee oikeuksiinsa.
Hienoja.
Darkkis ja Kikkare.
Hienoa työtä ootte tehneet palstan kanssa.
Mä alotan.
Kissatäti, sun taidetyöt virtuaalihuoneissa pääsee oikeuksiinsa.
Hienoja.
Darkkis ja Kikkare.
Hienoa työtä ootte tehneet palstan kanssa.
Re: Toisten kirjoittajien kehumisketju
Neutroni pysyy ihaltavasti tieteen valtavirran mukaisissa näkemyksissään, eikä höpöttele ja sepittele hypoteeseja. Hän on oikea tieteen mode. Pitää aisoissa, tai yrittää, kaiken kykynsä mukaan pitää aisoissa, kaikkia OAA tyyppejä.
Noin näin minä ajattelen
Toisten kirjoittajien kehuminen: 1 viesti
Toisten kirjoittajien moittiminen: 11 viestiä.
Toisten kirjoittajien moittiminen: 11 viestiä.
Oleellisesti väärin laskettu! Tässä kehumisketjussa kehuttu neljää eri henkilöä. Vittuiluketjussa viestit olivat reagointeja! Tai huumorintajuttomien urputttamista. Vasta kahdelle vittuiltu ja toinen niistä omaa vittuilua itselle!!
Noin näin minä ajattelen
Kultakikkaretta ja Deep purposea on pakko kehua uuden palstan pystyyn laittamisesta. Tämä on hieno ja hienoa on sekin, että niin moni wanhan palstan vakiokirjoittajista on tullut tänne.
- John Carter
- Käyttäjätunnus suljettu
- Reactions:
Kyllä, olen samaa mieltä! Kikkareelle ja Deepille iso kumarrus ja hatun nosto!
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Periaatteessa hieno homma ja ei edellisestä palstastakaan pahaa sanottavaa tietyllä tapaa. Itsehän siellä kaivoin verta nenästäni. Tietysti nyt paremmin tutustunut deep purposeen ja Keckuliin mikä on mukava juttu. Neutroni nyt on aina hyvin analysoiva. Raspu on vanha tuttu ja mukava taas nähdä taas nimimerkillään. Morningstaria vastaan ei mitään ja siinäkin minun on katsottava itseäni peiliin. Sensuurin en ole koskaan sen kummemmin uskonut. Tietenkin jokainen vastaa kirjoituksistaan. Toivoisin vielä muutamaa nimimerkkiä tänne kaikesta huolimatta mutta ovat tainneet ilmaista selkeästi että ei kiinnosta. Yeni on taas niin rakastunut että miehestä ei kuulu mitään. En edelleenkään tee eroa psykoosin ja rakastumisen kanssa.
Jatketaan, toivottavasti meneksyksekkäästi.
Jatketaan, toivottavasti meneksyksekkäästi.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Tässä ketjussa on tarkotus kehua muita, ei moittia. Onko kehuminen vaikeaa?
Antakaas kun minä näytän mallia.
Kehun peijoonia (solarfields)
Peijooni, sinun kirjoituksesi ovat olleet hyvin stimuloivia ja niillä on ollut suuri merkitys minulle. Sinun ansiostasi olen saannut oman ääneni kuuluville hyvin.
Luppupelissä taidän jopa pitää sinusta.
Jatka samaan malliin.
Katsokaas.
Näin helppoa se on.
Pitää vain olla rehellinen itselleen ja ajatella ihmisistä hyvää.
Antakaas kun minä näytän mallia.
Kehun peijoonia (solarfields)
Peijooni, sinun kirjoituksesi ovat olleet hyvin stimuloivia ja niillä on ollut suuri merkitys minulle. Sinun ansiostasi olen saannut oman ääneni kuuluville hyvin.
Luppupelissä taidän jopa pitää sinusta.
Jatka samaan malliin.
Katsokaas.
Näin helppoa se on.
Pitää vain olla rehellinen itselleen ja ajatella ihmisistä hyvää.
Olen aina ihaillut Neutronin kärsivällisyyttä, kun hän selittää teknistieteellistä asiaa jollekin, joka selvästi pelaa erilaisella pakalla. Noissa aiheissa kun perusteettomat väitteet, villi käsien heiluttelu ja epämääräisesti käytetty sanasto aiheuttaa vain väärinkäsityksiä ja kinaa. Jos se tyyli karkoittaa foorumilta, niin joutaa mennä. Se äärettömyyskeskustelu meinasi mennä kinaamiseksi ja pulushakiksi, mutta taisi kuitenkin päätyä jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen. Kiitos siis Keckulillekin.
Ja kiitokset minultakin foorumin pystyttämisestä.
Ja kiitokset minultakin foorumin pystyttämisestä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Toivoisin että tyyli leiväntuojaa ja keksijöitä kohtaan muuttuu halveksinnasta edes toveruudeksi.
Ketjussa oli tarkoitus kehua muita. Jos siihen ei pysty, ei kannata kirjoittaa tähän ketjuun.
Kehunpa tässä vielä Kissatätiä, jolla on hauskoja aloituksia. Kiva, kun tulit.
Kehunpa tässä vielä Kissatätiä, jolla on hauskoja aloituksia. Kiva, kun tulit.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Wisti, on mielenkiintoista vääntää kanssasi. En voi väittää ettenkö pitäisi siitä. On myös mahdollista, että olet oikeassa ja minä väärässä, mutta näin on silti hyvä.
Hienoa että tulit palstalle.
Toivon myös että pysyt.
Hienoa että tulit palstalle.
Toivon myös että pysyt.
Ottakaa Raspusta mallia.
Aidosti ja rehellisesti sydämestä.
Pervonko pitää muita opettaa?
Aidosti ja rehellisesti sydämestä.
Pervonko pitää muita opettaa?