Nuo vastasivat kuta kuinkin sitä mitä sanoin...mutta vastaus on pidempi....chat GPT on melko fiksu. Uusia asioita se ei tietenkään hallitse kuten ei satunnainen seuraajakaan...hölmökun on.
Lentokoneen suunnitteluketju...!
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Viimeksi muokannut Tuulispää, 16 Tammi 2024, 12:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
.Satunnainen seuraaja
- Reactions:
Tuulispää kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 12:21Tarkoitatko niitä joita on peräänkuulutettu Ranskaa myöten...luuletko olevasi minua parempi suunnittelija ?.Satunnainen seuraaja kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 11:57Tuulispää kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 11:21Ei kun nimenomaan kestäisi....luuletko että olen nyt tutkinut kevytrakenteita turhaan ?.Satunnainen seuraaja kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 10:59Varmasti, mutta sillä ei voisi lentää, koska se ei kestäisi normaali lentämisen kuormituksiaTuulispää kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 10:20Väitän että olisi tehtävissä vastaava kone jonka paino on vain 60-80 kiloa.Tuulispää kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 08:39 MIKSI NÄIDEN KAHDEN PURSIKONEEN PAINOSSA ON NÄIN SUURI ERO.
https://en.wikipedia.org/wiki/Windward_ ... e_DuckHawk 177 KG
https://bydanjohnson.com/carbon-composi ... torglider/ 115 KG
Keveys tulee rungon ennennäkemättömästä rakenteesta.
Olen kyllä seurannut sinun "kevytrakenne" "suunnitelmiasi" jo pitkään
Tiedän olevani.....
Kyllä siltä fiksuus on kaukana.
...Facebook-käyttäjä, joka kysyi, miten Tampereen sataman kehittäminen vaikuttaisi Suomen vientiteollisuuteen.
Chat GPT arvelee, että ”...kun Tampereen satamaa kehitetään, sen saavutettavuus parantuu merkittävästi. Sataman infrastruktuurin kehittäminen mahdollistaa suurempien alusten ja konttilaivojen käytön, mikä puolestaan mahdollistaa Suomen vientituotteiden tehokkaamman kuljetuksen ja vientimäärien kasvun.”
Aivan....voin sanoa että sun rimpuloille on jo naurettu kauan....valitettavasti..Satunnainen seuraaja kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 13:22Tuulispää kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 12:21Tarkoitatko niitä joita on peräänkuulutettu Ranskaa myöten...luuletko olevasi minua parempi suunnittelija ?.Satunnainen seuraaja kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 11:57Tuulispää kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 11:21Ei kun nimenomaan kestäisi....luuletko että olen nyt tutkinut kevytrakenteita turhaan ?.Satunnainen seuraaja kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 10:59Varmasti, mutta sillä ei voisi lentää, koska se ei kestäisi normaali lentämisen kuormituksiaTuulispää kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 10:20Väitän että olisi tehtävissä vastaava kone jonka paino on vain 60-80 kiloa.Tuulispää kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 08:39 MIKSI NÄIDEN KAHDEN PURSIKONEEN PAINOSSA ON NÄIN SUURI ERO.
https://en.wikipedia.org/wiki/Windward_ ... e_DuckHawk 177 KG
https://bydanjohnson.com/carbon-composi ... torglider/ 115 KG
Keveys tulee rungon ennennäkemättömästä rakenteesta.
Olen kyllä seurannut sinun "kevytrakenne" "suunnitelmiasi" jo pitkään
Tiedän olevani.....
Mitään tuollaista ei pidä kysyä siltä...koska vastaukset ovat yleispäteviä.....tee sinne Tampereelle ensin vesiväylä...niin vastaus oli oikea.Susa kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 13:43Kyllä siltä fiksuus on kaukana.
...Facebook-käyttäjä, joka kysyi, miten Tampereen sataman kehittäminen vaikuttaisi Suomen vientiteollisuuteen.
Chat GPT arvelee, että ”...kun Tampereen satamaa kehitetään, sen saavutettavuus parantuu merkittävästi. Sataman infrastruktuurin kehittäminen mahdollistaa suurempien alusten ja konttilaivojen käytön, mikä puolestaan mahdollistaa Suomen vientituotteiden tehokkaamman kuljetuksen ja vientimäärien kasvun.”
Viimeksi muokannut Tuulispää, 16 Tammi 2024, 14:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täytyy sanoa että ketjussa Ss:llä lienee jonkinlainen kokemusetu Tp:hen nähden.
Onhan hän sentään tehnyt aivan oikean lentokoneen jolla voi lentää, eikä vain lennokkeja ja kuvia.
2-0 Tuulispään eduksi.Tuulispää kirjoitti: ↑16 Tammi 2024, 13:54Niin mutta on haaskannut yhteiskunnan varoja jo miljoonia ja asiakkaat vihaisia hänelle.
Suomessa on viimeisen 15 vuoden aikana tehty vain yksi onnistunut lentokonesuunnitelma.
Kuva tässä.
Kuva tässä.
Viimeksi muokannut Tuulispää, 16 Tammi 2024, 14:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mutta ei mitään Stalinin kanavaa...jonka se vaatisi.
Siis ryypännyt yhteiskunnan varoilla?
Paheksuttavaa. Hyvin Kekkosmaista. Marin sentäs vain söi aamiaisia yhteiskunnan varoilla.
Viimeksi muokannut Susa, 16 Tammi 2024, 14:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.