Big Bang ?
Re: Big Bang ?
Ristiriita BBn puolesta ja vastaan on tiedeyhteisön sisällä eikä minun ja tiedeyhteisön välillä. Minä en ole mikään, enkä suhtaudu omiin väitteisiin dogmaattisesti. Ne vaan pitäisi kumota muulla perusteella kuin olettamalla BB oikeaksi. Sitä ei ole näkynyt, jolloin keskustelu vaan jatkuu ja jatkuu. Vaikka BB dogmaatikot turhautuvat. Olen minäkin turhautunut heidän väitteisiinsä.
Eivät ymmärrä kosmologiaa. Ymmärtävät vain BB teorian siitä. Se on vain yksi koulukunta kosmologiasta, vaikka onkin vallassa. Minä kannatan ikuisen ja äärettömän universumin koulukuntaa, joka on olemassa myös, ja ristiriidassa BBn kanssa.
Asdf ei suostu ymmärtämään tilannetta, vaan käy henkilökohtaisesti juuri minun kimppuuni, vaikka yritän vain levittää tietoa toisenlaisistakin mahdollisuuksista, jotka ovat tieteessä todella edustettuina täysin minusta riippumattakin. Yksi toisenlainen mahdollisuus on minun ajattelutapani, eikä sitäkään pidä väheksyä. Kyllä se osoittaa syvällistä tietoa filosofiasta ja kosmologiasta, vaikka minun täytyy se itse sanoa, kun muut eivät tajua tilannetta. Vähän kunnioitusta, please! Häviätte kuitenkin pitkässä juoksussa ja minä voitan, vaikkette sitä vielä usko.
Kannattaisi kääntää takki ajoissa, kunniaansa ajatellen tulevaisuudessa. Riittää kun katsoo Hubblen ja Webbin syvän taivaan kuvia ja tietokoneanimaatiota.
Eivät ymmärrä kosmologiaa. Ymmärtävät vain BB teorian siitä. Se on vain yksi koulukunta kosmologiasta, vaikka onkin vallassa. Minä kannatan ikuisen ja äärettömän universumin koulukuntaa, joka on olemassa myös, ja ristiriidassa BBn kanssa.
Asdf ei suostu ymmärtämään tilannetta, vaan käy henkilökohtaisesti juuri minun kimppuuni, vaikka yritän vain levittää tietoa toisenlaisistakin mahdollisuuksista, jotka ovat tieteessä todella edustettuina täysin minusta riippumattakin. Yksi toisenlainen mahdollisuus on minun ajattelutapani, eikä sitäkään pidä väheksyä. Kyllä se osoittaa syvällistä tietoa filosofiasta ja kosmologiasta, vaikka minun täytyy se itse sanoa, kun muut eivät tajua tilannetta. Vähän kunnioitusta, please! Häviätte kuitenkin pitkässä juoksussa ja minä voitan, vaikkette sitä vielä usko.
Kannattaisi kääntää takki ajoissa, kunniaansa ajatellen tulevaisuudessa. Riittää kun katsoo Hubblen ja Webbin syvän taivaan kuvia ja tietokoneanimaatiota.
https://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
Varmaan se ottaa koville, kun jää aina valehtelusta kiinni, mutta eikö se olisi hyvä syy lopettaa valehtelu?OlliS kirjoitti: ↑09 Tammi 2023, 11:52 Ristiriita BBn puolesta ja vastaan on tiedeyhteisön sisällä eikä minun ja tiedeyhteisön välillä. Minä en ole mikään, enkä suhtaudu omiin väitteisiin dogmaattisesti. Ne vaan pitäisi kumota muulla perusteella kuin olettamalla BB oikeaksi. Sitä ei ole näkynyt, jolloin keskustelu vaan jatkuu ja jatkuu. Vaikka BB dogmaatikot turhautuvat. Olen minäkin turhautunut heidän väitteisiinsä.
Mene mene tekel upharsin.
-
Brainwashed
- Reactions:
Ok, ehkä olenkin vain kateellinen siitä kun Ollin idiotismi saa niin paljon huomiotasi ja minun ei...asdf kirjoitti: ↑09 Tammi 2023, 10:21Jos kuka tahansa nojatuolipohjalta, ilman koulutusta, väittää tietävänsä jonkun asian paremmin kuin tiedeyhdeisö, joka on käyttänyt miljoonia työtunteja ja maailman parasta osaamista asian tutkimiseen, siinä on aika hyvä pohja triggeröitymiselleni. Tämä yhdistettynä Ollin jatkuvaan, samojen valheiden toistoon ja hänen yksinkertaiseen, mutta samalla megalomaaniseen, ylimieliseen (netti)persoonaansa, joka idiootin itsevarmuudella julistaa omaa nerouttaan, niin se usein aiheuttaa sellaisen säälin, ärsytyksen ja huvittuneisuuden tunteiden sekoituksen, joka saa kommentoimaan.Brainwashed kirjoitti: ↑09 Tammi 2023, 00:11
Sinänsä ymmärrettävää, mutta toisaalta myös kiintoisaa huomata että triggeröidyt niistä (valheista). Mikä tässä Olli ja BB jutussa on niin erikoista että päätät puuttua? Vai onko se vain se valhe aspekti johon katsot tarpeelliseksi puuttua?
Toki olet minunkin ulostuloihini erilaisten kontroversiaalisten aiheiden yhteydessä ottanut kantaa, mikä täysin ok ja jota pidän myönteisenä, koska pidän debatista, mutta et mielestäni ole reagoinut niihin minun ”kohuavautumisiini” läheskään samalla vimmalla kuin miten reagoit Ollin BB denialismiin.
Itseäni ei tämä aihe liikuta, en ole perehtynyt siihen eikä siksi ole mitään mielipidettä taikka kantaa jota pitäisin mielekkäänä esittää.
Ja sinä et yleensä julista höyrypäisiä ideoitasi faktoina, kuten Olli, vaan mielipiteinäsi, joten se on minulle aivan täysin eri asia.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Ei osannut asdf muuta taas sanoa. Minun ei tuohon tarvi mitään lisätäkään, paitsi että en valehtele. BB on valehdellut koko ihmiskunnalle jo 60 v että olisi Hoylen ja Arpin ym kumonnut. Ei ole. ACG on noussut vastaan 2004. 19 v jo sitäkin tiedeyhteisössä.
40 v jo minäkin. Ensin olin ylpeä kun olin BBn ymmärtänyt kuten muutkin. Sitten tajusin. Ei hyvä. Nyt alkaa olla voitto lähellä. Enemmistö on vielä asdf:n puolella, vähemmistö minun puolella.
Minä taas olen oikeassa ja asdf väärässä. Katsotaan kuinka käy! Kuka kääntää takkinsa ensin? Neutroni? Lentotaidoton? Valtaoja? Niiniluoto?
Suntola ja Gossu ovat jo tällä puolella eri painotuksin.
Minä taas olen oikeassa ja asdf väärässä. Katsotaan kuinka käy! Kuka kääntää takkinsa ensin? Neutroni? Lentotaidoton? Valtaoja? Niiniluoto?
Suntola ja Gossu ovat jo tällä puolella eri painotuksin.
Ja Aalto Yliopistossa tutkijoita, ja Luonnonfilosofian Seurassa tutkijoita. Kyllä BB llä on kritiikkinsä Suomen tiedeyhteisössä ja tässä foorumissa.
-
Brainwashed
- Reactions:
Olen arvioinut sinut patologiseksi tapaukseksi, syyntakeettomuudeen määreet täyttäväksi, ja siksi en koe mielekkääksi väitellä sinun kuten en muidenkaan kaltaistesi kanssa, ajan haaskuuta. Viaton tyhmyys taasen aktivoi nappulani kaakkoon, sille en mahda mitään ja käyn kiinni kuin sika limppuun.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Minäkin pysyn psykopaateista niin kaukana kuin vaan mahdollista.
-
Brainwashed
- Reactions:

- anonymous hater
- anonymous hater
Kotisivuilla, joihin linkki allekirjoituksessa, on toiseksi viimeisenä klikattavana käsitykseni universumista. Neljä sivua vaan. Kansanomainen esitys.
Ei ole mainostamisen arvoinen tekele.
Teksti sisältää pelkkää jossittelua ja epämääräisyyksiä.
Tässä vasta osa käsittämättömästä sekametelisopastasi.OlliS kirjoitti:Lisäksi on erilaisia
voimia ja säteilyjä ja kenttiä galaksien sisällä ja välillä.
...
Galaksit sitten kuitenkin yleensä
ovat kiekkomaisia, ehkä nekin ovat kehittymässä pallomaisiksi...
...
ehkä eläimiä ja ihmisen
tasoisia muuallakin, ja ehkä enkeleitä ja jumalia ihmisten lisäksi...
...
On toinenkin mahdollisuus, että universumi on aina ollut jonkinlainen...
...
verbaalisesti asia voidaan sanoa niin,
että universumi on ikuinen ja ääretön, rajaton, vaikka oikeastaan näillä sanoilla ei ole mitään
merkitystä universumin tasolla...
-
Brainwashed
- Reactions:

- anonymous hater
- anonymous hater
Valikoivaa siteeraamista. Täytyy lukea kokonaan lauseyhteys, että missä yhteydessä nuo on sanottu ja millä painolla ja missä tarkoituksessa. Ihan hyviä lainauksia noinkin. Kiitos.ID10T kirjoitti: ↑09 Tammi 2023, 15:35Ei ole mainostamisen arvoinen tekele.
Teksti sisältää pelkkää jossittelua ja epämääräisyyksiä.
Tässä vasta osa käsittämättömästä sekametelisopastasi.OlliS kirjoitti:Lisäksi on erilaisia
voimia ja säteilyjä ja kenttiä galaksien sisällä ja välillä.
...
Galaksit sitten kuitenkin yleensä
ovat kiekkomaisia, ehkä nekin ovat kehittymässä pallomaisiksi...
...
ehkä eläimiä ja ihmisen
tasoisia muuallakin, ja ehkä enkeleitä ja jumalia ihmisten lisäksi...
...
On toinenkin mahdollisuus, että universumi on aina ollut jonkinlainen...
...
verbaalisesti asia voidaan sanoa niin,
että universumi on ikuinen ja ääretön, rajaton, vaikka oikeastaan näillä sanoilla ei ole mitään
merkitystä universumin tasolla...
Lyhyesti: ei alkua, aina ollut jonkinlainen. Tärkeä ja tosi asia.