Suuri vittuiluketju
Re: Suuri vittuiluketju
Keke on jutellut ainakin yhden kerran omien puheidensa mukaan munkin kanssa jossain joskus. Hän on siis valaistunut ja kertoo meille muille elämän tarkoituksen ja muut totuudet siinä samalla. Ehkä olisi parempi hänen itsensä kannalta käydä jonkun ammatti-ihmisen puheilla uudelleen ja uusia lääkitys. Kun saa mentaalipuolen kuntoon ei ehkä olekaan niin valaistunut ja oppinut kuin kuvittelee.
Jos ymmärrys puuttuu ja itseensä uskominen on ainoa vaihtoehto, niin noita kannattaa tosiaan toistella usein.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:03Mutta hei, täähän on se sama voimaantumissanojen luettelo joka oli joskus jaossa vauva.fi:ssä.
Hengasin siellä kun olin seksuaalisesti epävarma.
Same same but different
No niin kyllä se siitä lähtee, vähän vaan vauhtia ja määrää lisää, joukon mukana vaan, kohti kielekettä. Kerranhan ne yksilökeskeiset kuitenkin vaan elää, että carpe diemWakeman kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:04 Keke on jutellut ainakin yhden kerran omien puheidensa mukaan munkin kanssa jossain joskus. Hän on siis valaistunut ja kertoo meille muille elämän tarkoituksen ja muut totuudet siinä samalla. Ehkä olisi parempi hänen itsensä kannalta käydä jonkun ammatti-ihmisen puheilla uudelleen ja uusia lääkitys. Kun saa mentaalipuolen kuntoon ei ehkä olekaan niin valaistunut ja oppinut kuin kuvittelee.
Same same but different
Menehän nyt reppana lepäämään ja ottamaan iltalääkkeet. Huomenna on jälleen uusi päivä jolloin voi meille rahvaalle vittuilla ja suorittaa kyseenalaista pätemistä eri ketjuissa.Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:07Jos ymmärrys puuttuu ja itseensä uskominen on ainoa vaihtoehto, niin noita kannattaa tosiaan toistella usein.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:03Mutta hei, täähän on se sama voimaantumissanojen luettelo joka oli joskus jaossa vauva.fi:ssä.
"Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin. Kun joku noin älykkäästi ja omaperäisesti osaa vittuilla."Wakeman kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:13Menehän nyt reppana lepäämään ja ottamaan iltalääkkeet. Huomenna on jälleen uusi päivä jolloin voi meille rahvaalle vittuilla ja suorittaa kyseenalaista pätemistä eri ketjuissa.Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:07Jos ymmärrys puuttuu ja itseensä uskominen on ainoa vaihtoehto, niin noita kannattaa tosiaan toistella usein.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:03Mutta hei, täähän on se sama voimaantumissanojen luettelo joka oli joskus jaossa vauva.fi:ssä.
Same same but different
Kyllä sinulla jää juurikin älykäs vittuilu huomaamatta koska se äly sinulta puuttuu. Yritähän nyt vain soperrella niitä vakio fraaseja ja muilta kopioituja lauseita, jospa taas kiksejä tulee siitäkin hommasta. Pervot usein pahoittaa mielensä kun kuulee totuuden sanoja.Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:15"Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin. Kun joku noin älykkäästi ja omaperäisesti osaa vittuilla."Wakeman kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:13Menehän nyt reppana lepäämään ja ottamaan iltalääkkeet. Huomenna on jälleen uusi päivä jolloin voi meille rahvaalle vittuilla ja suorittaa kyseenalaista pätemistä eri ketjuissa.Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:07Jos ymmärrys puuttuu ja itseensä uskominen on ainoa vaihtoehto, niin noita kannattaa tosiaan toistella usein.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:03Mutta hei, täähän on se sama voimaantumissanojen luettelo joka oli joskus jaossa vauva.fi:ssä.
Juu, ellei asiat mene ymmärrykseen, niin täytyy tunteillessa ja sinäminässä pyrkiä kommunikoimaan vastapuolen omalla kielellä ja ymmärrettävästi.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:28Niinpä. Sullakin on sentään edes toinen lause muotoiltu itse. Ettei sentään ihan kaikki ole kopioitu suoraan populaarista viihdekirjallisuudesta.Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:15"Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin. Kun joku noin älykkäästi ja omaperäisesti osaa vittuilla."Wakeman kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:13Menehän nyt reppana lepäämään ja ottamaan iltalääkkeet. Huomenna on jälleen uusi päivä jolloin voi meille rahvaalle vittuilla ja suorittaa kyseenalaista pätemistä eri ketjuissa.Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:07Jos ymmärrys puuttuu ja itseensä uskominen on ainoa vaihtoehto, niin noita kannattaa tosiaan toistella usein.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:03Mutta hei, täähän on se sama voimaantumissanojen luettelo joka oli joskus jaossa vauva.fi:ssä.
Same same but different
Wakeman ryöminy kollostaan esiin.Wakeman kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:23Kyllä sinulla jää juurikin älykäs vittuilu huomaamatta koska se äly sinulta puuttuu. Yritähän nyt vain soperrella niitä vakio fraaseja ja muilta kopioituja lauseita, jospa taas kiksejä tulee siitäkin hommasta. Pervot usein pahoittaa mielensä kun kuulee totuuden sanoja.Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:15"Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin. Kun joku noin älykkäästi ja omaperäisesti osaa vittuilla."Wakeman kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:13Menehän nyt reppana lepäämään ja ottamaan iltalääkkeet. Huomenna on jälleen uusi päivä jolloin voi meille rahvaalle vittuilla ja suorittaa kyseenalaista pätemistä eri ketjuissa.Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:07Jos ymmärrys puuttuu ja itseensä uskominen on ainoa vaihtoehto, niin noita kannattaa tosiaan toistella usein.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:03Mutta hei, täähän on se sama voimaantumissanojen luettelo joka oli joskus jaossa vauva.fi:ssä.
Pohjolan neekeri ja paskat jutut.
https://www.facebook.com/reel/316640184 ... tid=Ls6BEq
Wakemanilla on palstan pienin muna.
Se kompensoi sitä pekuttamalla.
Se kompensoi sitä pekuttamalla.
Pohjolan neekeri ja paskat jutut.
Itseensä uskovien sättiminen noin yleisesti ei tarkoita mitään. Sellaisenaan se on täsmälleen samaa tasoa kuin tämä:Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:07Jos ymmärrys puuttuu ja itseensä uskominen on ainoa vaihtoehto, niin noita kannattaa tosiaan toistella usein.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:03Mutta hei, täähän on se sama voimaantumissanojen luettelo joka oli joskus jaossa vauva.fi:ssä.
Oo herra Sebaot. Tämä sukukunta on syntiä tehnyt. . . Ei siihen kukaan osaa mitään sanoa.
Uskoisin, että peukuttamiset liittyvät jotenkin kommenttien asiasisältöön. Kerroit edeltävällä palstalla sukupuolielintesi koon aina joskus. Uskon, ettei viestiesi alapeukuttamisessa ole tästä kyse miehisen komistuksesi aliarvioimisesta.
Otetaan esimerkki. Sinä kirjoitat, että ’wistillä on pieni muna hih-hih’. Minä alapeukutan tämän. Nyt sinä käsität, että peukutus tarkoittaa, että ’joka toista haukkuu se itse on’ ja siis, että sinulla on mielestäni erityisen pieni elin. Niin väärin!
Kovasti se koskettaa ja kommentteja herättää, saa itseensä uskovaiset paljastelemaan, vastustamaan ja väheksymään, itsensä uskovaisuuden kritisointia.Wisti kirjoitti: ↑11 Helmi 2024, 09:44Itseensä uskovien sättiminen noin yleisesti ei tarkoita mitään. Sellaisenaan se on täsmälleen samaa tasoa kuin tämä:Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:07Jos ymmärrys puuttuu ja itseensä uskominen on ainoa vaihtoehto, niin noita kannattaa tosiaan toistella usein.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:03Mutta hei, täähän on se sama voimaantumissanojen luettelo joka oli joskus jaossa vauva.fi:ssä.
Oo herra Sebaot. Tämä sukukunta on syntiä tehnyt. . . Ei siihen kukaan osaa mitään sanoa.
Same same but different
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Itseasiassa psykologit yleensä just kehottaa uskomaan itseensä vai väitätkö että ei pitäisi? Mun mielestä muihinkaan ei panoksia oikein kannata asettaa.Keijona kirjoitti: ↑11 Helmi 2024, 10:32Kovasti se koskettaa ja kommentteja herättää, saa itseensä uskovaiset paljastelemaan, vastustamaan ja väheksymään, itsensä uskovaisuuden kritisointia.Wisti kirjoitti: ↑11 Helmi 2024, 09:44Itseensä uskovien sättiminen noin yleisesti ei tarkoita mitään. Sellaisenaan se on täsmälleen samaa tasoa kuin tämä:Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:07Jos ymmärrys puuttuu ja itseensä uskominen on ainoa vaihtoehto, niin noita kannattaa tosiaan toistella usein.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:03Mutta hei, täähän on se sama voimaantumissanojen luettelo joka oli joskus jaossa vauva.fi:ssä.
Oo herra Sebaot. Tämä sukukunta on syntiä tehnyt. . . Ei siihen kukaan osaa mitään sanoa.![]()
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Et siis edelleenkään ymmärrä, että me kaikki olemme itseemme uskovia. Tuskin sinäkään tänne kirjoittelisit, jos et uskoisi, että sillä on mitään merkitystä.Keijona kirjoitti: ↑11 Helmi 2024, 10:32Kovasti se koskettaa ja kommentteja herättää, saa itseensä uskovaiset paljastelemaan, vastustamaan ja väheksymään, itsensä uskovaisuuden kritisointia.Wisti kirjoitti: ↑11 Helmi 2024, 09:44Itseensä uskovien sättiminen noin yleisesti ei tarkoita mitään. Sellaisenaan se on täsmälleen samaa tasoa kuin tämä:Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:07Jos ymmärrys puuttuu ja itseensä uskominen on ainoa vaihtoehto, niin noita kannattaa tosiaan toistella usein.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:03Mutta hei, täähän on se sama voimaantumissanojen luettelo joka oli joskus jaossa vauva.fi:ssä.
Oo herra Sebaot. Tämä sukukunta on syntiä tehnyt. . . Ei siihen kukaan osaa mitään sanoa.![]()
Kovasti koskettaa tällainen saarnaaminen: Jolla on korvat, hän kuulkoot. Tehkää parannus. Älkää eläkö harhojen vallassa. Olkaa puolueettomia, ei puolueellisia. Olkaa objektiivisia ei subjektiivisia.Keijona kirjoitti: ↑11 Helmi 2024, 10:32Kovasti se koskettaa ja kommentteja herättää, saa itseensä uskovaiset paljastelemaan, vastustamaan ja väheksymään, itsensä uskovaisuuden kritisointia.Wisti kirjoitti: ↑11 Helmi 2024, 09:44Itseensä uskovien sättiminen noin yleisesti ei tarkoita mitään. Sellaisenaan se on täsmälleen samaa tasoa kuin tämä:Keijona kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:07Jos ymmärrys puuttuu ja itseensä uskominen on ainoa vaihtoehto, niin noita kannattaa tosiaan toistella usein.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑10 Helmi 2024, 22:03Mutta hei, täähän on se sama voimaantumissanojen luettelo joka oli joskus jaossa vauva.fi:ssä.
Mitä helvettiä sinä tuolla joutavalla paasaamisella yrität sanoa ???
Mitä järkeä on kirjoittaa vuodesta toiseen kommentteja, joiden ainoa sisältö on se, että miksi olette kehnoja, miksette ole kunnollisia?