Levyraati #3
Tuossa Levyraadin #3 videot:
Ja vielä Kissatädille sekä muille potentiaalisille Levyraadin vetäjille tiedoksi, että Ylläpito loi eilen Taide ja Musiikki alueelle uuden Sisäalueen nimeltä "Levyraadit", jotenka laitetaan nämä Levyraadit jatkossa sinne, jotta Taide ja Musiikki alueen luettavuus säilyy hyvänä.
Levyraati #3
Levyraati #3
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Re: Levyraati #3
Joo, olipa vaikea valinta tällä kertaa kun kaikki biisit on mun mielestä hyviä, mutta äänestin nyt Main Squeezea ja "Voodoo Child" biisiä. Että tällaista tällä kertaa. Ja nuo kaikki kolme vaihtoehtoa tän päivän Levyraadissahan on omalla sarallaan eräänlaisia klassikko biisejä. Eli tänään tarjolla 3 hienoa coveria.
Voodoo Childia minäkin äänestin. Se oli mielestäni paras näistä! 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Hieno homma! Arvaankin jo mitä äänestit, koska "Lord knows you're a Voodoo Child".
- KultaKikkare
- Reactions:
She Bopissa on asennetta. Kaks muuta ei oikein toiminu. Eli sillä mennään.
Be stronger than your excuses
KultaKikkare, onnistuuko palstan softalla, että äänestyksessä voisi joka biisille antaa jonkun määrän pisteitä, vaikka 1-10 pistettä.KultaKikkare kirjoitti: ↑29 Helmi 2024, 15:32 She Bopissa on asennetta. Kaks muuta ei oikein toiminu. Eli sillä mennään.
No niin. Homma on ainakin tällä hetkellä tasapelissä. Mutta aamuun on vielä aikaa. 
Onpa jännä tasatilanne. Miten huomenna? Haluaako joku pitää raadin vai pidänkö minä?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Mun puolesta voit ihan hyvin pitää tän päivän levyraadin.