Levyraati #4
Levyraati #4
Levyraati #4
1.
2.
3.
1.
2.
3.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Levyraati #4
Mitä tähän nyt sanoisi. Itse pidän tietenkin kaikista. Tässä on hankaluutena se että kappaleet ovat eri genreistä ja ne pitäisi osata laittaa järjestykseen ja kun olen lähes kaikkigenreinen niin on hankalaa.
Ensimmäisessä tykkäsin siitä että kappale oli minusta oikeaa countrya ja että siellä oli viulukin ja että sanat olivat hyvät ja naisten äänet kivat.
Toisessa taas oli energiaa ja iski suoraan hermokeskukseen.
Kolmas on kuitenkin minulle ehkä se mieluisin, mutta mietin vielä hetken.
Ensimmäisessä tykkäsin siitä että kappale oli minusta oikeaa countrya ja että siellä oli viulukin ja että sanat olivat hyvät ja naisten äänet kivat.
Toisessa taas oli energiaa ja iski suoraan hermokeskukseen.
Kolmas on kuitenkin minulle ehkä se mieluisin, mutta mietin vielä hetken.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Ykkönen oli tällä kertaa itselleni se ykkönen.
Eli nuoret naiset ja "Hurricane" kuulosti parhaalta tähän hetkeen.
Eli nuoret naiset ja "Hurricane" kuulosti parhaalta tähän hetkeen.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Pitää tota "Hurricane" biisiä vielä kommentoida jota äänestin.
Vähän jäi sellainen tunne, että tossa biisissä on sanoituksen puolesta mahdollisuus klassikkobiisiin. Se kertoo New Orleanssista, ja vähän sama fiilis tossa lyriikassa kuin vaikkapa klassisissa "Georgia On My Mind" tai "Sweet Home Alabama" biiseissä.
Amerikkalaiset on kotiseuturakkaita, jotenka tuo biisi varmastikin puhuttelee New Orleansin asukkaita. Ja onhan tuo biisi muutenkin hyvän kuuloinen ja tarttuva.
Vähän jäi sellainen tunne, että tossa biisissä on sanoituksen puolesta mahdollisuus klassikkobiisiin. Se kertoo New Orleanssista, ja vähän sama fiilis tossa lyriikassa kuin vaikkapa klassisissa "Georgia On My Mind" tai "Sweet Home Alabama" biiseissä.
Amerikkalaiset on kotiseuturakkaita, jotenka tuo biisi varmastikin puhuttelee New Orleansin asukkaita. Ja onhan tuo biisi muutenkin hyvän kuuloinen ja tarttuva.
Olipa harmillista ettei ääniä tullut. Oliko biisit liian tylsiä? Toivon niin että muut kuitenkin jatkaisivat tätä. Minusta ainakin olisi hauska kuunnella mitä muut valitsevat levyraatiin kuunneltavaksi. Niin että toivottavasti porukat innostuu vielä!!
Jaa? Ajattelitko jättää tän päivän väliin? Jos niin, niin voinko mä tehdä tän päivän levyraadin?
Totta kai! Olisi hienoa päästä kuuntelemaan ja miettimään!
Ok! Mä rakentelen tälle päivälle uuden levyraadin.
1.The Castellows - Hurricane, se sai ääneni...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
- KultaKikkare
- Reactions:
Ykköselle meni munkin ääni. Kakkosta en jaksanu kuunnella kokonaan.
Saako näihin vastata näin jälkikäteen, en kerenny eilen?
Saako näihin vastata näin jälkikäteen, en kerenny eilen?
Be stronger than your excuses
Ilman muuta voi vastata myöhemmin. Kiitos osallistumisestaKultaKikkare kirjoitti: ↑02 Maalis 2024, 16:39 Ykköselle meni munkin ääni. Kakkosta en jaksanu kuunnella kokonaan.
Saako näihin vastata näin jälkikäteen, en kerenny eilen?![]()