Hyvää huomenta-päivää-iltaa kaikille. Kolme erilaista biisiä kuunnellaan tänään ja niistä valitaan se joka omasta mielestänne kuulostaa parhaimmalta. Kommentit kappaleista olisivat kivaa luettavaa!
Ensimmäinen kappale levyraatiin jonka kuuntelemme on Erakon laittama! Kiitos Erakolle osallistumisesta, toivottavasti tulee sieltä enemmänkin kappaleita!
Levyraati #7 videot:
1.
2.
3.
Levyraati #7
Levyraati #7
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Levyraati #7
Ykkönen eli tuo Erakon laittama kipale oli nyt paras näistä kolmesta.
Toisessa videossa oli joku virhe kun siinä ei näkynyt kuvaa lainkaan koko videon aikana, vaan vain eri väristä ohutta raitaa.
Toisessa videossa oli joku virhe kun siinä ei näkynyt kuvaa lainkaan koko videon aikana, vaan vain eri väristä ohutta raitaa.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
On outo tuo video homma. Minulla näkyy ihan oikein! No musiikkihan se pääosassa on ja sen perusteella valinnat.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Se voi johtua ihan selaimestakin. Mutta joo, musiikkihan tässä on pääasia.
Olisi kiva jos ääniä tulisi
Mietin että voihan sitä kuunnella vaikka minuutin biisin alkua, siinä vaiheessa usein jo tietää että tykkääkö vai eikö ja jos tykkää niin jaksaa kuunnella kokonaan ja jos ei tykkää niin sitten ei tykkää. Jos sattuu niin ettei tykkää yhdestäkään kappaleesta niin senkin voisi sanoa kommenteissa. Musiikkimakujahan on yhtä monia kuin elämäntarinoita. Joku biisi tarttuu kovalevyn pintaan ja joku ei ja toisilla erilailla
Ja sinne toivomuskaivoon niitä kappaleita kiitos 
Joo, olisi kiva. Katsellaan kuinka tää homma lähtee liikkeelle. Voishan se olla niinkin, että jos ei arkisin riitä porukalla aikaa äänestellä ja vastailla näihin lankoihin, niin näitä voisi järjestää harvemmalla tahdilla ja/tai viikonloppuisin.Kissatäti kirjoitti: ↑04 Maalis 2024, 10:51 Olisi kiva jos ääniä tulisiMietin että voihan sitä kuunnella vaikka minuutin biisin alkua, siinä vaiheessa usein jo tietää että tykkääkö vai eikö ja jos tykkää niin jaksaa kuunnella kokonaan ja jos ei tykkää niin sitten ei tykkää. Jos sattuu niin ettei tykkää yhdestäkään kappaleesta niin senkin voisi sanoa kommenteissa. Musiikkimakujahan on yhtä monia kuin elämäntarinoita. Joku biisi tarttuu kovalevyn pintaan ja joku ei ja toisilla erilailla
![]()
Mä näkisin kuitenkin, että nää levyraadit tarjoaa mahdollisuuden haastaa itsensä, ja tutustua myös sellaiseen musiikkiin jota ei välttämättä itse aina kuuntele.
Ensimmäistä kappalettä äänestin! Oli hienoa kuultavaa ja nähtävää!Purdue kirjoitti: ↑04 Maalis 2024, 13:39Joo, olisi kiva. Katsellaan kuinka tää homma lähtee liikkeelle. Voishan se olla niinkin, että jos ei arkisin riitä porukalla aikaa äänestellä ja vastailla näihin lankoihin, niin näitä voisi järjestää harvemmalla tahdilla ja/tai viikonloppuisin.Kissatäti kirjoitti: ↑04 Maalis 2024, 10:51 Olisi kiva jos ääniä tulisiMietin että voihan sitä kuunnella vaikka minuutin biisin alkua, siinä vaiheessa usein jo tietää että tykkääkö vai eikö ja jos tykkää niin jaksaa kuunnella kokonaan ja jos ei tykkää niin sitten ei tykkää. Jos sattuu niin ettei tykkää yhdestäkään kappaleesta niin senkin voisi sanoa kommenteissa. Musiikkimakujahan on yhtä monia kuin elämäntarinoita. Joku biisi tarttuu kovalevyn pintaan ja joku ei ja toisilla erilailla
![]()
Mä näkisin kuitenkin, että nää levyraadit tarjoaa mahdollisuuden haastaa itsensä, ja tutustua myös sellaiseen musiikkiin jota ei välttämättä itse aina kuuntele.![]()
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
1. on hieno. Minäkin äänestän sitä.
Antaisin sille arvosanan 9.
2. On kaunis video ja kaunis kappale. Omassa genressään hieno. 8,5 pisteitä.
3. ON mun lempikappaleita. Rakastan sitä ja salaiseen uimapaikkaan kestää autolla tän verran. Pistin videoversion joka on lyhempi enkä oikein pidä videosta, se ei vastaa mielikuviani kappaleesta. Tässä se pidempi versio joka on rakas minulle. Niin ja 9.
2. On kaunis video ja kaunis kappale. Omassa genressään hieno. 8,5 pisteitä.
3. ON mun lempikappaleita. Rakastan sitä ja salaiseen uimapaikkaan kestää autolla tän verran. Pistin videoversion joka on lyhempi enkä oikein pidä videosta, se ei vastaa mielikuviani kappaleesta. Tässä se pidempi versio joka on rakas minulle. Niin ja 9.