Käyttekö usean puolueen teltoilla ?

Keskustelua politiikasta ja poliitikoista kautta linjan.
SHT
Reactions:

Käyttekö usean puolueen teltoilla ?

Viesti Kirjoittaja SHT »

Kävin tänään apteekissa ja sen viereisellä kävelykadulla oli perussuomalaisten teltta ja väkeä oli tungokseen saakka. Itse olen SDP:n jäsen ja käyn aina SDP:n teltalla ja joskus Kokoomuksen teltalla. Kokoomus ilmeisesti käyttää enemmän rahaa vaalityöhön, koska heillä on parempilaatuiset makkarat kuin demareilla.Joskus olen käynyt Vasemmistoliiton teltalla, mutta en nyt ole pitkään aikaan nähnyt heidän telttaansa. Vihreiden teltalla saa aina pelätä, että tarjottavissa on jotain, mille olen allerginen.
Brainwashed
Reactions:

Re: Käyttekö usean puolueen teltoilla ?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Kuva

Et varmaankaan tarkoittanut, mutta kaikessa rehellisyydessään on tuo avauksesi myös tavallaan hemmetin hyvää huumoria. Kiitos, sain hyvän fiiliksen.
En ole käynyt teltoilla enkä tule käymään.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

SHT kirjoitti: 15 Tammi 2023, 10:47 Vihreiden teltalla saa aina pelätä, että tarjottavissa on jotain, mille olen allerginen.
Vihreät tarjoaa sellasia ihan erityisiä piparkakkuja ja sitten taluttavat sinut telttaan uudelleenohjelmointia varten. Niistä kannattaa pysyä kaukana.
Be stronger than your excuses
KultaKikkare
Reactions:

Otin kerran mukillisen kahvia takeawaynä kun lähikaupan parkkipaikalla oli kokoomuksen vaaliteltta. Olisin varmaan ottanut puolueesta riippumatta koska teki mieli kahvia.
KultaKikkare
Reactions:

Periaatteessa näin vaalien alla voisi kiertää syömässä makkaroita ja juomassa kahvia kaikissa teltoissa. Vai maksaaks ne makkarat jotain? Ainakin kokoomuksen kahvit oli ilmaset.
SHT
Reactions:

Viesti Kirjoittaja SHT »

KultaKikkare kirjoitti: 15 Tammi 2023, 11:29 Periaatteessa näin vaalien alla voisi kiertää syömässä makkaroita ja juomassa kahvia kaikissa teltoissa. Vai maksaaks ne makkarat jotain? Ainakin kokoomuksen kahvit oli ilmaset.
Jos puolueiden telttoja on markkinoiden yhteydessä niin silloin voidaa periä kahvista joku pieni maksu. Näin siksi, että torikauppiaat eivät pidä ilmaista kahvia tarjoavista puolueista. Tosin viime markkinoilla ainakin demareilta sai ilmaista mehua. Setäni kävi kaikilla teltoilla ja söi tarjottavat ja sanoi kaikille, että teette tärkeää työtä. Näinhän se on, demokratiaa pitää kannattaa.
Varaktori
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Ei ole tullut koskaan käytyä, mutta nuo ilmaiset makkarat houkuttaa.
Stadin öljylanne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

KultaKikkare kirjoitti: 15 Tammi 2023, 11:27 Otin kerran mukillisen kahvia takeawaynä kun lähikaupan parkkipaikalla oli kokoomuksen vaaliteltta. Olisin varmaan ottanut puolueesta riippumatta koska teki mieli kahvia.
Sama. Olen rautatieaseman läpi kulkiessani aiempien vaalien aikaan käynyt juomassa kahvin varmaan kaikkien puolueiden teltoilla, joita niillä kulmilla on ollut. Näissä vaaleissa tuskin tulee käytyä kahvilla kun ei ole etätyöntekijänä tarvetta työmatkalle.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Kuva

Markus Kuotesaho aka romutransu taisi minimoimisen maksimoinnin taidon kampanjoinnissaan.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Jos satun paikalle, kierrän pari kierrosta keräämässä karkit taskuun ja saatan juoda kahvitkin. Ja aiemmin lapset haali ilmapalloja, joita sitten imppailivat ja kimittivät pikkuoravina. Nyt ehkä ovat kasvaneet ohi siitä.

Puolue on tuossa ihan yksi lysti, hankin tietoni vaalikoneista, enkä jaksa kiusata torilla tönöttäviä tyyppejä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
SHT
Reactions:

Viesti Kirjoittaja SHT »

MooM kirjoitti: 15 Tammi 2023, 13:25 Puolue on tuossa ihan yksi lysti, hankin tietoni vaalikoneista, enkä jaksa kiusata torilla tönöttäviä tyyppejä.
Kyllä minä olen lähes aina tavannut henkilökohtaisesti ehdokkaan, jota olen äänestänyt. Kyllä minä vaalikonettakin käytän ja lähes aina saan tuloksen, että ainakin sieltä saadun ehdokkaan puolue on sama, mitä olin ajatellutkin äänestää. Teltoilla voi tehdä yllätyskysymyksiä, kuten mitä mieltä olette yritystuista (Jutta Urpilainen vastasi, että niitä leikataan), nollatuntisopimuksista jne
KultaKikkare
Reactions:

Viimeksi kun käytin vaalikonetta (ja äänestin) 10vuotta sitten sain ilmoituksen joka meni suunnilleen näin: Sinulle ei löytynyt suoraan sopivia ehdokkaita. Olet aatteeltasi oikeistoliberaali, tässä joitakin ehdokkaita joihin voit tutustua.

Kaikki tarjotut ehdokkaat oli osastoa ehdottomasti ei. Annoin protestiäänen.

Sen jälkeen olen muuttunut sen verran realistiksi (nihilistiksi) että en pidä äänestämistä millään muotoa hyödyllisenä henkilökohtaisella tasolla. Tosin nyt voisi sopiva ehdokaskin löytyä, politiikan uusjakoa on tapahtunut ja ehkä omat ajatuksetkin on hieman muuttuneet konservatiivisempaan suuntaan. Siitä huolimatta, jos äänestämällä vois muuttaa jotain se ei olis sallittua.
MooM
Reactions:

Vaalikoneita kannattaa kokeilla. Tietenkin tulos riippuu paljon kysymyksistä, eri koneista tulee aika erilaisia tuloksia (mutta minulla on kyllä aina persut ja KD häntäpäässä, yleensä porvareita tai talousdemareita kärjessä). Ja olisi oleellista, että niissä olisi myös se kunkin kysymyksen paino mukana. Ei minulla ole omaa vahvaa mielipidettä kaikkii mahdollisiin asioihin ja siksi se, miten hyvin ehdokkaan mielipide osuu noissa sen minun valintani kanssa yhteen, on aika yhdentekevää. Ilman painotuksia, tulee vääriä yhteensopivuuksia. Sitten on kohtia, joissa ehdottomasti olisi oltava samansuuntainen mielipide.

Varsinkin kunnallisvaaleissa tämä on iso juttu, kun siellä on kaikenlaisia kysymyksiä. Ja vieläpä asioista, joihin kunnanvaltuutetuilla ei ole mitään keinoja vaikuttaa.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
MooM
Reactions:

Lyde19 kirjoitti: 15 Tammi 2023, 14:30 Juon kahvit kaikilla teltoilla. Yleensä kysyn jotain tietämättäni ehdokkaasta tai asiasta hämätäkseni että aion heitä äänestää.
Jos telttoja on jotain 5+, tulee melkoinen määrä kahvia... Litra ylittyy helposti.
D. Gabaldon
Stadin öljylanne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

MooM kirjoitti: 15 Tammi 2023, 14:37
Lyde19 kirjoitti: 15 Tammi 2023, 14:30 Juon kahvit kaikilla teltoilla. Yleensä kysyn jotain tietämättäni ehdokkaasta tai asiasta hämätäkseni että aion heitä äänestää.
Jos telttoja on jotain 5+, tulee melkoinen määrä kahvia... Litra ylittyy helposti.
Jos useampi työmatka ja useampi teltta, kannattaa käydä eri teltoilla eri päivinä, niin eivät teltoissa välttämättä lainkaan huomaa, että toi yks on kiinnostunut vain meidän ilmaisesta kahvistamme :lol:
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin