Levyraati #28: Oma Speciaali II
Elikkä, tarjolla on taas 3 biisiä joista voit valita äänestyksessä sen mieluisimman.
Tämän päivän teemana on jälleen mun omat biisit, joita olen ladannut YouTubeen. Ja nuo kolme biisiä on tuossa:
1.
2.
3.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Re: Levyraati #28: Oma Speciaali II
2 tai 3 täytyy vielä kuunnella iltasella.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Jepu. Kiitos jos jaksat kuunnella!
Ei 1 huono ollut lainkaan, mutta se muistutti kovasti sun omaa jotain kappaletta jonka olen kuullut aiemmin
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Joo, näissä biiseissä on tietyllä tavalla saundimaailma vähintäänkin aika lailla saman kuuloinen biisistä toiseen ja ihan tarkoituksellakin, joten ne voi kuulostaa vähän samanlaisilta.
Jep, sanoit oleellisen ja ykköstä äänestin. Vähän vaikea oli valita noista paras. Kuunneltavia kuitenkin kaikki...Purdue kirjoitti: ↑04 Touko 2024, 18:28Joo, näissä biiseissä on tietyllä tavalla saundimaailma vähintäänkin aika lailla saman kuuloinen biisistä toiseen ja ihan tarkoituksellakin, joten ne voi kuulostaa vähän samanlaisilta.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Kiitos kun kuuntelit ja äänestit!marjatta1 kirjoitti: ↑05 Touko 2024, 07:51Jep, sanoit oleellisen ja ykköstä äänestin. Vähän vaikea oli valita noista paras. Kuunneltavia kuitenkin kaikki...Purdue kirjoitti: ↑04 Touko 2024, 18:28Joo, näissä biiseissä on tietyllä tavalla saundimaailma vähintäänkin aika lailla saman kuuloinen biisistä toiseen ja ihan tarkoituksellakin, joten ne voi kuulostaa vähän samanlaisilta.