auringonpistos

SHT
Reactions:

auringonpistos

Viesti Kirjoittaja SHT »

Tulikohan minulle auringonpistos, kun pyöräilin eilen noin puoli tuntia ilman kypärää (unohtui pyörän koriin) ja hattua auringonpaisteessa ja sen jälkeen vielä 40 minuttia kypärän kanssa. Tämän jälkeen olin määränpäässäni ja minulla oli oksentamista lukuunottamatta kaikki auringonpistoksen oireet. Tänään ei ole enää oireita.
Tonttu
Reactions:

Re: auringonpistos

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

SHT kirjoitti: 05 Touko 2024, 15:34 Tulikohan minulle auringonpistos, kun pyöräilin eilen noin puoli tuntia ilman kypärää (unohtui pyörän koriin) ja hattua auringonpaisteessa ja sen jälkeen vielä 40 minuttia kypärän kanssa. Tämän jälkeen olin määränpäässäni ja minulla oli oksentamista lukuunottamatta kaikki auringonpistoksen oireet. Tänään ei ole enää oireita.
Ei vaan ehkä väsymys. Muistitko juoda? Ihan sama onko hattu päässä vai ilman hattua. Ei "auringonpistos" siitä aiheudu.
SHT
Reactions:

Viesti Kirjoittaja SHT »

Tonttu kirjoitti: 05 Touko 2024, 16:31
SHT kirjoitti: 05 Touko 2024, 15:34 Tulikohan minulle auringonpistos, kun pyöräilin eilen noin puoli tuntia ilman kypärää (unohtui pyörän koriin) ja hattua auringonpaisteessa ja sen jälkeen vielä 40 minuttia kypärän kanssa. Tämän jälkeen olin määränpäässäni ja minulla oli oksentamista lukuunottamatta kaikki auringonpistoksen oireet. Tänään ei ole enää oireita.
Ei vaan ehkä väsymys. Muistitko juoda? Ihan sama onko hattu päässä vai ilman hattua. Ei "auringonpistos" siitä aiheudu.
Juominen unohtui. Toisaalta verenpaineeni laski, mikä ei kaiketi liity väsymykseen.
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

SHT kirjoitti: 05 Touko 2024, 17:17
Tonttu kirjoitti: 05 Touko 2024, 16:31
Juominen unohtui. Toisaalta verenpaineeni laski, mikä ei kaiketi liity väsymykseen.
..noh, seuraavalla kerralla sitten muistat nesteyttää ihteäs... :D
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Eusa
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Eusa »

Eiköhän "auringonpistos" tarkoita juurikin juomattomuudesta ja ylilämmöstä aiheutuvaa pahoinvointia?...
Hienorakennevakio vapausasteista: (1⁰+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin