Pelkästään myymällä noita tuuliviirejä voisi kerätä omaisuuden.Kivikasvo kirjoitti: ↑25 Touko 2024, 10:58Mahdollista rahoittajaa ei kiinnosta sinun koristelut ja ylisuuret puheet, vaan pitäisi saada luotettavaa dataa myllyn suorituskyvyistä. Nuo lapselliset koristelut ja pintakiillon hinkkaus ylisuurine kehumisineen saattaa olla jopa este rahoitukselle, koska helposti tulee mieleen se, että onkohan tällä tuulimyllysankarilla kaikki ruuvit nyt tallessa, vai ovatko hieman löysällä tai osa ruuveista jopa hukassa? Tällaisen vaikutelman annat lukijoille tuolla vuosikausien hurjalla itsekehulla ja reteellä nettiesiintymiselläsi. Minulle ainakin tulee puheistasi helposti mieleen nuo Paroni von Münchhausenin ihmeelliset seikkailut..Tuulispää kirjoitti: ↑25 Touko 2024, 09:34Lopputulema on muuten aivan massiivisen hieno !Tonttu kirjoitti: ↑24 Touko 2024, 17:05Nyt vaan tilaamaan hain nahkaa. Päällystät sillä siivet niin teho varmasti tuplaantuu.Tuulispää kirjoitti: ↑24 Touko 2024, 16:45No on se vähän niinkin...mutta tässä 5. protossa on tosiaan nyt tämä lure.asdf kirjoitti: ↑24 Touko 2024, 16:30Eihän sinulla ole muita kuin keskeneräisiä.Tuulispää kirjoitti: ↑24 Touko 2024, 15:46Keskeneräisen työn arvostelu lienee sadistista nautintoa sinulle ?Tonttu kirjoitti: ↑24 Touko 2024, 15:44Tuolla nerokkaalla innovaatiolla saattaisi saada seiskan käsitöistä.Tuulispää kirjoitti: ↑24 Touko 2024, 15:37Se on totta...mutta onkin nerokas innovaatio...jota ei sun kaltainen ryssän trolli voi tajuta.Tonttu kirjoitti: ↑24 Touko 2024, 15:35Näyttää samanlaiselta kuin ala-asteen koululaisen tekemät puutyöt.Tuulispää kirjoitti: ↑24 Touko 2024, 13:55
Jo en voi mennä tästä yksityiskohtiin....mutta voin paljastaa miltä tuuliviirini näyttää mikä tulee the BOXIn katolle...siis maston nokkaan...osoittamaan mistä tuulee...ja kuinka pyörteilee kun lavat sen päällä pyörii 200-300 rpm !
hai.jpg
Hiomatta ja ilman maalia....but you get the picture...VASARAHAI !
Maalaus sheema on myös salainen tässä vaiheessa.![]()
![]()
![]()
![]()
Hai....
Luodon kunniaksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hailuoto
594b1d8314ed9ff124b1cbf04b22c582.jpg
Mulla ei ole tässä energiapoliittisessa tilanteessa mikään kiire mun tuulivoimainnovaationi kanssa.
-----
2300-6000 dollaria kibale weather vane.
https://www.westcoastweathervanes.com/w ... ne-curved/
Täytyy testata toimiiko se.