Mikä tekee miehen ?
Re: Mikä tekee miehen ?
Ihan komeana miehenä mua huvittaa kun jengi retostelee partnereiden määrällä. Jos näkisin lainkaan vaivaa, saisin varmasti joka päivä jostain halutessani. Kerrankin olin pukeutunut siististi ja minulla oli tietokonelaukku Helsingin Rautatieaseman edessä olevalla raitiovaunupysäkillä, niin ensiksi yksi hyvin kaunis nainen kääntyi suuntaani ja jäi tuijottamaan. Hetkeä myöhemmin toinen kaunis nainen meni meidän katsekontaktin väliin ja rupesi hänkin tuijottamaan. Huvitti kovasti. Monestikin naiset kirjaimellisesti hyppäävät syliini. Kerran kaverin kanssa baarissa eräs tuntematon nainen kysyi saako hän suudella minua. Oli ihan siistin näköinen, eikä herpeskään kukkinut (taidan olla sille immuuni) ja hyvässä nousuhumalassa, niin sanoin kai se käy. Pussailtiin ja jonossa tuli sen kaveri joka kysyi voidaanko mekin. Olin vähän hämmentynyt, mutta suostuin nyt sitten kuitenkin. Siihen tämän naisen isä rupesi höhöttämään että jopas on härskiä. Kaverin kanssa naurettiin kanssa tilanteelle. Ja jostain syystä yleensä punatukkaiset ovat kaikkein suorimpia. Jatkuvasti niin kauniit naiset ottavat kontaktia etten kehtaisi edes lähestyä heitä.
Vaikka onhan se huomio parhaimmillaan imartelevaa, niin en koe sitä saavutukseksi, koska enhän minä ole tehnyt mitään muuta kuin ollut pieraisemasta väärässä kohtaa.
Ja on siinä huonotkin puolensa, varsinkin kun ei kerää kondyloomia, nimittäin voi helvetti maailmassa riittää psykoja. Mun on käytännössä pakko olla kaikille mukava ettei ne tapa mua.
Vaikka onhan se huomio parhaimmillaan imartelevaa, niin en koe sitä saavutukseksi, koska enhän minä ole tehnyt mitään muuta kuin ollut pieraisemasta väärässä kohtaa.
Ja on siinä huonotkin puolensa, varsinkin kun ei kerää kondyloomia, nimittäin voi helvetti maailmassa riittää psykoja. Mun on käytännössä pakko olla kaikille mukava ettei ne tapa mua.
Guild can only exist in a person who can act
Välillä sitä tietää jo etukäteen että noni, tää kuvio taas, kun joku kauniimman puoleinen nainen ilmestyy johonkin sosiaaliseen piiriin jossa satun olemaan. Sitä myrkyttämisen määrää kun mut koetaan uhkana heidän onnistumiselleen, vaikka en osoittaisi lainkaan kiinnostusta. On jopa sanottu että et sitten pokaile sitä. Ei siksi, että olisin, vaan siksi, että jos pokaisin, ei toisella olisi mitään mahdollisuuksia.
Ja jotkut iskurepliikit.. Sanoo vaan moi ja kysyy häiritsenkö. Juttelee hetken ja sanoo että on vienyt jo liikaa aikaa jatkaen että menee oman seurueensa luokse, mutta jos haluaa, niin voi liittyä seuraan. Usein onnistuu, koska olisivat jo heti alkuun kertoneet että häiritsee.
- KultaKikkare
- Reactions:
Sulle selkeästi hyvä uutinen.AimoJortikka kirjoitti: ↑09 Kesä 2024, 17:06 Saattaisi olla rapsulle ja muutamalle muullekin kova paikka? Totuus? Ja parille muullekin.
Be stronger than your excuses
Rapsuhan kertomansa mukaan tykkää olla feminiininä osapuolena miesten kanssa pelehtiessään.AimoJortikka kirjoitti: ↑09 Kesä 2024, 17:06 Saattaisi olla rapsulle ja muutamalle muullekin kova paikka? Totuus? Ja parille muullekin. Homppeloijalle.
https://www.hs.fi/tiede/art-20000104728 ... t=promobox
"Hieman feminiinisillä miehillä on paremmat mahdollisuudet päästä naisen kanssa pitkäaikaiseen suhteeseen kuin miehekkäillä miehillä, kertoo uusi tutkimus.
- KultaKikkare
- Reactions:
Miksi te mietitte ja keskustelette Raspun seksielämästä vaikka tyyppi ei ole ollut palstalla kuukausiin?
Pikkasen erikoista touhua. Traumatisoiko se teidät?

Pikkasen erikoista touhua. Traumatisoiko se teidät?
Miksi ei? Olihan hän erikoinen ja mieleen jäävä persoona seksielämänsä kertomuksineen.KultaKikkare kirjoitti: ↑09 Kesä 2024, 18:30 Miksi te mietitte ja keskustelette Raspun seksielämästä vaikka tyyppi ei ole ollut palstalla kuukausiin?
Viimeksi muokannut Susa, 09 Kesä 2024, 18:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- KultaKikkare
- Reactions:
Aijaa. Kiihotuitko sen jutuista?Susa kirjoitti: ↑09 Kesä 2024, 18:32Miksi ei? Olihan hän erikoinen ja mieleen jäävä persoona seksielämänsä kertomuksineen.KultaKikkare kirjoitti: ↑09 Kesä 2024, 18:30 Miksi te mietitte ja keskustelette Raspun seksielämästä vaikka tyyppi ei ole ollut palstalla kuukausiin?![]()
No enpä isommin.
Jotain pientä kutinaa nauruhermoissa kylläkin.
Entäs sinä? Alkoiko kuumottamaan sinulla?
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Kyllä mä moneen otteeseen sain kans nauraa Raspun postauksille aina välillä. Sinänsä kun huumorilla asiaa otti, niin oli aikas hupaisia sen kertomat. Antoi oman jännän säväyksen palstalle, en itse olisi halunnut häntä bannata.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Susa kirjoitti: ↑09 Kesä 2024, 18:32Miksi ei? Olihan hän erikoinen ja mieleen jäävä persoona seksielämänsä kertomuksineen.KultaKikkare kirjoitti: ↑09 Kesä 2024, 18:30 Miksi te mietitte ja keskustelette Raspun seksielämästä vaikka tyyppi ei ole ollut palstalla kuukausiin?![]()
Eihän miehillä ole lihaksia sen takia että niillä saisi pillua, vaan niillä voi ruhjoa runopoikia ettei niistä ainakaan ole panemaan. Kuten Kultakikkare totesi, niin tuollainen luonnoton sekoontuminen voidaan estää vain isomman oikeudella.
Kaikkea sitä voi kehittää selitykseksi sille, ettei saa pillua.Keijona kirjoitti: ↑09 Kesä 2024, 17:25 Poikaset ja keskenkasvuiset kasvuntavoitelijat tykkää imeä tissiä ja nuolla naisten persettä, joten tietenkin sitä päätyvät tekemään.
Nykyään naiset ovat itsenäisiä ja yksinäisiä, todellisuudessa niin epävarmoja, joten tarvitsevat, valikoivat suhteeseen naismaisen arvomaailman omaavia miehiä, itseään ja käsityksiään pönkittämään.
Mene mene tekel upharsin.
-
Brainwashed
- Reactions:
Jonkun homppelin tekemä ”tutkimus” wokefemakkoja haastattelemalla, joten ei jatkoon.AimoJortikka kirjoitti: ↑09 Kesä 2024, 17:06 Saattaisi olla rapsulle ja muutamalle muullekin kova paikka? Totuus? Ja parille muullekin. Homppeloijalle.
https://www.hs.fi/tiede/art-20000104728 ... t=promobox
"Hieman feminiinisillä miehillä on paremmat mahdollisuudet päästä naisen kanssa pitkäaikaiseen suhteeseen kuin miehekkäillä miehillä, kertoo uusi tutkimus.
Lyhytaikaisiin suhteisiin feminiininen mies kelpaa siinä missä miehekäskin.
Molemmat havainnot tukevat niin sanottua haluttava isä -hypoteesia. Se selittää, miksi homoseksuaalisuutta jatkuvasti esiintyy.
Homoseksuaalisuuden tiedetään olevan osin perinnöllistä. Evoluution näkökulmasta on kuitenkin arvoitus, miten homoseksuaalisuutta lisäävät geenimuodot siirtyvät sukupolvelta toiselle. Homot kun saavat paljon harvemmin lapsia kuin heterot."
"Yhdistelmä miehekästä ja naisellista vetosi naisiin eniten. Seuraavaksi suosituimpia olivat feminiiniset miehet ja viimeisiksi jäivät vahvasti miestyypilliset profiilit.
Feminiinisen profiilin miehiä haluttiin eritoten pitkäaikaisiin suhteisiin. Lyhyisiin suhteisiin naiset luokittelivat heidät yhtä kiinnostaviksi kuin miehekkäät miehet.
”Hieman feminiinisillä miehillä on paremmat mahdollisuudet saada pitkäaikainen kumppani ilman, että he menettävät lyhytkestoista haluttavuuttaan”, sanoo Felesina Psypost-verkkojulkaisussa.
Viimeisessä osatutkimuksessa iso joukko naisia arvioi jälleen samoja miesprofiileja. Tällä kertaa naisilta kysyttiin, ketkä miehistä sopivat parhaiten isiksi.
Parhaita isäehdokkaita olivat naisten mielestä ne, joilla oli feminiinisiä piirteitä.
Tästä tutkijat päättelevät, että naiset suosivat feminiinisiä miehiä juuri siksi, että heistä saa hyviä isiä."
Kaikkea se Aimo uskookin...
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater