"Kyllä on ihanaa olla terve hetero"

Keskustelua uutisista ja kaikenlaisista ajankohtaisista aiheista.
anarkistialkuasukas
Reactions:

"Kyllä on ihanaa olla terve hetero"

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Iltalehden lukija kertoo, että Raision kaupungintaloa vastapäätä sijaitseviin roskapönttöihin ilmestyi yön aikana julisteita, joissa on kuva niin sanotusta ydinperheestä ja teksti ”Kyllä on ihanaa olla terve hetero”.

Tekstin voi katsoa erityisen loukkaavaksi seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä kohtaan, sillä seksuaalinen suuntautuminen tai sukupuoli-identiteetti eivät ole sairauksia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/67ad ... df9507b3f4

Kyllä minä nyt taas niin mieleni pahoitin... :roll:

Kuva
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Märkäruuti
Reactions:

Re: "Kyllä on ihanaa olla terve hetero"

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Kas kun ei lisäksi länsimainen valkoinen hyvin koulutettu ja varakas.
Ajattelussa on jotain vinksallaan, jos tuollaista pitää erikseen alkaa korostaa. Itse olen umpihetero kolmen lapsen isä ja neljän isoisä, mutta niin konservatiivinen en ole, että katsoisin tarpeelliseksi irvailla sukupuolivähemmistöille.
Tonttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

Märkäruuti kirjoitti: 12 Kesä 2024, 18:02 Kas kun ei lisäksi länsimainen valkoinen hyvin koulutettu ja varakas.
Ajattelussa on jotain vinksallaan, jos tuollaista pitää erikseen alkaa korostaa. Itse olen umpihetero kolmen lapsen isä ja neljän isoisä, mutta niin konservatiivinen en ole, että katsoisin tarpeelliseksi irvailla sukupuolivähemmistöille.
Niin heterot ei tee suurta numeroa itsestään. Sateenkaariporukka sen sijaan tekee.
pilvilinna
Reactions:

Viesti Kirjoittaja pilvilinna »

Itse en näe tuossa mitään irvailua mihinkään suuntaan.
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Mikäköhän siinä muuten on, että kaikki hivihomot on raiskattu Afrikassa. Pari tapausta tiedän.

Eräskin hivihomo oli hätämajoituksessa samassa huoneessa ja kun olin menossa suihkuun, ilmoitti käyttäneensä saippuaani sillä ei tiennyt että se on minun. Vastasin hänelle että hänellä kävi tuuri että se oli minun, sillä joku muu olisi saattanut tehdä jotain. Mikä selitys se nyt helvetti on? Emmä tienny että se oli sun. Kenen sitten? Ihmekään että on HIV.
(BTW: Jos joku sanoo että emmä ikinä sulle/sulta, niin ota sana ikinä pois. Kyllä hän sulta/sulle ihan varmasti.)
Ja muuten niistä kodittomista homoista jotka tiedän, 100% on HIV.
Guild can only exist in a person who can act
Paikalla
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Tonttu kirjoitti: 12 Kesä 2024, 18:06
Märkäruuti kirjoitti: 12 Kesä 2024, 18:02 Kas kun ei lisäksi länsimainen valkoinen hyvin koulutettu ja varakas.
Niin heterot ei tee suurta numeroa itsestään. Sateenkaariporukka sen sijaan tekee.
Ja siitä se mieli sitten pahottuu. :D
Be stronger than your excuses
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Tonttu kirjoitti: 12 Kesä 2024, 18:06 Niin heterot ei tee suurta numeroa itsestään. Sateenkaariporukka sen sijaan tekee.
Heteroissa ja muissa on itsestään numeron tekevä pieni porukka ja suuri enemmistö, joka ei tee. Tuossa on nyt heteropellen epätoivoinen yritys huutaa, että "katsokaa, minä ja minun iso ego olemme täällä".
Paikalla
KultaKikkare
Reactions:

pilvilinna kirjoitti: 12 Kesä 2024, 18:13 Itse en näe tuossa mitään irvailua mihinkään suuntaan.
Promoovat homot on varmaan eri ryhmää kun loukkaantuvat homot. Sit on homoudesta tai sen promoilusta loukkaantuvat heterot jotka alkaa provoon. Sit osa homoista loukkaantuu. Sit osa heteroista loukkaantuu kun homot loukkaantuu.

Piiri pieni pyörii...
Paikalla
KultaKikkare
Reactions:

Ei siitä ole kovinkaan kauaa kun ne donkattiin vankilaan syystä joka on vähän sama kuin että: Sulla on siniset silmät etkä käyttänyt aurinkolaseja kokoaikaa. Vankilaan siitä rikollinen.

Silleen ja siitä syystä mun empatiat on kyl enempi promoovien homojen kuin siitä loukkaantuvien tai sitä uhkana pitävien heteroiden puolella.

Niiden touhun motiivia on helpompi ymmärtää.

Mut kyllä sekin överiks menee.
pilvilinna
Reactions:

”Kyllä on ihanaa olla terve hetero”.

Miten joku voi ottaa nokkiinsa siitä, jos joku toinen on terve hetero?

Kun on terve, niin silloin ei sairaudet paina, eikä ole muutakaan vaivaa ja kremppaa.
Paikalla
KultaKikkare
Reactions:

pilvilinna kirjoitti: 12 Kesä 2024, 20:44 ”Kyllä on ihanaa olla terve hetero”.

Kun on terve, niin silloin ei sairaudet paina, eikä ole muutakaan vaivaa ja kremppaa.
Sä et taida olla kovin hyvä kaksoismerkityksissä? :D

Kauanko siitä on kun homoutta pidettiin sairautena? Vähemmän kun sen dekriminalisoinnista ainakin.

Jotkut pitää vieläkin.

Mut miksi joku pahoittaa mielensä siitä että joku pahoittaa mielensä tosta?
pilvilinna
Reactions:

KultaKikkare kirjoitti: 12 Kesä 2024, 20:55

Sä et taida olla kovin hyvä kaksoismerkityksissä? :D

Kauanko siitä on kun homoutta pidettiin sairautena? Vähemmän kun sen dekriminalisoinnista ainakin.

Jotkut pitää vieläkin.

Mut miksi joku pahoittaa mielensä siitä että joku pahoittaa mielensä tosta?
Tai sitten sinä kuvittelet sen tekstin tarkoittavan jotain muuta, kuin mitä se tarkoittaa. :D

Ja taas toisaalta, jos jotkut pitävät homoutta sairautena, niin heille suotakoon sellainen mielipide.
Viimeksi muokannut pilvilinna, 12 Kesä 2024, 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

On varmaan yhtä ihanaa olla terve homo? Luulisi terveyden olevan se pääasia.
Koirapillin ääntä olen kuulevinani. Tuttavapiiriini kuuluu persuja äänestävä helluntailainen ja hänen puheistaan olen oppinut lukemaan rivien välistä painotuksia, joita ei aivan suoran sanota.
pilvilinna
Reactions:

Märkäruuti kirjoitti: 12 Kesä 2024, 21:02
On varmaan yhtä ihanaa olla terve homo? Luulisi terveyden olevan se pääasia.
Koirapillin ääntä olen kuulevinani. Tuttavapiiriini kuuluu persuja äänestävä helluntailainen ja hänen puheistaan olen oppinut lukemaan rivien välistä painotuksia, joita ei aivan suoran sanota.
Kyllä, ei se katso sitä seksuaalista suuntautumista.

Oli sitten homo tahi hetero tai bi, niin ei ole kivaa olla sairas.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

KultaKikkare kirjoitti: 12 Kesä 2024, 20:16
pilvilinna kirjoitti: 12 Kesä 2024, 18:13 Itse en näe tuossa mitään irvailua mihinkään suuntaan.
Promoovat homot on varmaan eri ryhmää kun loukkaantuvat homot. Sit on homoudesta tai sen promoilusta loukkaantuvat heterot jotka alkaa provoon. Sit osa homoista loukkaantuu. Sit osa heteroista loukkaantuu kun homot loukkaantuu.

Piiri pieni pyörii...
Pääasia, että mahdollisimman moni pääsee jeesustelemaan ja mehustelemaan paheksunnassaan.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin