"Kyllä on ihanaa olla terve hetero"

Keskustelua uutisista ja kaikenlaisista ajankohtaisista aiheista.
Keijona
Reactions:

Re: "Kyllä on ihanaa olla terve hetero"

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Neutroni kirjoitti: 13 Kesä 2024, 22:34
Keijona kirjoitti: 13 Kesä 2024, 22:32 "Minäminä oon itteni ja äitinkin mielestä fiksumpi"
Hah, saisit selkääsi ja menettäisit kuukauden karkkipäivät jos äitisi näkisi näitä kirjoituksia.

Mutta oletko ihana terve hetero, se on tämän aiheen kuuma kysymys?
Ai tekisikö mieli kosketella ja takertua miesyksilöön? Kyllähän tuollaisen asian pystyy nimimerkin kirjoittelusta päättelemään. Vai onko unohtunut se syyseuraus, että itseään ja perspektiiviään paljastelee minäyksilökeskeinen aina ja väistämättä.
Same same but different
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Keijona kirjoitti: 13 Kesä 2024, 22:40 Ai tekisikö mieli kosketella ja takertua miesyksilöön?
Ei tee enkä minä sellaista ehdottanutkaan. Katsos kun olen hetero, ihanuudesta ja terveydestä voin olla jäävi kommentoimaan mitään.

Kyllähän tuollaisen asian pystyy nimimerkin kirjoittelusta päättelemään.
Kuten yllä huomaat, tuollaiset päätelmät menevät päin seiniä poikkeuksetta. Parempi pitäytyä siinä mikä eksplisiittisesti selkokielellä suoraan sanotaan.
Vai onko unohtunut se syyseuraus, että itseään ja perspektiiviään paljastelee minäyksilökeskeinen aina ja väistämättä.
Juu, pääsi pirulauta unohtumaan tuokin filosofian helmi. Enkä aio opetella ulkoa noin hienoa korulausetta nytkään.
Keijona
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 13 Kesä 2024, 22:45
Keijona kirjoitti: 13 Kesä 2024, 22:40 Ai tekisikö mieli kosketella ja takertua miesyksilöön?
Ei tee enkä minä sellaista ehdottanutkaan. Katsos kun olen hetero, ihanuudesta ja terveydestä voin olla jäävi kommentoimaan mitään.

Kyllähän tuollaisen asian pystyy nimimerkin kirjoittelusta päättelemään.
Kuten yllä huomaat, tuollaiset päätelmät menevät päin seiniä poikkeuksetta. Parempi pitäytyä siinä mikä eksplisiittisesti selkokielellä suoraan sanotaan.
Vai onko unohtunut se syyseuraus, että itseään ja perspektiiviään paljastelee minäyksilökeskeinen aina ja väistämättä.
Juu, pääsi pirulauta unohtumaan tuokin filosofian helmi. Enkä aio opetella ulkoa noin hienoa korulausetta nytkään.
Eikä taida olla valinta itseensä uskovaiselle, tuo oman arvomaailman itsepuolustusrefleksi, se että kieltää sopimattoman ja pyrkii sen jopa unohtamaan. Ja vielä karmeampaa olisi sellainen oivallus oidipukselle, että tässähän keskenkasvuinen kasvuntavoittelija onanoi niitä äidin opettamia arvoja.
Same same but different
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

MooM kirjoitti: 13 Kesä 2024, 17:20
Brainwashed kirjoitti: 13 Kesä 2024, 15:34
ID10T kirjoitti: 13 Kesä 2024, 12:49
KultaKikkare kirjoitti: 13 Kesä 2024, 12:25
Machrihanish kirjoitti: 13 Kesä 2024, 12:15 Järki alkaa palailla länsimaisen sivistyksen pariin, kun wokejen syksy vihdoinkin alkoi.
Juu, nälkä kasvaa syödessä ja toi touhu on mennyt yli pahasti jo vuosia sitten. Järjettömyyttä.

Perustakoot omat urheilusarjansa trans-ihmisille jos haluavat, vapaa maailma.
Voisiko nämä sarjat mennä jotenkin mieshormonitasojen mukaan? Caster Semenyakin väitti olevansa ihan ehta nainen ja hieman saattoi kyllä Jarmila Kratochvílovákin aikoinaan ihmetystä herättää. Heillä oli silti kaiketi huomattavan korkeat testosteronitasot.
Caster on friikkikategoriaan kuuluva yksilö, eli on muuten habitukseltaan kaikin puolin miehen oloinen, mutta jalkojen välissä on hänellä todennetusti kuitenkin ehta pimpsa, tosin oletettavimmin jättimäisen kokoisella klitoriksella varustettuna. Järkyttävä kohtalo sikäli, kun on valinnut elämäntehtäväkseen voittaa olympiamitaleita naisten sarjassa kilpailemalla.

8-)
Luin ensin, että Carter ja ajattelin, että ei kai sentään. Hih.
REPS!

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Machrihanish
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Machrihanish »

Brainwashed kirjoitti: 14 Kesä 2024, 00:23
MooM kirjoitti: 13 Kesä 2024, 17:20
Brainwashed kirjoitti: 13 Kesä 2024, 15:34
ID10T kirjoitti: 13 Kesä 2024, 12:49
KultaKikkare kirjoitti: 13 Kesä 2024, 12:25
Machrihanish kirjoitti: 13 Kesä 2024, 12:15 Järki alkaa palailla länsimaisen sivistyksen pariin, kun wokejen syksy vihdoinkin alkoi.
Juu, nälkä kasvaa syödessä ja toi touhu on mennyt yli pahasti jo vuosia sitten. Järjettömyyttä.

Perustakoot omat urheilusarjansa trans-ihmisille jos haluavat, vapaa maailma.
Voisiko nämä sarjat mennä jotenkin mieshormonitasojen mukaan? Caster Semenyakin väitti olevansa ihan ehta nainen ja hieman saattoi kyllä Jarmila Kratochvílovákin aikoinaan ihmetystä herättää. Heillä oli silti kaiketi huomattavan korkeat testosteronitasot.
Caster on friikkikategoriaan kuuluva yksilö, eli on muuten habitukseltaan kaikin puolin miehen oloinen, mutta jalkojen välissä on hänellä todennetusti kuitenkin ehta pimpsa, tosin oletettavimmin jättimäisen kokoisella klitoriksella varustettuna. Järkyttävä kohtalo sikäli, kun on valinnut elämäntehtäväkseen voittaa olympiamitaleita naisten sarjassa kilpailemalla.

8-)
Luin ensin, että Carter ja ajattelin, että ei kai sentään. Hih.
REPS!

8-)
SETA on nykyään militantti ääriliike. Ilmastohomoilla lienee ilmavaivoja?
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Keijona kirjoitti: 13 Kesä 2024, 22:19
KultaKikkare kirjoitti: 13 Kesä 2024, 19:33
Keijona kirjoitti: 13 Kesä 2024, 18:23
KultaKikkare kirjoitti: 13 Kesä 2024, 17:11 "Take it or leave it, or die."

Toi die on vertauskuvallinen ilmaisu, sä tapat sen paskan asenteen. Et koko ihmistä. Etkä edes lyö. Use your mouth for war, u know?

Ja sit muistat ettet koskaan lyö lyötyä, ja annat perääntyä kunniakkaasti, jne. Sä voit vaatia siltä samaa mihin itse pystyt tai mitä itse noudatat.
Juu, Parasta onkin vahvistaa ja tukea, jättää kuviteltujen voimiensa tunnossa yksin uhoomaan, norsunluutorniin sekoilemaan sinäsinäminäminän kanssa.
No ei se ole paras vaihtoehto jos palaa kuitenkin takaisin. Oikeastaan tosi huono, ongelma ei korjaannu konflikteista perääntymällä.

Häivy pysyvästi tai pidä puoles.
Kuten monesti mainittu, kiva se on homofobisia kyrvänlutkuttajia ajaa yhä syvemmälle nurkkaan, sivustaseuraajat saa ainakin naurut.

Vaikka surullisiahan nuo syyntakeettomat mielensä peräkammarissa piilottelijat on, kun eivät ymmärrä yksinkertaisimpiakaan syyseurauksia, vaan oikeutusta olemassaololeen etsiessään kuvittelevat ja uskovat että pahuuden tekeminen ei lisäisi pahuutta maailmassa.
Yksilöksi eriytyneet ja todellisuudesta egonsa kuplaan vieraantuneet, ne sairaan itsekkyyden vangit eivät pysty ymmärtämään että yksilön vahingoittaminen vahingoittaa yhteiskuntaa ja siten heidän oma elinympäristöään ja elämää.
Koska toi ei liity tähän dialogiin, enkä osaa yhdistää itseäni tohon, mun on pakko olettaa että joko sä puhut itsestäsi ja olet aivan sekaisin päästäsi tai sit trollaat. Hyväntahtoisena ihmisenä oletan tota ensimmäistä vaihtoehtoa.
Be stronger than your excuses
Keijona
Reactions:

KultaKikkare kirjoitti: 14 Kesä 2024, 09:57

Toi die on vertauskuvallinen ilmaisu, sä tapat sen paskan asenteen. Et koko ihmistä. Etkä edes lyö. Use your mouth for war, u know?

Ja sit muistat ettet koskaan lyö lyötyä, ja annat perääntyä kunniakkaasti, jne. Sä voit vaatia siltä samaa mihin itse pystyt tai mitä itse noudatat.
Juu, Parasta onkin vahvistaa ja tukea, jättää kuviteltujen voimiensa tunnossa yksin uhoomaan, norsunluutorniin sekoilemaan sinäsinäminäminän kanssa.
No ei se ole paras vaihtoehto jos palaa kuitenkin takaisin. Oikeastaan tosi huono, ongelma ei korjaannu konflikteista perääntymällä.

Kuten monesti mainittu, kiva se on homofobisia kyrvänlutkuttajia ajaa yhä syvemmälle nurkkaan, sivustaseuraajat saa ainakin naurut.

Vaikka surullisiahan nuo syyntakeettomat mielensä peräkammarissa piilottelijat on, kun eivät ymmärrä yksinkertaisimpiakaan syyseurauksia, vaan oikeutusta olemassaololeen etsiessään kuvittelevat ja uskovat että pahuuden tekeminen ei lisäisi pahuutta maailmassa.
Yksilöksi eriytyneet ja todellisuudesta egonsa kuplaan vieraantuneet, ne sairaan itsekkyyden vangit eivät pysty ymmärtämään että yksilön vahingoittaminen vahingoittaa yhteiskuntaa ja siten heidän oma elinympäristöään ja elämää.
Koska toi ei liity tähän dialogiin, enkä osaa yhdistää itseäni tohon, mun on pakko olettaa että joko sä puhut itsestäsi ja olet aivan sekaisin päästäsi tai sit trollaat. Hyväntahtoisena ihmisenä oletan tota ensimmäistä vaihtoehtoa.
Niinpäniin, arvot esti ymmärtämästä ja suuttumus laittoi täyttämään argumentin ad-homineilla, ymmärtämättömyyden hädässä takertumaan (ylpeänä) henkilöön. Mitä muuta voi odottaa syyntakeettomilta jotka ei ymmärrä edes sitä mitä omasta suusta suoltuu.

Jos ihmisen arvoista johtuvat mielipiteet on sellaisia, että "jokainen huolehtikoon vain itsestään ja omista asioistaan", toisin sanoen "pelastukoon ken voi".
Mutta ei ymmärrä että tuollaiset ajatukset pyörivät kollektiivisissa paniikissa tai uppoavassa laivassa olevien ihmisten mielissä, on keskustelu todellisuudesta ja tieteellisestä maailmasta varsin vaikeaa.
Same same but different
KultaKikkare
Reactions:

Keijona kirjoitti: 13 Kesä 2024, 22:32
KultaKikkare kirjoitti: 13 Kesä 2024, 19:46
Keijona kirjoitti: 13 Kesä 2024, 18:11
KultaKikkare kirjoitti: 13 Kesä 2024, 17:40
Keijona kirjoitti: 13 Kesä 2024, 17:25
KultaKikkare kirjoitti: 13 Kesä 2024, 17:06
Keijona kirjoitti: 13 Kesä 2024, 16:53
KultaKikkare kirjoitti: 13 Kesä 2024, 12:21
Keijona kirjoitti: 13 Kesä 2024, 11:34 Tuo katolisten maiden machokulttuuri on adoptoitunut yllättävän huonosti tänne Pohjolaan, se ilmenee lähinnä siten että tosimies saa laskea hartiansa, huokasta tai ähkästä vain naisten takia, seurassa ja luvalla.
Toisaalta, tarviiko tollasiin asioihin kysyä lupa?
Ihminen on täysin riippuvainen lajitovereistaan ja heiltä saamastaan hyväksynnästä, joten moraali onkin tehokkaan keino massojen ohjailuun. Lait ja rahajärjestelmäkin on olemassa vain siksi että ihmisellä olisi jotain omasta mielestä tärkeää, todellisuudessa turhanpäiväistä tekemistä.
Joo, mut se toimii molempiin suuntiin.
Sä voit valita ketä sun lähipiiriin ei kuulu.

Oon muutamassa havainnut jotain tollasta mut ei se kyllä mikään kaikkia Suomen naisia vaivaava tauti ole.

Ja sen voi korjata. My way or the high way. Take it or leave it, or die.
Itseensä uskovaisten uskon asioita tuo vapaa tahto. Peräisin juutalaiskristillisestä maailmankuvasta minkä perusta on se että ihminen voisi valinnoillaan vaikuttaa siihen joutuuko taivaaseen tai helvettiin.

Vapaa valinta on egon illuusio joka johtuu itsekkyyden aiheuttamasta subjektiivisuudesta, siitä että ihminen ei näe tai ymmärrä valintojensa syitä. Tieteen mukaan syistä vapaita tapahtumia eikä valintoja ole olemassa, joten itseensä uskovaisten uskon asia.

Tiedemaailma on täynnä tutkimuksia jotka osoittavat vapaan tahdon/ valinnan olevan harha, mutta siihen satuun uskovat todellisuudesta yksilöiksi eriytyvät eivät tietenkään halua tai kykene niitä ymmärtämään. sehän veisi pohjan heidän yksilökeskeiseltä subjektiivisuuden palvonnalta, siis koko arvomaailmalta ja demokratialtakin, joka sekin perustuu vapaaseen ehdokkaan valintaan. Ei se sattumaa ole, että demokratia ja yksilökeskeisyys on levinnyt tehokkaiten yksijumalaisissa maissa ja yhdelle uskollisten keskuudessa.

https://www.latimes.com/science/story/2 ... mined-book

https://tieku.fi/ihminen/aivot/elama-ku ... attya-uraa
Kyllä mäkin pompottelisin sua jos olisin nainen. Ja pumppaisin kaiken mitä irtoo. Salaisena toiveenani että löydät joskus kadotetut kiveksesi.

Eikä siihen determinismistä vapaata tahtoa tarvita.
Eikä ole tuo pumppaaminen vapaa valinta, vajakki on aina vajakki. Ja samasta syystä noita harhaisia kannattaa tukea niin paljon kuin mahdollista, sillä pahinta mitä harhaiselle voi tapahtua on se että hän saa mitä tahtoo, Kuvittele valitsevansa. Hienosti se Harha ja subjektiivisuus aina paljastuu, kun ahdistuksen myötä pakonomaisesti Focus kääntyy asiasta yksilöön ja henkilöön, ettei vain näkisi kokonaiskuvaa, todellisuutta, metsä puilta. Että sairaan pitkää ikää vaan, vain sen myötä kärsimykset pitenee.
Sä huudat apua ja mun on hankala sivuuttaa sitä. Se on mun kokemus tästä meidän vuorovaikutuksesta. Vuorovaikutuksessa on muuten aina sinää ja minää. Lue vaikka kirjaa jos et halua vuorovaikuttaa sinujen ja minujen kanssa.

Kyl pumppaaja usein fiksumpi on kun pumpattava.

"Minäminä oon itteni ja äitinkin mielestä fiksumpi"

Tuo itsekkyytensä vankien luuppi toistuu kyllä päivä päivältä selkeämmin, ja tuo vapaan tahdon harhaksi osoittaminen saa ne joka kerta sekoilemaan ja takertumaan yksilöön. Kuinka karmeaa se olisikaan, jos osoittaisi että keisarilla ei olekaan vaatteita, vaan olemattoman uhotoiminnan ja koko olemassaolon motiivi on vain ja ainoastaan pelko.
No eikai se nyt kauhein asia maailmassa ole. Senkus hommaa ne vaatteet.

Mä en kyllä usko itsekään vapaaseen tahtoon mut mun määritelmä sille selkeästi on erilainen kuin monilla muilla. Mun mielestä vapaus on liian vahva termi kuvaamaan sitä minkä puitteissa tahto ja valinta tapahtuu. Mut oma se toki on, ja itse siitä on vastuussa.

Mut pikkasen epäilyttää kun julistat osoittaneesi sen harhaksi. Osoittaminenkin on aika vahva termi.
KultaKikkare
Reactions:

Keijona kirjoitti: 14 Kesä 2024, 10:16

Niinpäniin, arvot esti ymmärtämästä ja suuttumus laittoi täyttämään argumentin ad-homineilla, ymmärtämättömyyden hädässä takertumaan (ylpeänä) henkilöön. Mitä muuta voi odottaa syyntakeettomilta jotka ei ymmärrä edes sitä mitä omasta suusta suoltuu.

Jos ihmisen arvoista johtuvat mielipiteet on sellaisia, että "jokainen huolehtikoon vain itsestään ja omista asioistaan", toisin sanoen "pelastukoon ken voi".
Mutta ei ymmärrä että tuollaiset ajatukset pyörivät kollektiivisissa paniikissa tai uppoavassa laivassa olevien ihmisten mielissä, on keskustelu todellisuudesta ja tieteellisestä maailmasta varsin vaikeaa.
Mikä sun motiivi on?
Keijona
Reactions:

KultaKikkare kirjoitti: 14 Kesä 2024, 10:43

Mikä sun motiivi on?

"Tiede tarkoittaa todellisuuden ilmiöiden ja niiden välisten suhteiden järjestelmällistä ja arvostelevaa tutkimista sekä sen avulla saatua tietojen jäsentynyttä kokonaisuutta"
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tiede

Ja jos joku on tiedepalstalla jostain muusta syystä, niin on kyllä eksyksissä.
Same same but different
KultaKikkare
Reactions:

Keijona kirjoitti: 14 Kesä 2024, 11:17
KultaKikkare kirjoitti: 14 Kesä 2024, 10:43

Mikä sun motiivi on?

"Tiede tarkoittaa todellisuuden ilmiöiden ja niiden välisten suhteiden järjestelmällistä ja arvostelevaa tutkimista sekä sen avulla saatua tietojen jäsentynyttä kokonaisuutta"
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tiede

Ja jos joku on tiedepalstalla jostain muusta syystä, niin on kyllä eksyksissä.
Ongelma on siinä että sä et tule toimeen muiden kirjoittajien kanssa ja aiheutat usein, lähes aina, aiheeseen liittymätöntä riitelyä. Siihen pitää löytää joku ratkaisu.

Syynä siihen on tämän tyyliset viestit:
Keijona kirjoitti: 13 Kesä 2024, 11:34 Mun mielestä minäkeskeisyys siis subjektiivisuuden palvolta on ymmärryksen ja tieteen kannalta perseestä. Oman arvomaailman tai omaisuuden onanonointi kun paljastaa vähän liiankin selvästi sen, että seksiä ei saa tarpeeksi. Terveisiä vaan Freudilta

Tuo katolisten maiden machokulttuuri on adoptoitunut yllättävän huonosti tänne Pohjolaan, se ilmenee lähinnä siten että tosimies saa laskea hartiansa, huokasta tai ähkästä vain naisten takia, seurassa ja luvalla.
Ongelma ei niinkään ole siinä mitä sä sanot vaan siinä miten sen sanot. Ensinnäkin tosta on vaikea saada tolkkua kokonaisuutena, se ei ole lainkaan jäsenneltyä. Sitten jos sulta pyytää tarkennuksia, sä alat aukomaan päätäsi etkä vaivaudu selittämään mitä tarkoitat. Se on ikävää.

No koitetaan nyt käydä vielä kerran läpi.

"Mun mielestä minäkeskeisyys siis subjektiivisuuden palvolta on ymmärryksen ja tieteen kannalta perseestä."

Asettaahan se haasteita, mut siksi on kehitetty vertaisarvioitu menetelmä mahdollisimman objektiivisen tiedon tuottamiseen. Mutta kun ihmiset keskustelee vapaamuotoisesti, kyse on lähes aina subjektiivisista näkemyksistä. Tämä on keskustelupalsta, täällä keskustellaan vapaamuotoisesti erilaisista näkemyksistä, subjektiivista ja objektiivisista, ja se on palstan haluttu linja.

"Oman arvomaailman tai omaisuuden onanonointi kun paljastaa vähän liiankin selvästi sen, että seksiä ei saa tarpeeksi. "

Avaatko vähän tätä korrelaatioo, mekanismia asioiden välillä? Muista että...

Muuten ton tulkitsee helposti pelkästään provoksi tai valitukseksi.

"Tuo katolisten maiden machokulttuuri on adoptoitunut yllättävän huonosti tänne Pohjolaan, se ilmenee lähinnä siten että tosimies saa laskea hartiansa, huokasta tai ähkästä vain naisten takia, seurassa ja luvalla."

Voitko vähän jäsennellä kokonaisuutta, miten tämä liittyy mihinkään aiempaan?

Keskustelufoorumilla on tapana keskustella ja silloin joutuu keskustelemaan välillä myös omista sanomisistaan.

Siis oman arvomaailman tai omaisuuden onanointi on markkeri sille ettei saa tarpeeksi seksiä. Se ettei saa tarpeeksi seksiä johtuu siitä kun machokulttuuri ei ole rantautunut Suomeen ja miehet on tossun alla?

No empä tiedä ainakaan tosta markkerista. Sitä sun pitäis vähän avata lisää. Eikö machokulttuureissa onanoida omaa vielä enemmän kuin suomalaisessa kulttuurissa? Mitä edes tarkoittaa oman arvomaailman tai omaisuuden onanointi?
KultaKikkare
Reactions:

Eikä tarvi vastata, koska mua ei oikeasti kiinnosta toi aihe pätkän vertaa. Mut mieti omaa vuorovaikutustasi.
Keijona
Reactions:

KultaKikkare kirjoitti: 14 Kesä 2024, 12:51 Eikä tarvi vastata, koska mua ei oikeasti kiinnosta toi aihe pätkän vertaa. Mut mieti omaa vuorovaikutustasi.
Oman onanoijat tietenkin haluaisi että kaikki muutkin onanoisi omaa, ajattelisi itseään Ja omia tekojaan koko ajan.

Valitettavasti tuollainen oman navan tuijottelu ja subjektiivisuuden ympärillä pyöriminen kun kaukana objektiivisuudesta ja tieteellisistä tosiasioista. Valitettavasti suomalaisten demokraattinen enemmistö on koulutettu ja aivopesty tuohon minäkeskeisyyteen ja itsekkyyteen, motiivikin ilmiselvä: hajota itsekkyyden ideologialla kansalaiset erilliseksi yksilöiksi, niin on helppo hallita.
Same same but different
KultaKikkare
Reactions:

Keijona kirjoitti: 14 Kesä 2024, 16:22
KultaKikkare kirjoitti: 14 Kesä 2024, 12:51 Eikä tarvi vastata, koska mua ei oikeasti kiinnosta toi aihe pätkän vertaa. Mut mieti omaa vuorovaikutustasi.
Oman onanoijat tietenkin haluaisi että kaikki muutkin onanoisi omaa, ajattelisi itseään Ja omia tekojaan koko ajan.

Valitettavasti tuollainen oman navan tuijottelu ja subjektiivisuuden ympärillä pyöriminen kun kaukana objektiivisuudesta ja tieteellisistä tosiasioista. Valitettavasti suomalaisten demokraattinen enemmistö on koulutettu ja aivopesty tuohon minäkeskeisyyteen ja itsekkyyteen, motiivikin ilmiselvä: hajota itsekkyyden ideologialla kansalaiset erilliseksi yksilöiksi, niin on helppo hallita.
Miksi oman onanoijat haluaisivat että muutkin ovat oman onanoija?

Eikö ole paljon hyödyllisempää kannustaa muita olemaan epäitsekkäitä tiimipelaajia ja kuoria itse kermat päältä.
KultaKikkare
Reactions:

Mä oon kyllä aikalailla kallellaan psykologiseen egoismiim. Ihmiset on itsekkäitä ihan luonnostaan, ei niitä tarvitse siihen manipuloida. Sitä hyödyntäen meitä manipuloidaan.

Eikä siinä ole mitään väärää. Mä autan koska siitä tulee hyvä fiilis. Jos tulis paska fiilis en auttais.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin