Nykypäivän Jumputusta
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Nykypäivän Jumputusta
Tää on eeppinen ja intensi nykyjumputus biisi. Porukka täällä varmaan Kirka-linjalla mutta itse modernin musan miehiä.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Re: Nykypäivän Jumputusta
Yritin kuunnella loppuun mutta pakko myöntää että en pystynyt. Valitsin mieluummin hiljaisuuden. Melusaastetta IMO.
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
No kunhan voittaa Leevi and the Leavingsin niin on kasassa jo jotain.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Tää on musta hyvä mut ei kuulosta ihan täysin valmiilta/viimeistellyltä. Kutsutaanko sitä nyt sovitukseksi vai miksaamiseks? 
Jotenkin ei vielä ihan täysin soljuvasti etenevä kokonaisuus mut palikat on tosi hyvään.
Jotenkin ei vielä ihan täysin soljuvasti etenevä kokonaisuus mut palikat on tosi hyvään.
Be stronger than your excuses
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
-
Brainwashed
- Reactions:
Gösta Sundqvistin musiikillinen tuotanto on suurimmilta osin hyvää, osa jopa huippuhyvää, sanoitusten ollen se merkittävin osio biiseissä, ja joskaan ei ihan yllä Juicen tasolle per se, niin on omassa genressään huipulla, korvamatomatskua.deep purpose kirjoitti: ↑14 Kesä 2024, 18:47No kunhan voittaa Leevi and the Leavingsin niin on kasassa jo jotain.
Aloitukseen linkattu ”biisi” sen sijaan on ihan täyttä skeidaa, minun mielestäni.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Miksaamiseksi. Sitä ei kannattaisi tehdä itse, sillä omiin biiseihinsä kuuroutuu helposti.KultaKikkare kirjoitti: ↑15 Kesä 2024, 11:51 Tää on musta hyvä mut ei kuulosta ihan täysin valmiilta/viimeistellyltä. Kutsutaanko sitä nyt sovitukseksi vai miksaamiseks?
Guild can only exist in a person who can act
On tässäkin lievää jumputusta. Ihan hieman 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Jaskanparjat, mutta luovuudesta vastaan A niin kuin Absolum ja jätän ketjun rauhaan.
Guild can only exist in a person who can act