Kyllä varmaan. Ymmärtää ensi kerralla, ettei pidä olla nainen jos tuollaista elämää meinaa pitää.
Miehen ja naisen erilaisuus
Re: Miehen ja naisen erilaisuus
Minun epätieteellinen kokemus vaikuttaa ennemmin siltä, että naiset ajattelevat enemmän työllistymistä opintoalojaan valitessa. Radioastronomiassa, kosmologiassa tai hiukkasfysiikassa ym. nörttialoilla ei näy paljoa naisia kun he ovat työllistävämmillä aloilla. Enkä tarkoita huippupaikkoja vaan sitä, että pääsee työuran alkuun teollisuuteen. Elektroniikka-DI tai joku teollisuuskemisti ei yleensä joudu notkumaan kortistossa, jos ei erehdy jatko-opiskelemaan. Siellä ne naiset ovat.
-
vahva_virtanen
- Reactions:
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Naisilla vastaavat rakasta harrastustaan opiskelemaan lähteneet löytyvät sitten jostain kulttuuri/taidepuolelta? Siellä työllistyminen on vielä vaikeampaa.Neutroni kirjoitti: ↑23 Kesä 2024, 08:59Minun epätieteellinen kokemus vaikuttaa ennemmin siltä, että naiset ajattelevat enemmän työllistymistä opintoalojaan valitessa. Radioastronomiassa, kosmologiassa tai hiukkasfysiikassa ym. nörttialoilla ei näy paljoa naisia kun he ovat työllistävämmillä aloilla. Enkä tarkoita huippupaikkoja vaan sitä, että pääsee työuran alkuun teollisuuteen. Elektroniikka-DI tai joku teollisuuskemisti ei yleensä joudu notkumaan kortistossa, jos ei erehdy jatko-opiskelemaan. Siellä ne naiset ovat.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Tiesitkö, että Nobel-palkittu Marie Curie oli myös kemisti?vahva_virtanen kirjoitti: ↑23 Kesä 2024, 09:06Sairaanhoitajille ja kemisteille riittää kerto- ja ynnälasku matematiikan taidoiksi. Miehet usein etsivät hiukan haasteellisempia tehtäviä.
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Pidit kemistin uraa sopivana niille, jotka eivät etsi haasteita. Tulipahan sekin väite kumottua.
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Siihen aikaan kun minä opiskelin kelloseppäkoulussa niin oppilaspaikkoja oli 13/vuosi. Noista oli naisille varattu kolme kiintiöpaikkaa. Miksikö?
No tietysti siksi että muuten ei olisi koulussa ollut ainoatakaan naista opiskelemassa.
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Jotkut naiset tosiaan etsivät haasteita (muitakin kuin rikkaan miehen löytyminen). Älä siis yleistä.vahva_virtanen kirjoitti: ↑23 Kesä 2024, 09:42Kerro vielä se, mitä tällä kerralla kumosit.
Varmaan jotkut naiset etsivät haasteita. Sen rikkaan miehen löytäminen saattaa olla joskus haastavaa.
Itse kelpasin ensimmäiseen vakavaan suhteeseen työttömänä (olen itse mies) ja toisaalta tunnen myös monia miehiä, jotka ovat elämäntapatyöttömiä. Kaikki miehetkään eivät siis etsi haasteita.
Virtanen vaan vähän trollaa. Hajaantukaa, ei mitään nähtävää.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
vahva_virtanen
- Reactions:
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Täällä on varmaan muutama nimimerkki, jotka ihastelevat, kun puhut demarinaisista huorina. Uskon, että suurin osa kuitenkin häpeää puheitasi ihan poliittisista mieltymyksistä huolimatta.
Joutaisit saada potkut täältä, jos et lapsekasta demagogiaasi pysty levittämään ilman huoritteluasi.