Hietamiehen metsä osoite

SHT
Reactions:

Hietamiehen metsä osoite

Viesti Kirjoittaja SHT »

Mistähän löytäisi Hietamiehen metsän osoitteen ? Tarvitsen tietoa, koska minun pitäisi tietää, kuinka kauan tilausbussi ajaa sinne Kouvolasta. Hietamiehen metsä sijaitsee Hietaniemen kylässä Luumäellä. Pohjois-Kymen Luonto tekee parin viikon päästä retken sinne. Minulla todettiin maanantaina alkava iriitti ja retken ajankohtana, minun pitää tiputtaa silmään kortisonitippoja, joka toinen tunti.
Tonttu
Reactions:

Re: Hietamiehen metsä osoite

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

SHT kirjoitti: 03 Heinä 2024, 17:10 Mistähän löytäisi Hietamiehen metsän osoitteen ? Tarvitsen tietoa, koska minun pitäisi tietää, kuinka kauan tilausbussi ajaa sinne Kouvolasta. Hietamiehen metsä sijaitsee Hietaniemen kylässä Luumäellä. Pohjois-Kymen Luonto tekee parin viikon päästä retken sinne. Minulla todettiin maanantaina alkava iriitti ja retken ajankohtana, minun pitää tiputtaa silmään kortisonitippoja, joka toinen tunti.
Kouvolasta Lappeenrannan suuntaan n. 40 km. Ilmeisesti kyse on tästä: https://www.ymparisto.fi/fi/luonto-vesi ... ehen-metsa
Eusa
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Eusa »

Gemini neuvoo:

Hietamiehen metsä sijaitsee Hietaniemen kylässä Luumäellä. Tarkempi osoite on Kylämäntie 1335, 17800 Kylämä. Voit katsoa sen sijaintia Google Mapsissa.

Hietamiehen metsä on osa Heretyn Metsätyökämppää, joka on kesäkahvila ja retkikohde. Se on avoinna tiistaista sunnuntaihin klo 11-17. Voit tutustua heidän verkkosivuihin osoitteessa https://www.luontoon.fi/heretty.
Kouvolasta Hietamiehen metsään on noin 1 tunti ja 40 minuuttia bussilla. Tarkka matka-aika riippuu reitistä ja liikennetilanteesta. Voit etsiä bussiyhteyksiä Matkahuollon [poistettu virheellinen URL-osoite] tai Google Mapsin [poistettu virheellinen URL-osoite] avulla.

Muista, että sinun on tiputtaa silmään kortisonitippoja joka toinen tunti retken aikana. Varmista, että sinulla on mukana riittävästi tippoja koko retken ajaksi.

Toivottavasti tästä on apua!
Hienorakennevakio vapausasteista: (1⁰+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
Eusa
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Eusa »

Gemini hallusinoi vahvasti. Ei ole siihen paljon luottamista. ;)
Hienorakennevakio vapausasteista: (1⁰+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
Tonttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

Eusa kirjoitti: 03 Heinä 2024, 17:56 Gemini neuvoo:

Hietamiehen metsä sijaitsee Hietaniemen kylässä Luumäellä. Tarkempi osoite on Kylämäntie 1335, 17800 Kylämä. Voit katsoa sen sijaintia Google Mapsissa.

Hietamiehen metsä on osa Heretyn Metsätyökämppää, joka on kesäkahvila ja retkikohde. Se on avoinna tiistaista sunnuntaihin klo 11-17. Voit tutustua heidän verkkosivuihin osoitteessa https://www.luontoon.fi/heretty.
Kouvolasta Hietamiehen metsään on noin 1 tunti ja 40 minuuttia bussilla. Tarkka matka-aika riippuu reitistä ja liikennetilanteesta. Voit etsiä bussiyhteyksiä Matkahuollon [poistettu virheellinen URL-osoite] tai Google Mapsin [poistettu virheellinen URL-osoite] avulla.

Muista, että sinun on tiputtaa silmään kortisonitippoja joka toinen tunti retken aikana. Varmista, että sinulla on mukana riittävästi tippoja koko retken ajaksi.

Toivottavasti tästä on apua!
Tuo Kylämäntie 1335 Kylämä on kyllä Kuhmoisissa eikä lähelläkään Luumäkeä. :lol: Google Maps kertoo, että Kouvolasta Hietamiehen kylään on matkaa 39 km ja ajoaika 32 min.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin