Aloitan haastamalla teitä laittamaan lintujen kuvia. Jos sattuu olemaan tai voitte vastata haasteisiin myös myöhemmin jos kuvaatte niitä vaikka ensiviikolla.
Tiedepalstalaisten valokuvakerho
Tiedepalstalaisten valokuvakerho
Hei! Selailin omia vanhoja valokuvia, joita on paljon, ja ajattelin että on sääli kun kukaan ei katso näitä
Niimpä ajattelin perustaa tällaisen valokuvakerhoketjun johon saa laittaa itse ottamia kuvia mutta rajoitetaan hieman. Korkeintaan 6 kuvaa päivässä. Saa myös halutessaan haastaa muita tuomaan esille saman aiheisia kuvia kun itse postaa. Haasteeseen ei ole pakollista vastata vaan saa toki laittaa mitä omaottamia kuvia vain
Aloitan haastamalla teitä laittamaan lintujen kuvia. Jos sattuu olemaan tai voitte vastata haasteisiin myös myöhemmin jos kuvaatte niitä vaikka ensiviikolla.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Tiedepalstalaisten valokuvakerho
Lokin uni
Kolmiodraama
Kolmiodraama
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Näitä kahta kuvaa olen käsitellyt Photoshop ohjelmalla.
Lento Maailman katolla
Lento Maailman katolla
Lauri Lokinpoika
Kuoro
Mä satun oleen jakaneen muualla jonniin verran valokuvia, jotten uskalla tänne tupata, jotten tulisi "naulituksi".
Osajoukko kun käy hlöön kiinni..
Osajoukko kun käy hlöön kiinni..
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Kissatäti oli laittanut hienoja luontokuvia ja niissä on näköä ja oivalluksia. Itselläni on fb:ssä hyvin tavanomaisia kuvia ja niitä en tänne ihan mieluusti laittele, koska tunnistamattomana anonyyminä mieluummin täällä patseerailen...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Jotai
Kääntää kuvan ympäri jostain syystä.
Guild can only exist in a person who can act
Kodittomana noikin, mutta nämä enemmän kodittomuudesta.
Hieno korsu (Koneella oikeinpäin..)
Erään edesmenneen naisen somisteita hätämajoituksessa. Raffi elämä. Raiskattu puukolla mm. Arpia ja vammoja joka puolella. Likainen kuin mikä, mutta tosi herttainen. Keräilin hänelle tölkkejä muutaman kerran Kalliossa ja vein ruokaa. Hän neuvoi minua bisneksissä sanoen että minun pitää pyytää enemmän vastiketta, johon vastasin aina että se on lahja.
Hieno korsu (Koneella oikeinpäin..)
Erään edesmenneen naisen somisteita hätämajoituksessa. Raffi elämä. Raiskattu puukolla mm. Arpia ja vammoja joka puolella. Likainen kuin mikä, mutta tosi herttainen. Keräilin hänelle tölkkejä muutaman kerran Kalliossa ja vein ruokaa. Hän neuvoi minua bisneksissä sanoen että minun pitää pyytää enemmän vastiketta, johon vastasin aina että se on lahja.
Viimeksi muokannut Kohina, 04 Heinä 2024, 07:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Guild can only exist in a person who can act
Näissä valokuvissa kannattaa aina huomioida, että monet kuvat sisältävät metadataa jossa voi olla sensitiivistä tietoa ( exif ) . Nykyiset kameralaitteet saattavat tallentaa koordinaatit missä kuva on otettu. Yleensä verkkopalveluissa on toiminto, joka uudelleenkirjoittaa lähetetyn kuvan ja siivoaa exif tägit ( jonka vuoksi myös sivustoilla on niitä ehtoja joissa joutuu luovuttamaan käyttöoikeuden kuvaan palvelun tarjoajalle, tämä on lakitekninen pakko, jotta palveluntarjoaja voi muokkaa kuvaa verkkosivulle ) .
Nopeasti vilaistuna tällä palstalla ei kuvia uudelleenkirjoiteta, vaan näytetään originelli kuva.
Nopeasti vilaistuna tällä palstalla ei kuvia uudelleenkirjoiteta, vaan näytetään originelli kuva.
-
Brainwashed
- Reactions:
Ketjun tarkoitus on että palstalaiset linkkaisivat ottamiaan originelleja valokuvia.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater