Minulle on määrätty kortisonitippoja (silmään). Tippapullo ei saa jäätyä eikä sitä saa säilyttää yli 25 asteen lämpötilassa. Olen menossa paikallisen luonnonsuojeluyhdistyksen retkelle ja säätiedotuksen mukaan on olemassa vaara, että iltapäivällä lämpötila nousee 25 asteeseen. Minulla on pieni kylmälaukku ja ajattelin laittaa pullon sinne kylmäpatruunan kanssa. Farmaseutti tyrmäsi tämän ajatuksen epäillen, että tippapullo jäätyy.
Neuvoja tarvitaan.
lääketippapullo ja säilytyslämpötila
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Re: lääketippapullo ja säilytyslämpötila
Jäähdytä kylmäpatruuna pakastimen sijaan jääkaapissa.SHT kirjoitti: ↑09 Heinä 2024, 12:26 Minulle on määrätty kortisonitippoja (silmään). Tippapullo ei saa jäätyä eikä sitä saa säilyttää yli 25 asteen lämpötilassa. Olen menossa paikallisen luonnonsuojeluyhdistyksen retkelle ja säätiedotuksen mukaan on olemassa vaara, että iltapäivällä lämpötila nousee 25 asteeseen. Minulla on pieni kylmälaukku ja ajattelin laittaa pullon sinne kylmäpatruunan kanssa. Farmaseutti tyrmäsi tämän ajatuksen epäillen, että tippapullo jäätyy.
Neuvoja tarvitaan.
Be stronger than your excuses
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Tai käytä kylmäkallen sijaan pullollista kylmää vettä.
Be stronger than your excuses
Kiitos hyvistä ehdotuksista.KultaKikkare kirjoitti: ↑09 Heinä 2024, 14:22 Tai käytä kylmäkallen sijaan pullollista kylmää vettä.