Ruma päivä

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Pattinero
Reactions:

Re: Ruma päivä

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Neutroni kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:20
Pattinero kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:17 Joo. Ja kamerat on aivan susipaskoja myös. En tiedä koska ne sellaisiksi muuttui. Eikä ole väliä että millä vehkeellä kuva on otettu. Itse olen aina tosi ruma joka helkkarin kuvassa. Ei oo kivaa.
Eivät kamerat ja peilit niin paljoa ole huonontuneet. Ennen ne näyttivät luisevan nörtin, nyt charmikkaan herran (tai hullun tutkijan, riippuen paljonko parturissa käynnistä ja parran ajosta on aikaa).
Eri suodattimet. Tämä on selvä Putinin salaliitto. Minusta ne vehkeet ei saa edes sitä hullun tutkijan näköistä. Hullun kyllä.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Brainwashed kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:29 Kalsarit on meille setämiehille yö ja päiväasuste samassa. Viimeksi jouduin käyttämään pyjamaa armeijassa, runkkupuvuksi kutsuttiin. Nukuin siviilikalsareissa kun tuli tupatarkistus, ja herra armias mikä huuto siitäkin tuli! Pyjaman käyttö yltää homppelointiasteikolla kirkkaasti ysiin!
Sama juttu. Tosin meillä riitti että runkkupuku oli päällä iltatoimien aikaan tai jos kävi vessassa yöllä. Sängyssä sai nukkua kalsareissa (tai muissa vaatteissa, jotkut käyttivät verkkareita ja peltipaitaa talvella kun kasarmin lämpötila oli noin 15 C).
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Brainwashed kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:29
Neutroni kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:14
Kissatäti kirjoitti: 21 Huhti 2024, 16:56 Onko teillä koskaan yöpaita/pyjama päivää?
Lasketaanko kalsaripäivä? Niitä on usein vapaapäivinä.
Kalsarit on meille setämiehille yö ja päiväasuste samassa. Viimeksi jouduin käyttämään pyjamaa armeijassa, runkkupuvuksi kutsuttiin. Nukuin siviilikalsareissa kun tuli tupatarkistus, ja herra armias mikä huuto siitäkin tuli! Pyjaman käyttö yltää homppelointiasteikolla kirkkaasti ysiin!
Joo, ja tällaisina ilmastonmuutoksen kriittisinä aikoina, jolloin sisätiloissa on 20˚ ja lämpimämpää, niin pelkissä kalsareissa tulee vietettyä aamut ja illat.

8-)
Minun aikanani intissä ei sentään puututtu siihen, mitä pitää nukkuessa päällään. Siviilikalsareissa minäkin nukuin. Samaten siviilivaatteita sai pitää, kunhan ne ei näy päälle päin. Mulla oli aina omat kalstarit ja oma t-paita esim. maasto- tai palveluspuvun alla.
Mene mene tekel upharsin.
Tauko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tauko »

Neutroni kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:12
Tauko kirjoitti: 21 Huhti 2024, 21:01 Ovat nuo peilit nykyään vaan niin kehnolaatuisia, ennen olivat parempia.
No kokeile joskus nykyfillaria (ei sähköistä). Ne ne vasta kaameiksi ovat tulleet viimeisen 20 vuoden kuluessa. Laakerien tilalla on ahdistussovite (luokkaa 9 mm reikä 10 mm akselille) ja jarrut laahaavat koko ajan. Eivät kai osaa tehdä enää wanhoja kunnon osasarjoja kun on pakko sovitella satojen wattien kiinanmoottoreita fillareihin.
Ainoa fillari mulla on Karhun kuntopyörä. Pitkään mulla ollut ja vaikka vähäisellä käytöllä, niin tuntuu että aina vaan jyrkempää ylämäkeä silläkin. Pulssi nousee ja hikeä puskee pintaan. Ehkä huollon paikka, pyörälle, ei kai miehelle sentään.
JeeSe
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Tauko kirjoitti: 09 Heinä 2024, 22:17
Neutroni kirjoitti: 09 Heinä 2024, 21:12
Tauko kirjoitti: 21 Huhti 2024, 21:01 Ovat nuo peilit nykyään vaan niin kehnolaatuisia, ennen olivat parempia.
No kokeile joskus nykyfillaria (ei sähköistä). Ne ne vasta kaameiksi ovat tulleet viimeisen 20 vuoden kuluessa. Laakerien tilalla on ahdistussovite (luokkaa 9 mm reikä 10 mm akselille) ja jarrut laahaavat koko ajan. Eivät kai osaa tehdä enää wanhoja kunnon osasarjoja kun on pakko sovitella satojen wattien kiinanmoottoreita fillareihin.
Ainoa fillari mulla on Karhun kuntopyörä. Pitkään mulla ollut ja vaikka vähäisellä käytöllä, niin tuntuu että aina vaan jyrkempää ylämäkeä silläkin. Pulssi nousee ja hikeä puskee pintaan. Ehkä huollon paikka, pyörälle, ei kai miehelle sentään.
Se on just se kun kasvaneet lihakset tarvii enemmän happea ja tuottaa lämpöä. :D
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin