Mihin vastaat kyllä? - kysymyksiä sinulle 1/3

Valitse ne kohdat joihin vastaisit kyllä

1. Jos saisit poistaa tietyt muistot, tekisitkö sen?
2
3%
2. Oletko koskaan polttanut sikaria?
5
8%
3. Jos saisit maagisia voimia, mutta menettäisit yhden kuudesta aististasi, valitsisitko maagiset voimat?
2
3%
4. Laulatko lemmikillesi?
2
3%
5. Onko sinulla haisevat jalat?
1
2%
6. Uskotko evoluutioteoriaan?
7
11%
7. Aloittaisitko romanttisen suhteen, jos tietäisit varmasti, että tienne eroaa kolmen vuoden kuluttua?
4
6%
8. Jos pääsisit komiteaan, joka päättää, kenelle elinsiirrot myönnetään, haluaisitko siihen komiteaan?
1
2%
9. Oletko kapinallinen?
4
6%
10. Haluaisitko olla miljonääri, jos se tarkoittaisi, ettet koskaan löydä oikeaa rakkautta?
0
Ei ääniä
11. Pidätkö hämähäkeistä?
3
5%
12. Onko sinulla koskaan ollut kokemusta, joka on saanut sinut kyseenalaistamaan kaiken ?
3
5%
13. Oletko koskaan tappanut kalaa?
7
11%
14. Äänestätkö vaaleissa?
6
9%
15. Asuisitko unelmiesi talossa, jos se tarkoittaisi, ettet voisi koskaan muuttaa pois tai asua missään muualla?
2
3%
16. Ovatko ihmiset luonnostaan hyviä?
2
3%
17. Syötkö hedelmiä ja vihanneksia?
6
9%
18. Oletko koskaan seurustellut jonkun kanssa, joka yritti muuttaa sinua ?
3
5%
19. Onko sinulla päivittäinen rutiini, jota haluat noudattaa?
2
3%
20. Pidätkö itseäsi riskinottajana?
2
3%

Ääniä yhteensä: 64

Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Mihin vastaat kyllä? - kysymyksiä sinulle 1/3

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Valitse ne kysymykset joihin vastaat kyllä. Montako osumaa saat? Kerro kommenteissa. Kerro myös mikä oli mielestäsi hyvä kysymys ja mikä huonoin?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Punkero
Reactions:

Re: Mihin vastaat kyllä? - kysymyksiä sinulle 1/3

Viesti Kirjoittaja Punkero »

6 kyllä, vaikka en ole tappanu kaloja, ne on kuollu itsestään kun olen heittäny veneen pohjalle.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

11, haisevat jalat pätee kaikkiin ihmisiin kun tarpeeksi kauan antaa muhia.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
JeeSe
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Taisi tulla 10 osumaa. Puolet oikein, aika hyvä?

Tuo kaiken kyseenalaistaminen on aika raju, mutta vastasin kuitenkin kyllä, koska aika perustavanlaatuisia kyseenalaistuksia on joskus tullut koettua.

Kontrollikysymykset "Valehteletko" ja "Oletko kännissä" voisi olla tässä kyllä varmuuden vuoksi.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

10. Kommentit pariin:

3. Jos saisit maagisia voimia, mutta menettäisit yhden kuudesta aististasi, valitsisitko maagiset voimat?
Totta mooses, jos saisi itse valita maagiset voimat, hajuaisti saisi mennä, se on muutenkin heikko

6. Uskotko evoluutioteoriaan?
En varsinaisesti usko mihinkään, mutta pidän evoluutioteoriaa suurella todennäköisyydellä enimmäkseen oikeana. Toki arkipuheessa on kätevämpää uskoa-sanaa, kuin selostaa todennäköisyyksistä.

7. Aloittaisitko romanttisen suhteen, jos tietäisit varmasti, että tienne eroaa kolmen vuoden kuluttua?
Ilman muuta, kolme vuotta on pidempi kuin suhteideni keskimääräinen kesto.

18. Oletko koskaan seurustellut jonkun kanssa, joka yritti muuttaa sinua ?
Varmaan joka toinen naisystävä on yrittänyt muuttaa, loput on olleet fiksumpia.
Mene mene tekel upharsin.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Tuossa on aika monta tulkinnanvaraista kysymystä. Esim. millaisista maagisista voimista on kyse. Jos voisin havaita kaiken taian voimalla ja muuttaa asioita mieleni mukaan, voisin antaa vaikka minkä fysikaalisen aistin, mutta jos ne maagiset kyvyt olisivat jotain jänisten taikomista hatusta, en antaisi mitään.

Tai tarkoittaako "romanttinen suhde" seksisuhdetta? Voisin aloittaa jonkinlaisen panokaveruuden, mutta jos tietäisin, niin en minä aloittaisi parisuhdetta, johon kuuluu esim. yhdessä asuminen tai yhteinen omaisuus. Entä lasketaanko jonkinlaista passiivista vastarintaa kapinallisuudeksi? En minä uhmaa systeemiä avoimen aggressiivisesti, mutta elelen sen laidoilla ja annan kuitenkin piupaut monelle säännölle ja "kunnollisten" kirjoittamattomalle normille. Olen lapsesta asti ollut sellainen, esim. koulussa opettajan edessä "joo joo, anteeksi, en tee niin enää", mutta kun silmä välttää, pelannut kaikenlaista pikkusikaa.

Olen näköjään ainoa, joka asuisi unelmatalossa, vaikka ei saisi ikinä muuttaa pois. Kyllä minä asuisin jossain isossa kartanossa valtavalla tontilla. Eikö tuo ehto tarkoita myös sitä, että jos vaikka menettäisin työni ja rahani, se sama taikavoima, joka estää minua muuttamasta vapaaehtoisesti pois, estää virkavaltaa pakottamasta minua pois unelmakodistani?
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Tarkennuksia tarvittaisiin:
6: mitä tarkoittaa uskoa? Riittääkö että pitää hyvin todennäköisesti oikeana selityksenä?
10 miten hyvä rakkauden pitää olle, jotte se on oikea?
12. Mitä tarkoittaa muuttaa kaiken
16 mitä tarkoitetaan luonnostaan hyvällä ihmisellä?

Vastasin noihin 6, 12, 16 kyllä, koska en ottanut määreitä niin, että niiden pitää olla jotenkin ehdottoman täydellisiä. 10 taas ei, jos oikea rakkaus tarkoittaa yleisesti tyydyttävää rakkaussuhdetta, vaikka siinä olisikin hankaluuksia yms. Uskosin, että suuret, ehdottomasti juuri toisilleen täydellisen oikeat rakkaustarinat ovat harvinaisiaja sellaisen edellyttäminen tuottaa vain surua ja pettymyksiä. Eli otin kysymyksen muodossa: miljonääärinä en voisi saada ihmissuhdetta, jossa viihdyn ja tunnen oloni hyväksi, hyväksytyksi ja turvalliseksi.

Muut kyllät: lemmikki, kala, äänestäminen, hedelmät, rutiini ja kolmen vuoden rakkaus, tosin viimeinen ajatuksella jos muuten ei olisi olemassaolevia sitoumuksia.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

-Kyllä, pidän hämähäkkeistä
-Kyllä, jos minulla on unelmieni talo en koskaan muuta pois
-Kyllä, olen kapinallinen
-En halua maagisia voimia mistään hinnasta, en ole enkä halua jumalaksi
-Muistan lähes kaiken enkä halua unohtaa mitään
-Minulla on kokemuksia joiden perusteella voin kyseenalaistaa kaiken
-Lähes kaikki ihmiset ovat aluksi hyviä mutta elämä opettaa. On myös poikkeuksia jotka ovat syntyjään pahoja. Hyvä ja paha koskevat vain ihmisiä ja ovat homo sapiensin käsitteistöä
-Pelaan aina riskillä
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin