Tää on tämmöne pikku vinkki.

Tässä ohjeita / niksejä palstan toimintoihin liittyen
pöhlö
Reactions:

Tää on tämmöne pikku vinkki.

Viesti Kirjoittaja pöhlö »

Susittelen koska paltalla paljon linkitystä.
uBlock Origin selaimeenne.
Se on open-source ohjelma ja hyvin luotettava mainos blokkari.
Ärsyttää vähän kun etusivu on täysin puhdas, mutta kun avaan keskustelun niin se on täynnä seurantaevästeitä.
Huomasin juuri äsken, että tässä on ominaisuus. Kun kopioit linkkiä palstalle niin siellä on vaihtoetona, kopioi linkki ilman sivustoseurantaa.
Tämä siis säästää hippusen verran energiaa ja maailma taas pelastuu. Eikö se ole meidän meidän tehtävä. Kukaan muukaan hoida näitä asioita.
Näitä lisäosia ei sitten kannata ladata ihan miten sattuu. Suurin osa on pelkkää seurantaa, kakkaa.
Mikä helkutti tässä elämässä on. Heti kun mä saan hyvät kortit, niin toi alkaa pelaamaan shakkia.
pöhlö
Reactions:

Re: Tää on tämmöne pikku vinkki.

Voihan peräreikä. Nyt mä tajusin, että tää onkin Firefox selaimen ominaisuus. Sorry kaikille kuitenkin, vaikka ette tajunneet mitään asiasta.
Mikä helkutti tässä elämässä on. Heti kun mä saan hyvät kortit, niin toi alkaa pelaamaan shakkia.
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

On se Chromellekin.
Guild can only exist in a person who can act
vahva_virtanen
Reactions:

Viesti Kirjoittaja vahva_virtanen »

Youtubessa on mielenkiintoinen ominaisuus. Jos käytät adblokkeria niin youtube herjaa siitä eikä suostu näyttämään kissavideoita.
Kun on joksikin ajaksi poistanut adblokkerin käytöstä niin sen voi taas laittaa päälle eikä youtube enää valita.
Olisipa mukava tietää kuinka kauan mainoksia pitää katsella ennenkuin ne voi taas blokata.
pöhlö
Reactions:

vahva_virtanen kirjoitti: 22 Heinä 2024, 20:42 Youtubessa on mielenkiintoinen ominaisuus. Jos käytät adblokkeria niin youtube herjaa siitä eikä suostu näyttämään kissavideoita.
Kun on joksikin ajaksi poistanut adblokkerin käytöstä niin sen voi taas laittaa päälle eikä youtube enää valita.
Olisipa mukava tietää kuinka kauan mainoksia pitää katsella ennenkuin ne voi taas blokata.

Kyllä mulla tulee kaikki ilman mainoksia PC. Käytössä uBlock Origin.

Kännykkä yrittää kuitenkin kovasti mainostaa enkä voi estää. No ei tarvitsekaan, kun en katso.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin