Mikä liikuntamuoto polttaa läskiä parhaiten ?
Mikä liikuntamuoto polttaa läskiä parhaiten ?
Fillaroin eilen +28 C (maantiellä +50 C) 112 km ja olin aika kuitti lopussa. Painoa putosi 2 kg...ei läheskään 4 kg kuten olin toivonut.
Selkeästi poljen liian harvoin kun paino ei enää putoa 108 kilon alle vaikka viimekesänä sain 99 kg aikaseksi.
Onko neuvoja ?
Selkeästi poljen liian harvoin kun paino ei enää putoa 108 kilon alle vaikka viimekesänä sain 99 kg aikaseksi.
Onko neuvoja ?
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Re: Mikä liikuntamuoto polttaa läskiä parhaiten ?
Syö vähemmän läskiä ja enemmän vihreää.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Lenkkeily paras ?
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Uiminen on kivaa eikä tule kuuma.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Brainwashed
- Reactions:
Sinun kohdallasi arvioisin että syöt liikaa, eli en ainakaan ihan ensimmäiseksi alkaisi jokapäiväistämään taikka pidentämään fillarilenkkejä 200 km pituisiksi.Tuulispää kirjoitti: ↑25 Heinä 2024, 09:01 Fillaroin eilen +28 C (maantiellä +50 C) 112 km ja olin aika kuitti lopussa. Painoa putosi 2 kg...ei läheskään 4 kg kuten olin toivonut.
Onko neuvoja ?
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Hmmm vaikuttaa itsemurhayritykseltä.
Tuollainen yksittäinen pyörälenkki ei laihduta. Painonpudotus johtui hikoilemalla poistuneesta vedestä, joka palaa takaisin kun juot riittävästi. Pitkäkestoinen aerobinen harjoitus on tietysti hyväksi. Kunto nousee kun sitä tekee säännöllisesti. Aloita aina lenkit hitaalla vauhdilla ja vasta loppupuolella lenkkiä voit kiristää vauhtia. Paras keino laihtua on kuitenkin katsoa mitä suuhunsa laittaa. Eli yritä syödä itsesi laihaksi. Tuollainen 10 kilon painonpudotus vaatii jo kovaa itsekuria ja vuoden verran aikaa.Tuulispää kirjoitti: ↑25 Heinä 2024, 09:01 Fillaroin eilen +28 C (maantiellä +50 C) 112 km ja olin aika kuitti lopussa. Painoa putosi 2 kg...ei läheskään 4 kg kuten olin toivonut.
Onko neuvoja ?
Juoksu, tosin uintia en sykemittari kanssa ole kokeillut.
Sykemittarilla mitattuna kalorien kulutus / 10min tai tunti harjoitelua ei ratkaisevasti nouse vaikka vrt kävely/pyöräily/juoksu ..hiihto jne
Mitä kauemmin liikut, vaikka 1/2 h kävelyä vs 1 1/2 h kävelyä, niin saa helpoiten nostettua energian kulutusta vs vauhti, kuten jokainen tietää kovan syketason ylläpito pitkään on melko vaativaa tav. harrastajalle.
Tämän vuoksi aiempina vuosina kertoiltiin kävelyn olevan paras energian polttoon, koska jopa vauhdikasta kävelyä moni pystyy pitämään yllä pitkään.
Sykemittarilla mitattuna kalorien kulutus / 10min tai tunti harjoitelua ei ratkaisevasti nouse vaikka vrt kävely/pyöräily/juoksu ..hiihto jne
Mitä kauemmin liikut, vaikka 1/2 h kävelyä vs 1 1/2 h kävelyä, niin saa helpoiten nostettua energian kulutusta vs vauhti, kuten jokainen tietää kovan syketason ylläpito pitkään on melko vaativaa tav. harrastajalle.
Tämän vuoksi aiempina vuosina kertoiltiin kävelyn olevan paras energian polttoon, koska jopa vauhdikasta kävelyä moni pystyy pitämään yllä pitkään.
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Joo tein juuri toisinpäin....sotkin ekat 40 km 27 km/t ...ja loppu oli tuskaa.Tonttu kirjoitti: ↑25 Heinä 2024, 09:37Tuollainen yksittäinen pyörälenkki ei laihduta. Painonpudotus johtui hikoilemalla poistuneesta vedestä, joka palaa takaisin kun juot riittävästi. Pitkäkestoinen aerobinen harjoitus on tietysti hyväksi. Kunto nousee kun sitä tekee säännöllisesti. Aloita aina lenkit hitaalla vauhdilla ja vasta loppupuolella lenkkiä voit kiristää vauhtia. Paras keino laihtua on kuitenkin katsoa mitä suuhunsa laittaa. Eli yritä syödä itsesi laihaksi. Tuollainen 10 kilon painonpudotus vaatii jo kovaa itsekuria ja vuoden verran aikaa.Tuulispää kirjoitti: ↑25 Heinä 2024, 09:01 Fillaroin eilen +28 C (maantiellä +50 C) 112 km ja olin aika kuitti lopussa. Painoa putosi 2 kg...ei läheskään 4 kg kuten olin toivonut.
Onko neuvoja ?
Nin kyllä juuri se lopun vastatuuli ja aurinkopaiste poltti ihon punaiseksi ja martimojoesta ottamani vesi auttoi kun sitä lorotti matkalla päähän..ja kypärän alla olevaan rättiin.
Hengenlähtö olisi voinut olla lähellä jos olisi joutunut korjaamaan pyörää tunnin kaksi ilman nestettä.
Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa.
Minun mielestä noin.