Kieliopin tarkastus
Kieliopin tarkastus
Onko netissä hyvää ilmaista palvelua, jolla voisi tarkistaa englanninkielisen tekstin kieliopin?
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Re: Kieliopin tarkastus
https://chatgpt.com/ on aika hyvä työkalu tohon ja samalla saa asiavirheet tsekattua ja sen onko teksti hyvää englantia rakenteeltaan.
Aloitat promptin " Tarkasta kielioppi seuraavasta tekstistä:" ja sit vaan kopioit tekstin.
Aloitat promptin " Tarkasta kielioppi seuraavasta tekstistä:" ja sit vaan kopioit tekstin.
Be stronger than your excuses
ChatGPT on aika vekkuli työkalu monenlaiseen tarpeeseen. Välillä ihan häkellyttävä.
Terv nimim. "Addiktoitunut"
Terv nimim. "Addiktoitunut"
Kiitos, sehän toimii.
Grammarly on siihen tarkoitettu ja ammattilaisten käyttämä.
Guild can only exist in a person who can act
Kokeilen myös Grammarlyä, kiitos.
Minä käytän englannin kieltä kirjeiden kirjoittamiseen kirjeenvaihtoystävilleni ja dementian torjumiseen. Aina kun sanotaan, että ristikoiden tekeminen ehkäisee dementiaa. Minulla on neurologinen sairaus, joka voi aiheuttaa muistiongelmia. Nyt toimin niin, että tarkastan kieliopin ChatGpT:llä ja sitten korjaan käsin ne kohdat, joita ChatGPT on ehdottanut muutettavaksi. Eli en vain kopioi korjattua tekstiä kirjeeseen.

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"