Avaatko naisille oven?
Re: Avaatko naisille oven?
Nykynirppanokille paiskaan ovet nenän edessä kiinni.
Minun mielestä noin.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Ilman muuta avaan. Ei se vanhoillinen tapakasvatus niin äkkiä karise. Kovin nuorille naisille en ehkä avaisi. Ottaisivat sen kuitenkin kettuiluna.
anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 10:43 Minä ainakin avaan koska sitten saan katsella hänen pakaroitaan![]()
Kaikkeen sitä saa aikansa tuhlattua, mutta turha puhua ihmiselle joka odottaa vain kiltisti omaa vuoroaan avata suunsa. Minulla ei ole tarvetta muuttaa jessejä, tai edes haastaa heitä, se on heidän elämäntehtävänsä ja siten antaa heille loputtomasti voimavaroja joita en kykene haastamaan, mutta kun olen hiljaa ja kuuntelen, saattavat jopa kertoa synneistään. Usein myös niin tekevät. Ja jonkun tulkinnan mukaan Saatana saa ihmiset paljastamaan syntinsä. Kukas se olikaan joka sanoi että jos haluaa elää rauhassa, ei kerro kaikkea tietämäänsä. Samaa myötäilee myös sanonta kel' onni on, se onnen kätkeköön.siili suhonen kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 13:17Heille on kyl kivaa opettaa Jumalasta ku ovat monesti vähän eksyneet liiaksi käsitetodellisuuteensa. Keitetään kahvit kuunnellaan hendrixiä ja ihmetellään.Kohina kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 11:15Jehovan todistajat pistää aina kuumat kissat paasaamaan kun tietävät että nuorten miesten sydämet vuotavat verta kun eivät usko Jumalaan.vahva_virtanen kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 11:04 Jos joku hyvännäköinen nainen tulee soittamaan ovikelloa niin saatan avatakin oven.
Puistossa kaksi mormoniveljeä viimeksi jäi vähän turhan pitkäksi aikaa suustaan kiinni omaan makuun. Annoin ehkä tiedostamattani ymmärtää enemmän kun olin valmis antamaan. Mut arvostan yritystään. Tykkäsivät paasata niin mikäs siinä. Sain heiltä kirjansakin. Odottaa vielä lukemista.
Guild can only exist in a person who can act
Minusta ne, jotka järjestävät naiskursailuja ovissa, ovat herrasmiehiä sanan vastenmielisimmässä merkityksessä.
Naiskursailu
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Jos toi nainen voitti judossa kultaa, niin varmasti saa ovenkin auki
Guild can only exist in a person who can act
Erään naisen kanssa kateltiin tota matsia ja hän tokaisi että tuohan on jätkä, yleensä on tosi korrekti mut kun ei paljoa urheilua seuraa niin tuo yllätti.
Sa seuraavassa matsissa oli samanmoinen, sellanen tummempi vaan. Kyllä hän taas ihmetteli..
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Nykyään monet ovet aukeavat automaattisesti. Välttyy siltä, että nainen kokee oven avaamisen ahdisteluksi.
-
siili suhonen
- Reactions:
Tuo on ihan totta. Hiljaisuus on hyveistä suurin ja korvastahan se saatanakin sisään menee.Kohina kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 14:33Kaikkeen sitä saa aikansa tuhlattua, mutta turha puhua ihmiselle joka odottaa vain kiltisti omaa vuoroaan avata suunsa. Minulla ei ole tarvetta muuttaa jessejä, tai edes haastaa heitä, se on heidän elämäntehtävänsä ja siten antaa heille loputtomasti voimavaroja joita en kykene haastamaan, mutta kun olen hiljaa ja kuuntelen, saattavat jopa kertoa synneistään. Usein myös niin tekevät. Ja jonkun tulkinnan mukaan Saatana saa ihmiset paljastamaan syntinsä. Kukas se olikaan joka sanoi että jos haluaa elää rauhassa, ei kerro kaikkea tietämäänsä. Samaa myötäilee myös sanonta kel' onni on, se onnen kätkeköön.siili suhonen kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 13:17Heille on kyl kivaa opettaa Jumalasta ku ovat monesti vähän eksyneet liiaksi käsitetodellisuuteensa. Keitetään kahvit kuunnellaan hendrixiä ja ihmetellään.Kohina kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 11:15Jehovan todistajat pistää aina kuumat kissat paasaamaan kun tietävät että nuorten miesten sydämet vuotavat verta kun eivät usko Jumalaan.vahva_virtanen kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 11:04 Jos joku hyvännäköinen nainen tulee soittamaan ovikelloa niin saatan avatakin oven.
Puistossa kaksi mormoniveljeä viimeksi jäi vähän turhan pitkäksi aikaa suustaan kiinni omaan makuun. Annoin ehkä tiedostamattani ymmärtää enemmän kun olin valmis antamaan. Mut arvostan yritystään. Tykkäsivät paasata niin mikäs siinä. Sain heiltä kirjansakin. Odottaa vielä lukemista.
Siksi suosittelen saarnaamisen sijasta hiljentymään sydänrukoukseen, sanojen ja kuvien tuolle puolen kuten menneiden aikojen viisaat meitä opastavat.
Kontiainen näki asiat kovin eri tavalla.