Kaikkea naiseudesta

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Kissatäti
Reactions:

Kaikkea naiseudesta

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Miltä tuntuu olla nainen? Täällä voi pohtia. Ja kaikkea naiseuteen liittyvää ajatusta saa laittaa.

Aloitetaan hauskalla illuusiolla

https://www.facebook.com/share/v/xp7tbRzNcJPj8e9q/
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Re: Kaikkea naiseudesta

En saanut upotettua joten laitoin linkin :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

En ole vielä kokeillut naisena oloa, mutta sellainen on kuulemma erittäin trendikästä nuorten miesten keskuudessa nykyään.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Kissatäti kirjoitti: 01 Elo 2024, 17:00 Miltä tuntuu olla nainen? Täällä voi pohtia. Ja kaikkea naiseuteen liittyvää ajatusta saa laittaa.

Ihan hyvä video ja jopa siinä tunnistin siitä itseni... :D
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
marjatta1
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 01 Elo 2024, 17:00 Miltä tuntuu olla nainen? Täällä voi pohtia. Ja kaikkea naiseuteen liittyvää ajatusta saa laittaa.

Ihan hyvä video ja jopa siinä tunnistin siitä itseni... :D
Elämä
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
marjatta1
Reactions:

Tässä myös täkäläinen naisnäkemys...
Elämä
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Kissatäti
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 01 Elo 2024, 17:13 En ole vielä kokeillut naisena oloa, mutta sellainen on kuulemma erittäin trendikästä nuorten miesten keskuudessa nykyään.

8-)
Ajan henki. Toisaalta hienoa nähdä erilaisia ihmisiä omine juttuineen. Helsingissä oli paljon katseltavaa. Minusta on hauska tuijottaa ihmisiä, jos nämä eivät huomaa :D
angela m
Reactions:

Viesti Kirjoittaja angela m »

Brainwashed kirjoitti: 01 Elo 2024, 17:13 En ole vielä kokeillut naisena oloa, mutta sellainen on kuulemma erittäin trendikästä nuorten miesten keskuudessa nykyään.

8-)
Ei muuta kuin kokeilemaan, se kun on sallittua ja hyvinkin in nykyään.

Pääset kokemaan esim naisten vessojen ja saunojen salat, josko jopa raskaudenkin yms.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Pahoin pelkään, että kokemusmaailma on aika kaukana nuorten trendikkäästä queer-meiningistä, jos setämies ajaa parran, vetää mekon päälle, puoli tuumaa seinätasoitetta naamaan laastikauhalla ja vähän punamultamaalia päälle, vetää kunnon kännit neuvoa antamaan ja lähtee radalle. Voi olla että sinä iltana jää panot panematta vaikka ei valkkaisikaan.
vahva_virtanen
Reactions:

Viesti Kirjoittaja vahva_virtanen »

Neutroni kirjoitti: 01 Elo 2024, 17:44 Voi olla että sinä iltana jää panot panematta vaikka ei valkkaisikaan.
Voihan olla että joku queer tulee ja panee niin kaikki ovat onnellisia.
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Guild can only exist in a person who can act
Neutroni
Reactions:

vahva_virtanen kirjoitti: 01 Elo 2024, 17:49 Voihan olla että joku queer tulee ja panee niin kaikki ovat onnellisia.
No kai sitä kaikenlaista voi tapahtua, jos jättää todennäköisyydet omaan arvoonsa ja omaa vähän optimismia. Mutta tuskinpa todennäköisyys on yhtään parempi kuin 18 vuotiaalla nöösipojalla, joka menee kapakkaan istumaan odottamaan, että nainen tulee ja iskee.
Purdue
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Mua tää nykyinen meininki itse asiassa hieman ihmetyttää, jossa pyritään häivyttämään naisen ja miehen erot. Pitää olla unisex vessoja ja kaikkea.

Loppupeleissä niitä eroja jo on ihan fyysisestikin, ja jos ajatellaan evoluution kannalta, niin miehet ja naiset kiinnittävät huomion eri asioihin potentiaalisessa kumppanissa.

Ja sitten on tietty nää sosiaaliset erot miesten ja naisten välillä. Eikä siinäkään ole mitään väärää, jos joku haluaa olla naisellinen nainen taikka miehekäs mies. Kunhan ei ole sitä naurettavuuksiin asti.

Nää on vain erilaisia tapoja ilmentää sitä omaa sukupuoltaan ja identiteettiään.

Loppupeleissä se mikä ratkaisee, niin on se että naisillakin on täysivaltainen mahdollisuus päättää itsestään ja elämästään. Koska ilman omaa päätösvaltaa nainen on kuin lapsen asemassa, jossa joku toinen tekee päätökset tämän puolesta.

Eli kun tarkastellaan sukupuolirooleja ja niiden muutosta, niin naisten osalta tärkeintä on se että ne sukupuoliroolit on sellaisia että ne mahdollistaa naisille samankaltaiset oikeudet päättää omasta elämästään kuin miehilläkin on.

Toinen mikä on tärkeää on se, että naisilla pitää olla samankaltaiset mahdollisuudet kuin miehilläkin, niin nousta sosioekonomisesti omalla työllään ja lahjoillaan tässä yhteiskunnassa.

Ja sitten on kysymys arvoista. Monesti puhutaan siitä, että feminiinit arvot on maskuliinisia arvoja inhimillisempiä ja parempia, mutta tää on mun mielestä potaskaa.

Maailmassa tarvitaan sekä kilpailuhenkeä että empatiaa, ja monet menestyneet naiset menestyvät nimenomaan sillä tapaa, että ilmentävät itsekin maskuliinisia miehekkäitä piirteitä siinä olemuksessaan ja tavassaan toimia.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Kissatäti
Reactions:

Purdue kirjoitti: 01 Elo 2024, 18:10 Mua tää nykyinen meininki itse asiassa hieman ihmetyttää, jossa pyritään häivyttämään naisen ja miehen erot. Pitää olla unisex vessoja ja kaikkea.

Loppupeleissä niitä eroja jo on ihan fyysisestikin, ja jos ajatellaan evoluution kannalta, niin miehet ja naiset kiinnittävät huomion eri asioihin potentiaalisessa kumppanissa.

Ja sitten on tietty nää sosiaaliset erot miesten ja naisten välillä. Eikä siinäkään ole mitään väärää, jos joku haluaa olla naisellinen nainen taikka miehekäs mies. Kunhan ei ole sitä naurettavuuksiin asti.

Nää on vain erilaisia tapoja ilmentää sitä omaa sukupuoltaan ja identiteettiään.

Loppupeleissä se mikä ratkaisee, niin on se että naisillakin on täysivaltainen mahdollisuus päättää itsestään ja elämästään. Koska ilman omaa päätösvaltaa nainen on kuin lapsen asemassa, jossa joku toinen tekee päätökset tämän puolesta.

Eli kun tarkastellaan sukupuolirooleja ja niiden muutosta, niin naisten osalta tärkeintä on se että ne sukupuoliroolit on sellaisia että ne mahdollistaa naisille samankaltaiset oikeudet päättää omasta elämästään kuin miehilläkin on.

Toinen mikä on tärkeää on se, että naisilla pitää olla samankaltaiset mahdollisuudet kuin miehilläkin, niin nousta sosioekonomisesti omalla työllään ja lahjoillaan tässä yhteiskunnassa.

Ja sitten on kysymys arvoista. Monesti puhutaan siitä, että feminiinit arvot on maskuliinisia arvoja inhimillisempiä ja parempia, mutta tää on mun mielestä potaskaa.

Maailmassa tarvitaan sekä kilpailuhenkeä että empatiaa, ja monet menestyneet naiset menestyvät nimenomaan sillä tapaa, että ilmentävät itsekin maskuliinisia miehekkäitä piirteitä siinä olemuksessaan ja tavassaan toimia.
Samanlaiset mahdollisuudet kyllä mutta en ymmärrä naiskiintiöitä.
Neutroni
Reactions:

Purdue kirjoitti: 01 Elo 2024, 18:10 Mua tää nykyinen meininki itse asiassa hieman ihmetyttää, jossa pyritään häivyttämään naisen ja miehen erot. Pitää olla unisex vessoja ja kaikkea.
Miten se hävittää sukupuolieroja, että erilaiset ihmiset käyvät samassa kopissa tarpeillaan? Kysyn ihan aidosti, kun minulle on täysin mahdoton tajuta sitä, että joku toinen vessan käyttäjä jotenkin vaikuttaisi sukupuoleeni tai sukupuolisiin kokemuksiini.

Käytännön haitta toki on se, että naiset käyttävät enemmän aikaa vessassa ja jos vessakapasiteetti on rajallinen, se lisää miesten jonotusaikaa. Ja naisia varmaan vituttaa miesten tapa kusta lattialle. Mutta ne ovat ennemmin käytännön ärsytyksiä kuin sukupuolisia kokemuksia.
Ei kai kukaan ole noita eroja hävittämässä?
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin