Kohina kirjoitti: ↑03 Elo 2024, 07:27Kerroit vänkääväsi jehovien kanssa, joka on juuri mitä psykopaatti tekisi. Se nyt vain esimerkkinä.siili suhonen kirjoitti: ↑02 Elo 2024, 22:56Sekoitatkohan omat sanasi minun sanoihini? En edes tiennyt mitä tuo tarkoittaa mut tsekkasin kun sul monesti hyviä huomioita ihmismielen metkuista ja psykologiasta. Nyt ei ehkä ihan osunut. Ensinnäkin olen enemmän ulkoilmaihmisiä enkä istu päivät pitkät tuijottamassa nettiä.
Toisekseen en ihan ymmärrä mitä liioittelua tai nihilististä viesteissäni on. Tieteellisen ihmiskuvan mukaisia nuo kirjoitukseni aika pitkälti ovat. En oikein ymmärrä mistä sinä olet shokeeraantunut. Näkemyksistäni koskien elämän syntyä vai ihmismielen toimintaa. Oudolta kuulostaa. Voisko olla että olet vaan vähän shokeeraantumisherkkä ja taipuvainen mielesi pahoittamiseen jos kanssakeskustelijan näkemykset eivät istu omiisi. Tuohan on aika yleistä nykyaikana. Palstalta toki löytyy kirjoittajia jotka yrittävät ryydittää sanomaansa liioittelulla, toisten kirjoittajien morkkaamisella, ja ehkä sit niillä yrityksillä hakea sitä shokkiefektiäkin. Tosin en tiedä täyttävätkö tuota kaiket päivät netissä roikkumisen määäritelmää. Brotherhood of edge lords. Kuulostaa kyl reteeltä. En kuitenkaan ajatellut liittyä. Veis liikaa aikaa. Ei tätä nettiä määräänsä enempää jaksa. Eikä tuo nihilismi ja shokkaaminen muutenkaan ole oma juttu.
Kerron nyt hyvityksenä mitä normaali ihminen tekisi. Olin kerran torilla juomassa kaljaa, kuten rappioituneen kuuluukin, kun helluntalainen otti kädestäni kiinni kertoen että Jumala on lähettänyt hänet luokseni pelastamaan minut. Sanoin kohteliaasti etten kehtaa julkisesti, mutta rukoillaan molemmat illalla tahollamme. Hävetti valehdella, mutta minkäs teet kun toinen itkee hurmoksessa. Tsemppiä sille jäbälle, näytti olevan hyvä boogie.
Häpeä on tosin väärä sana. Tiedän paremmankin. Tiedän kirjan jossa se on kantava teema eikä kukaan arvostelijoista ole sitä ilmeisesti tajunnut.
(Satunnaisotos)
Screenshot_20240803_074226_ReadEra.jpg
En ole kertonut vänkääväni. Tää vissiin taas näitä itse keskimiäsi satuja ilmeisesti nihilistessä shokeeraamistarkoituksessa a la reunaloordi.Kerroit vänkääväsi jehovien kanssa, joka on juuri mitä psykopaatti tekisi. Se nyt vain esimerkkinä.
Keskustelua ja oman näkemykseni ilmaisua. Ihan niinkun yleensä on tapana. Ei nää jehovat mitään paapottavia vauvoja ollut joille tarvisi valehtelmaan ruveta. Kukaan ei loukkaanutunut ja pahoittanut mieltään. Paitsi sinä. Taas kerran. Muiden puolesta tottakai. Pyskopaatteja siellä täällä.
Hieman epäilen. Keskivertoihminen tuskin kokee tarvetta alentua valehtelmaan aikuisille ihmisille jotta saisi nämä itkemään hurmoksessa. Vois kuvitella että suurin osa sanoo kiitos ei ja sulkee oven tai jatkaa matkaansa jos torilla tulee vastaan. En toki varmaksi tiedä. Ehkä normaali ihminen sit tuollaiseen valehteluun alentuu mut siinä tapauksessa ei kyl normaalius kiinnosta.Kerron nyt hyvityksenä mitä normaali ihminen tekisi. Olin kerran torilla juomassa kaljaa, kuten rappioituneen kuuluukin, kun helluntalainen otti kädestäni kiinni kertoen että Jumala on lähettänyt hänet luokseni pelastamaan minut. Sanoin kohteliaasti etten kehtaa julkisesti, mutta rukoillaan molemmat illalla tahollamme.
Mikset kehdannut? Ois nyt sen verran selkärankaa ollut kun kerran paapomaan ja valehtelemaan aloit että oisit antautunut veljen kanssa rukoukseen. Varmaan ois se hurmoskin ollut vielä piirun verran hurmoksellisempi.Sanoin kohteliaasti etten kehtaa julkisesti, mutta rukoillaan molemmat illalla tahollamme.
Mitä tos ois voinut tapahtua? Kaverit ois hetken naureskellu ja sit asia ois unohtunut vai mitä oikein pelkäsit?
Ihan syystäkin. Oisit kuunnellut.Hävetti valehdella
No hyvä lopettaa postiiviseen nuottiin biisisuosituksella. Sinulle, oman elämänsä jeesukselle
Ranting and pointing his finger
At everything but his heart