Putosi 5 kiloa...eli jotakin jälkipalamista tai ravintojen siirtymistä vatsasta lihaksiin täytynyt tapahtua ?
4 viikoa sitten olin 115 kg...ja viikko sitten 111 kg....nyt 106 kiloa vaikka vedin jo limun huviin aamulenkin jälkeen.
Putosi 5 kiloa...eli jotakin jälkipalamista tai ravintojen siirtymistä vatsasta lihaksiin täytynyt tapahtua ?
Vaakasi on rikki. Kukaan ei laihdu viittä kiloa viikossa.Tuulispää kirjoitti: ↑26 Heinä 2024, 12:24Putosi 5 kiloa...eli jotakin jälkipalamista tai ravintojen siirtymistä vatsasta lihaksiin täytynyt tapahtua ?
4 viikoa sitten olin 115 kg...ja viikko sitten 111 kg....nyt 106 kiloa vaikka vedin jo limun huviin aamulenkin jälkeen.
Paino voi pudota, mutta se on ollut nesteiden aiheuttamaa turvotusta.
3ssa päivässä.Tonttu kirjoitti: ↑26 Heinä 2024, 12:36Vaakasi on rikki. Kukaan ei laihdu viittä kiloa viikossa.Tuulispää kirjoitti: ↑26 Heinä 2024, 12:24Putosi 5 kiloa...eli jotakin jälkipalamista tai ravintojen siirtymistä vatsasta lihaksiin täytynyt tapahtua ?
Miksi valehtelet itsellesi ja muille. Asia on juuri niin kuin märkäruuti tuossa aikaisemmin kirjoitti. Sinun elimistösi toimii ihan samalla tavoin kuin muillakin ihmisillä. Tuollaisessa itsensä rääkkäämisessä helteellä ei ole mitään järkeä. Voit saada lämpöhalvauksen tai jotain vielä vakavampaa. Yksittäinen pyörälenkki ei laihduta eikä nosta kuntoa.Tuulispää kirjoitti: ↑26 Heinä 2024, 13:183ssa päivässä.Tonttu kirjoitti: ↑26 Heinä 2024, 12:36Vaakasi on rikki. Kukaan ei laihdu viittä kiloa viikossa.Tuulispää kirjoitti: ↑26 Heinä 2024, 12:24Putosi 5 kiloa...eli jotakin jälkipalamista tai ravintojen siirtymistä vatsasta lihaksiin täytynyt tapahtua ?
Käy sotkemassa 112 km 30 C asteen helteessä...kerro sitten voiko.
Ja tuota kun jatkat muutaman viikon niin joku paikka pettää. Sitten et pysty tekemään muuta kuin syömään itsesi entistä lihavammaksi.
Teet tyypilliset virheet. Liian paljon ja liian nopeasti. Kuntoilussa ja painonpudotuksessa ei ole olemassa mitään nopeutettua ohjelmaa. Puolen vuoden tai vuoden harjoittelun jälkeen kuntosi on hieman parempi ja painosi voi olla vähän laskenut.Tuulispää kirjoitti: ↑26 Heinä 2024, 13:38Kuinka niin..tuohan on kevyttä liikuntaa...voi kyllä kertoa salaisuuden miksi rasva paloi.
Ankara paasto ei laihduta vaan päin vastoin saattaa lisätä rasvan määrää. Ihminen on suunniteltu pahan päivän varalle. Eli ensin käytetään hiilihydraatit ja sitten lihasten proteiini. Vasta viimeiseksi rasva. Paastoamalla aineenvaihdunta hidastuu ja energian käyttö vähenee. Elimistö menee säästöliekille. Et pysty enää samaan liikuntasuoritukseen kun sinulla ei ole siihen energiaa. Oikein syömällä pidetään aineenvaihdunta ja energian saanti kunnossa. Silloin jaksaa treenata ja myös laihtuu tehokkaammin. Erittäin tärkeä on syödä proteiinipitoista ruokaa heti liikuntasuorituksen jälkeen.
Joo mä söin..... 24 tuntia sen jälkeen.Tonttu kirjoitti: ↑26 Heinä 2024, 14:17Ankara paasto ei laihduta vaan päin vastoin saattaa lisätä rasvan määrää. Ihminen on suunniteltu pahan päivän varalle. Eli ensin käytetään hiilihydraatit ja sitten lihasten proteiini. Vasta viimeiseksi rasva. Paastoamalla aineenvaihdunta hidastuu ja energian käyttö vähenee. Elimistö menee säästöliekille. Et pysty enää samaan liikuntasuoritukseen kun sinulla ei ole siihen energiaa. Oikein syömällä pidetään aineenvaihdunta ja energian saanti kunnossa. Silloin jaksaa treenata ja myös laihtuu tehokkaammin. Erittäin tärkeä on syödä proteiinipitoista ruokaa heti liikuntasuorituksen jälkeen.
Kelpo vauhti. Itellä yksi parhaita oli 120km keskinopeudella 25km/h, mutta osa siitä meni reippaan myötätuulen piikkiin, yleensä keskivauhti tuollaisilla matkoilla oli 22km/h.