Ei vaan kun sen omalla sähköllä lataat voit käydä vaikka Oulusta Mikkelissä ja takaisin.
Malli lentää poikkeuksellisen hyvin...tätä hieman uumoilinkin.
No sittenhän sinulla pitäisi olla oma lentokenttäkin jossa oma tuulimylly. Tuskin Oulun lentokentälle saa tuulimyllyjä pystytellä.
Jotenkin tuli taas deja-vu tunne, että tämä on nähty ennenkin! Nyt maailmanpelastustuulimylly on taas katkolla ja suunnittelet nyt vaikka mitä sähköllä kulkevaa lentokonetta tai superluminaalista avaruusalusta. Eli tuolla tyylillä mualima tuhoutuu het´kohta, kun se tuulimyllyn valmistus kivistää taas jostain kohtaa ja hypit taas aiheesta toiseen..
Tuliko Liperin öljysheikille tezawuu nytten taas ?Kivikasvo kirjoitti: ↑01 Helmi 2024, 11:47Jotenkin tuli taas deja-vu tunne, että tämä on nähty ennenkin! Nyt maailmanpelastustuulimylly on taas katkolla ja suunnittelet nyt vaikka mitä sähköllä kulkevaa lentokonetta tai superluminaalista avaruusalusta. Eli tuolla tyylillä mualima tuhoutuu het´kohta, kun se tuulimyllyn valmistus kivistää taas jostain kohtaa ja hypit taas aiheesta toiseen..
Heh, olipas provokatiivinen otsikko! Oli kuitenkin sen verta mielenkiintoinen että jaksoi katsoa loppuun. Eihän tuolla oikein muuta uutta ollut kuin nähdä kehittäjiä konseptien takana. Kaukana näyttävät vielä siintävän kaupalliset sovellutukset. Saa nähdä ehtivätkö robottitaksit rajatuilla reiteillä vaiko lyhyen matkan reittikoneet ensin, siis varsinaisin tehdastuotetuin laittein (eikä prototyyppien voimin).
oksidaani kirjoitti: ↑23 Elo 2024, 12:22Heh, olipas provokatiivinen otsikko! Oli kuitenkin sen verta mielenkiintoinen että jaksoi katsoa loppuun. Eihän tuolla oikein muuta uutta ollut kuin nähdä kehittäjiä konseptien takana. Kaukana näyttävät vielä siintävän kaupalliset sovellutukset. Saa nähdä ehtivätkö robottitaksit rajatuilla reiteillä vaiko lyhyen matkan reittikoneet ensin, siis varsinaisin tehdastuotetuin laittein (eikä prototyyppien voimin).