Ok, poistun palstalta

Brainwashed
Reactions:

Re: Ok, poistun palstalta

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Deimos kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:33
Brainwashed kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:24
asdf kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:17 Väitän vahvasti, ettei Enigma ollut Beyond. Aivan liian asiallinen. Lisäksi poissa olivat kokonaan lihansyönnin demonisointi ja kasvissyönnin ihannointi. Enigma oli aivan liian tervejärkinen ollakseen Beyond.
Se että toteaa Enigman tervejärkiseksi kertoo enemmän Beyondista kuin Enigmasta.

8-)
Oletko keskustellut Beyondin kanssa "Off The Record"? Minä olen ja hän on täysin eri ihminen kuin luulette. En tiedä miksi hän trollaa ja provoo. Mutta BW, sähän teet sitä myös itse joten?
Wrong, olen samanlainen irl kuin olen palstalla, siis mitä mielipiteisiini ja suuntaumuksiini tulee.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Brainwashed kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:42
asdf kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:24
Brainwashed kirjoitti: 31 Tammi 2023, 12:56 Erikoista ja lapsellista palstawokeismia ettei saa edes arvailla toisen kirjoittajan mahd ex nikkiä.
Ymmärrän että raja vedetään siihen ettei saa paljastaa toisen irl identiteettiä, mutta jos spekuloi sillä onko kirjoittaja x x, vaiko y, niin WTF väliä sillä on?
Minusta olisi parempi että ne paljastetaan jos ja kun sellaisia on.

8-)
Ainakin se siinä on vialla, että kukaan ei voi varmaksi tietää varmaksi millä nimimerkillä, jos millään, joku on ennen kirjoitellut. Ainakin Sanoman palstalla tuo meni siihen, että idiootit väittivät ihan faktana useita nimimerkkejä toisten nikkien multinikeiksi. Ei siis niin, että olisivat epäilleet, vaan ihan tiesivät. Lisäksi kukaan ei voi mitenkään järkevästi todistaa, ettei ole joku nikki, joksi häntä epäillään.
Pointtini on se, että minusta on nimenomaisesti tässä palstatransition yhteydessä tyhmää vaihtaa nikkinsä toiseen, kirjoitella kuitenkin täysin samaan tyyliin kuin ennenkin TIEDE foorumissa ja sitten uhriutua kun ihmetellään "oletko se sinä", ja että oikein palstan säännöissä kielletään spekuloimasta asialla on vieläkin ääliömäisempää, tyhmyyden suojelemista.
Se on sitten tyystin toinen juttu ruveta spekuloimaan multinikkeilystä, mitä sitäkin varmasti tapahtuu, ja senkin spekuloiminen pitäisi olla sallitua ja sen multinikkeilyn puolestaan paheksuttavaa, mutta tässäkin on näköjään todettava että lumihiutalewokeismiaate on rationaalisuutta vahvemmilla kantimilla.

8-)
Ymmärrän pointtisi täysin. Ja olen samaa mieltä. Mulla on vain yksi nicki ja tulee aina olemaan. Sä oot aina Brainwashed, tiiän sen. Sä et multinickeile niin kun en minäkään. Mitä se kertoo sitten ihmisestä jos täytyy olla tuhat eri nimimerkkiä? Ja kun siitä jää aina kiinni. Ikävä kyllä jokaisella on oma kirjoitusjälkensä ja siitä jää aina kiinni. Jäin siitä kiinni jossain CityFM:llä. Kyllä se yksi muija huomas heti kuka olen.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Deimos
Reactions:

Seppo kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:48 Taistelit tuulimyllyjä vastaan ja nyt olet täysin ymmärrettävästi väsynyt. Jaxuhali.

Toki olen samaa mieltä spämmäilystä, mutta ihmiskunta on epäonnistunut väistämättä yrityksessään luoda ihmiskuntaa. Se kun on, riippumatta ihmisestä, tai kunnasta.

Suurta ajattelijaa lainaten "me ollaan hävitty tää peli"
Joo, Jepa, olen samaa mieltä.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Deimos kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:31
ID10T kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:26
Keijona kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:19
Deimos kirjoitti: 31 Tammi 2023, 12:46
Olet väärässä kuten aina. Skitsoja tulee aina olemaan se 1%. Se ei muutu mihinkään. Vakavat mielenterveysongelmat eivät ole flunssa joka leviää jokaiseen. Etkö käsitä? Vakavat mielenterveysongelmat ovat marginaalinen ryhmä. Se ei lisäänny vaikka kuinka haluaisit. Se on aina 1-2 % ja se ei tule muuttumaan.
Niinpäniin perimän ja ympäristön muutoksilla ei ole vaikutusta siihen minkälainen ihmisestä tulee.. kunhan vaan tarpeeksi itselle sopivaan uskoo.
Niin, niin, mutta mikä sitä perimää ja ympäristöä olisi muuttamassa skitsofreniaa lisääntyvässä määrin aiheuttavaan suuntaan?
Olisikin hauskaa jos tää olis tarttuva tauti.. Mitähän maailmasta sitten tulisi? Keijonalla on hyvin outoja käsityksiä mielenterveysongelmista mutta kun hän on amatööri niin ymmärrän sen että hän ei ymmärrä mistään mitään.
28 days later...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Deimos
Reactions:

"It's All Over"... Kuten eräässä Amigan pelissä sanottiin.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Deimos kirjoitti: 31 Tammi 2023, 10:59
MooM kirjoitti: 31 Tammi 2023, 10:38 Poistin viestejä, jotka liittyivät arvailuihin multinimimerkeistä.
Sanoin aikoinaan että täällä on multinickejä. Kukaan ei uskonut vaan sain noottiia siitä. Mikäs nyt sitten?
Jos on, niin on. Ei ole sinun huolesi.

5) Keskustelu muista kirjoittajista kielletty. Etenkin uusien nimimerkkien syyttely esimerkiksi vanhan kirjoittajan multinikeiksi kielletty. Moderointi saa soveltaa tätä sääntöä parhaaksi katsomallaan tavalla.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Deimos
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:50
ID10T kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:26
Keijona kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:19
Niinpäniin perimän ja ympäristön muutoksilla ei ole vaikutusta siihen minkälainen ihmisestä tulee.. kunhan vaan tarpeeksi itselle sopivaan uskoo.
Niin, niin, mutta mikä sitä perimää ja ympäristöä olisi muuttamassa skitsofreniaa lisääntyvässä määrin aiheuttavaan suuntaan?
Olisikin hauskaa jos tää olis tarttuva tauti.. Mitähän maailmasta sitten tulisi? Keijonalla on hyvin outoja käsityksiä mielenterveysongelmista mutta kun hän on amatööri niin ymmärrän sen että hän ei ymmärrä mistään mitään.
28 days later...

8-)
Leffa??? En ole katsonut. BW, oletko katsonut sellaisen leffan kuin After. Life? Tosi kammottava jopa mun makuun. Ei löydy kuin DVD:nä. Mutta hommaan sen kun kuolema mua kiehtoo niin paljon ja mun kuolema on todella lähellä. Max 5 vuotta jos en tee asialle mitään.
Deimos
Reactions:

MooM kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:52
MooM kirjoitti: 31 Tammi 2023, 10:38 Poistin viestejä, jotka liittyivät arvailuihin multinimimerkeistä.
Sanoin aikoinaan että täällä on multinickejä. Kukaan ei uskonut vaan sain noottiia siitä. Mikäs nyt sitten?

5) Keskustelu muista kirjoittajista kielletty. Etenkin uusien nimimerkkien syyttely esimerkiksi vanhan kirjoittajan multinikeiksi kielletty. Moderointi saa soveltaa tätä sääntöä parhaaksi katsomallaan tavalla.
Joo. Ymmärrän. Mutta multinickeily on siis sallittu jos oikein ymmärrän. Syyttely siitä on väärin mutta multinickeily on ok. Asia selvä.
Deimos
Reactions:

Seppo kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:54
Deimos kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:50
Seppo kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:48 Taistelit tuulimyllyjä vastaan ja nyt olet täysin ymmärrettävästi väsynyt. Jaxuhali.

Toki olen samaa mieltä spämmäilystä, mutta ihmiskunta on epäonnistunut väistämättä yrityksessään luoda ihmiskuntaa. Se kun on, riippumatta ihmisestä, tai kunnasta.

Suurta ajattelijaa lainaten "me ollaan hävitty tää peli"
Joo, Jepa, olen samaa mieltä.
Sääntöjäkin uhmaten poistan sinut vihamiehistä kun näytät olevan jälleen aavistuksen järkevämpi.
Se on känni se syy. Kaikki viha on poissa.
Deimos
Reactions:

Oikeesti, Jepa. Jos joskus on tiukkaa niin täältä löytyy kortteeri. Pääset jopa saunomaan. Tää nyt menee ihan liian pitkälle mutta humalassa olen tällainen.
Deimos
Reactions:

Seppo kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:56
Deimos kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:53
Brainwashed kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:50
28 days later...

8-)
Leffa??? En ole katsonut. BW, oletko katsonut sellaisen leffan kuin After. Life? Tosi kammottava jopa mun makuun. Ei löydy kuin DVD:nä. Mutta hommaan sen kun kuolema mua kiehtoo niin paljon ja mun kuolema on todella lähellä. Max 5 vuotta jos en tee asialle mitään.
Eissaatana menetit ainakin kolme skenepistettä. Saat kuusi, jos korjaat virheesi seuraavan 24 tunnin kuluessa. Ja ne molemmat katsotaan mukisematta.
Etkö pitänyt leffasta?
Deimos
Reactions:

Jepa... Mä oon kännissä. Selitä. Mä en nyt ymmärrä mitä tein.
Deimos
Reactions:

MooM
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:42
asdf kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:24
Brainwashed kirjoitti: 31 Tammi 2023, 12:56 Erikoista ja lapsellista palstawokeismia ettei saa edes arvailla toisen kirjoittajan mahd ex nikkiä.
Ymmärrän että raja vedetään siihen ettei saa paljastaa toisen irl identiteettiä, mutta jos spekuloi sillä onko kirjoittaja x x, vaiko y, niin WTF väliä sillä on?
Minusta olisi parempi että ne paljastetaan jos ja kun sellaisia on.

8-)
Ainakin se siinä on vialla, että kukaan ei voi varmaksi tietää varmaksi millä nimimerkillä, jos millään, joku on ennen kirjoitellut. Ainakin Sanoman palstalla tuo meni siihen, että idiootit väittivät ihan faktana useita nimimerkkejä toisten nikkien multinikeiksi. Ei siis niin, että olisivat epäilleet, vaan ihan tiesivät. Lisäksi kukaan ei voi mitenkään järkevästi todistaa, ettei ole joku nikki, joksi häntä epäillään.
Pointtini on se, että minusta on nimenomaisesti tässä palstatransition yhteydessä tyhmää vaihtaa nikkinsä toiseen, kirjoitella kuitenkin täysin samaan tyyliin kuin ennenkin TIEDE foorumissa ja sitten uhriutua kun ihmetellään "oletko se sinä", ja että oikein palstan säännöissä kielletään spekuloimasta asialla on vieläkin ääliömäisempää, tyhmyyden suojelemista.
Se on sitten tyystin toinen juttu ruveta spekuloimaan multinikkeilystä, mitä sitäkin varmasti tapahtuu, ja senkin spekuloiminen pitäisi olla sallitua ja sen multinikkeilyn puolestaan paheksuttavaa, mutta tässäkin on näköjään todettava että lumihiutalewokeismiaate on rationaalisuutta vahvemmilla kantimilla.

8-)
Tässä on ihan sama homma kuin monessa muussakin. jos ihmiset osaisivat pysyä kohtuudessa (tai ymmärtäisivät, mikä on kohtuus), sääntöä ei tarvittaisi. Ei siihen mitään woketuksia tarvita (se muuten on samanlainen turvatuttisana kuin kommari/vihervassari ja lahtari, siis kätevänä leimana ilman sen rationaalisempia perusteita).

Kaveri oli 80-luvuilla vaihtarina Marylandissa. Lukiossa oli tiukka mitta shortsien lahkeelle, oliko 8 tuumaa sisähaara. Täysin älytön sääntö, mutta jos sitä ei ollut, syntyi kilpailu, jossa lopulta tyttöjen persposket vilkkuivat kun shortsit muistuttivat enemmän tangoja. Voi tietysti kysyä, mitä vikaa siinäkään on, mutta ei ehkä kuitenkaan vastaa yleistä normia siitä, mikä on sopivaa 60-vuotiaan pukeutumista kouluun. Aikuisilla on monesti ihan sama meno.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
MooM
Reactions:

Deimos kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:54
MooM kirjoitti: 31 Tammi 2023, 13:52

Joo. Ymmärrän. Mutta multinickeily on siis sallittu jos oikein ymmärrän. Syyttely siitä on väärin mutta multinickeily on ok. Asia selvä.
Multinickeilyä ei näköjään ole kielletty. Saisi olla imho. Mutta miten sitä sitten valvotaan tai todennetaan, onkin toinen juttu.
D. Gabaldon
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin