Musiikki - Rotta ongelma ja muita mainoksia joissa on tunnettuja biisejä..

TV-ohjelmat, Sarjat, Elokuvat, Dokumentit, Videot + Huumori
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Musiikki - Rotta ongelma ja muita mainoksia joissa on tunnettuja biisejä..

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Rotta ongelma ja muita mainoksia joissa on tunnettuja biisejä taustalla tai pääosassa. Tähän ketjuun saa laittaa siis mainoksia joissa on tuttuja kappaleita taustalla. :D

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Re: Musiikki - Rotta ongelma ja muita mainoksia joissa on tunnettuja biisejä..

Mistä lie mainostoimiston väki tämän keksinyt? Apple julkaisi tässä kesällä Apple Card -luottokorttia esittelevän mainoksen, ja kuinka ollakaan, suomalaiset höristävät nopeasti korviaan mainoksen alkaessa. Taustalla soi nimittäin kotimaisen tangon ehdoton merkkipaalu, Toivo Kärjen säveltämä ja Reino Helismaan sanoittama Täysikuu. Kappale on vielä nimenomaan se Olavi Virran vuonna 1954 levyttämä klassikkoversio, tosin Virran laulua ei (kukaties kielimuuriteknisistä syistä) ole mukana.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Re: Musiikki - Rotta ongelma ja muita mainoksia joissa on tunnettuja biisejä..

Uniukolle sattuu kompastus :D

Suosittele ketjua Vastaa Viestiin